Maar jij bent dan ook nog nooit in je leven een minderjarig meisje geweest. Dus je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, details zijn niet nodig, maar neem van mij aan dat ik zulke dingen niet zou pikken.
En het is niet stoer, wel noodzakelijk, om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallen.
Dat klopt, maar wel ooit een minderjarig jongetje, en ik heb veel geduld, een mens blijft niet eeuwig minderjarig, niet dat dat iets uit zou maken, kleine meisjes en jongetjes worden uiteindelijk ook groot.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog nooit in je leven een minderjarig meisje geweest. Dus je hebt geen idee waar je het over hebt.
Je hebt waarschijnlijk niet eens ervaring met geweld door je ouders als kind...quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel ooit een minderjarig jongetje, en ik heb veel geduld, een mens blijft niet eeuwig minderjarig, niet dat dat iets uit zou maken, kleine meisjes en jongetjes worden uiteindelijk ook groot.
Ik vind het iig wel rot voor je dat je zulke nare ervaringen hebt.
Maar ik heb geen ervaring met het opgroeien in een reli-gezin, dat geef ik eerlijk toe.
Gelukkig niet, ik had het geluk 'normale' ouders te hebben. Dat is geen verdienste van mezelf maar gewoon geluk. Het enige dat ik zelf gedaan heb is een goede vader zijn voor mijn eigen inmiddels volwassen kinderen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet eens ervaring met geweld door je ouders als kind...
Dan kun je ook niet oordelen hoe je gehandeld zou hebben in Tayu's schoenen. Ik zou denken dat je dan een compleet ander persoon zou zijn geweest, enfin dit gaat wel wat offtopic zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik had het geluk 'normale' ouders te hebben. Dat is geen verdienste van mezelf maar gewoon geluk. Het enige dat ik zelf gedaan heb is een goede vader zijn voor mijn eigen inmiddels volwassen kinderen.
On topic vind ik dat TS als ze al met iemand over haar 'vondst' m.b.t. haar broertje had willen praten, ze alleen met hem had moeten praten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet oordelen hoe je gehandeld zou hebben in Tayu's schoenen. Ik zou denken dat je dan een compleet ander persoon zou zijn geweest, enfin dit gaat wel wat offtopic zo.
Oh my. Advies geven is nu ook al cyberpesten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
GC / Vriendin & Boze Broer
De tering.
Dat ligt eraan hoe lang de tenen zijn. Zijn ze nogal lang, dan ja, en zijn ze kort, dan nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh my. Advies geven is nu ook al cyberpesten?
Dat is een understatement, dit is wat mij betreft het topic van het jaar.quote:
Het kan nog erger zelfs...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Kan. Niet.
Bij nader inzien; dat is het ook niet. Goede poging, dat wel.
Nee, zijn naam en allerlei privéverhalen terugvinden op internet, daar gaat hij blij van worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Op deze site, hier, maar op die blog ga ik dat wel doen.
Drie keer het woord 'ik', één keer het woord 'hij'. Drie keer raden om wie dit topic dus echt gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:28 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik doe het juist omdat ik veel om hem geef en wil dat het contact Goed is, dat we weer contact krijgen, dat het als vanouds is dat is alles wat ik wil en dat wil hij ook ergens.
Potjandorie, geen sappige details?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Het kan nog erger zelfs...
In het dorp waar in ben opgegroeid woonde een vrouw en een man die waren jehova getuigen,
ze hadden 3 zoons, zaten alle 3 bij mij op school, niet in dezelfde klas,ééntje wel, ze kwamen
en gingen altijd met zijn drieën, dus ze liepen samen naar school en ook weer terug naar huis,
alle drie elke dag met stropdasje om, ze gingen verder met niemand om, praatte met niemand
en je zag ze verder ook nooit buitenshuis, alleen samen met hun ouders op weg naar de kerk.
Géén idee wat zich daar thuis afspeelde, maar ik vond het een eng gezin.
Stropdasjes, dan weet je het welquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potjandorie, geen sappige details?
Neequote:Op zondag 23 augustus 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potjandorie, geen sappige details?
Wat is je probleem?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Neenooit verder contact gehad met ze, ook niet met die jongen die in mijn klas zat,
vreemd genoeg werden ze wel met rust gelaten, in de luchpauze gingen ze naar huis, en in ''het
speelkwartier'' zochten ze elkaar op...
Ja, daar moeten ze nog even over nadenken. Als het kind niet hun kind blijkt te zijn, dan moet mams dus zijn vreemdgegaan. Maar dat is blijkbaar geen enkel probleemquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:46 schreef Voszje het volgende:
Wat eng... In beraad gaan of je eigen kind je kind nog wel kan/mag zijn.
Ik heb geen probleem, iemand zei dat dit nooit kon zo'n gezin en toen zei ik dat het wél kon en gafquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze nog even over nadenken. Als het kind niet hun kind blijkt te zijn, dan moet mams dus zijn vreemdgegaan. Maar dat is blijkbaar geen enkel probleem
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, iemand zei dat dit nooit kon zo'n gezin en toen zei ik dat het wél kon en gaf
ik een voorbeeld van een gezin dat ik ''kende'', that's all...
Mij lijkt het anders een enorme kwelling als je als jochie op de basisschool (zoals dat tegenwoordig heet) elke dag met een stropdasje om moet lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het dragen van stropdasjes betekent niet dat er kinderen lichamelijk of geestelijk worden mishandeld. De meerderheid van kinderen wereldwijd draagt een schooluniform mét stropdasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |