abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:45:27 #126
88815 The_Emotion
98.3
pi_155452676
TS heeft gewoon fout gehandeld en moet nu de consequenties ondervinden.

Achteraf, tja, ik weet het, het is een koe in de kont kijken, had ze eerst haar broertje moeten confronteren, alvorens naar haar ouders te stappen. Zeker als je uit een streng christelijk nest komt.

Ik deel de tip met anderen hier, laat hem met rust, je hebt hem meer pijn dan fijn gedaan.
Als hij de behoefte heeft, komt hij wel naar je toe.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:46:39 #127
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_155452722
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef Remqo het volgende:
TS heeft gewoon fout gehandeld en moet nu de consequenties ondervinden.
Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervinden ;(
Helemaal super.
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:48:14 #128
88815 The_Emotion
98.3
pi_155452788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervinden ;(
Dat staat idd even beter.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:57:35 #129
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_155453106
Hoop dat dit een trol is maar heb helaas iets vergelijkbaars meegemaakt bij een kennis.
Hoe staan de andere kinderen in het huis hier tegenover? Ik zou geen contact met ouders willen die zo op zoiets zouden reageren.
pi_155453768
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef droppus het volgende:
Hoe kun je het over je hart verkrijgen om dan je eigen kind te verstoten??
Door als een volslagen debiel alles te geloven wat eeuwen geleden ooit eens iemand onder invloed van LSD of een andere drug in een boek geschreven heeft.

En dan is je kind verstoten omdat hij homo blijkt te zijn nog wel een van de minst erge dingen waartoe dergelijke achterlijke mensen in staat zijn.

Mocht dit geen troll zijn dan gok ik zomaar dat TS ontdekt heeft dat haar broer homo was én gevoelens had voor die beste vriend van hem, maar daar was zij dus ook verliefd op. Dus vertel ik hem dattie homo is. Zodat ik er met de buit van door kan. En en passant vertel ik het ook even aan pa en ma.

Godtering wat ben jij een kutwijf en wat zijn je ouders achterlijk.

Gelukkig is je broer nu beter af _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:29:32 #131
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_155454343
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Kan. Niet.

Bij nader inzien; dat is het ook niet. Goede poging, dat wel.
dit.
zoveel stupiditeit kan je niet in 1 persoon bij elkaar krijgen
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:39:08 #132
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_155454612
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:04 schreef Trollscience het volgende:

[..]

_O_ _O- Wat een held.
Idd vond ik ook wel 'n mooi stuk in dit verhaal. _O_
Hallon!
  zondag 23 augustus 2015 @ 03:28:47 #133
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155457439
Wat een verhaal zeg...TS is zo erg dom bezig om de privacy van haar broer doorgaand te schenden, waar dan ook zij blijft bloggen over haar broer. Wat een grote klootzak is zij, wat zij ook deed alles vertellen aan haar ouders over seksuele activiteiten van haar broer, dat keur ik ook af. Want haar broer heeft groot gelijk wat hij ook voor jongens voelt, wat zijn familie hem aan doet is buitengewoon erg naïef zoals zijn moeder moest huilen om dat haar zoon gay is en zijn vader is verbijsterd om dat hij anders voelt dan gewoon voor meisjes. Gek van te worden zeker.

TS, net als iedereen hier op de forum, wil ik jou adviseren te stoppen met bloggen over jouw broer. Je doet hem heel veel pijn als je echt om hem geeft. Wat ik ook lees, ben je echt verliefd op de beste vriend van jouw broer? En wat ik ook denk, dat de beste vriend van je broer heeft misschien wel gevoelens voor jouw broer? Je maakt situatie nog ingewikkelder dat je denkt, hou er mee op! Hiermee maak je zelf nog veel moeilijker en als je hiermee door gaat zul je heel veel vrienden kwijt raken! Laat je jouw broer een tijdje met rust!

Jouw eigen broer heeft eigen leven en jij hebt een eigen leven, dus je moet niet meer bemoeien met het seksuele leven van jouw broer! Begrijp je dat? Je lijkt mij wel een zeer zwakbegaafde meisje waar je heel domme dingen mee doet zoals blog schrijven op het internet over jouw broer zijn seksuele geaardheid en ruzie in jouw familie!

Dus ik denk dat het voor jou beter is om in deze topic niet meer over jouw broer te wijden. Ik vertel hier ook niet over mijn seksuele leven, dat hou ik lekker privé voor mij zelf en heel goede vrienden van me.
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 23 augustus 2015 @ 03:46:18 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155457538
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niemand die valt over deze opmerking? Ts die naderhand een relatie aanknoopt met de persoon waar haar broertje verliefd op is????

Lekkere zus ben jij, je broertje heeft groot gelijk en na deze onthulling verspeel je elke kans dat het ooit nog goed komt.
Viel me ook al op en zou hier wel meer over willen weten. :') Even volgen dit topic. Het nodige is toch al gezegd.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:37:33 #135
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_155459174
-= Edit: er is reeds trol geroepen. =-
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_155459475
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Zo'n zus als jij kan ie missen als kiespijn.
Jij sleurt hem even uit de kast tegenover jullie ouders en de rest van de wereld.
En dan raar opkijken dat ie boos is.
Als je die blog schrijft, met zijn naam en alles, kan hij je aanklagen wegens privacyschending en smaad.
Jij denkt ht beste met hem voor te hebben maar je duwt hem juist in een onmogelijke hoek.
Door jouw acties is ie dus nu zijn familie kwijt.
Wellicht is dat nog zo erg niet, en kan ie nu zijn wie hij wilt zijn en kan ie zijn leven leiden.
Life is a highway...let's ride it!
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 11:05:31 #137
184769 crew  Deisyy
pi_155459559
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Denk je dat echt?

Joh, met een zus als jij heeft je broer geen vijanden nodig.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155460061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:25 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Samen met de televisie gekomen bovendien is het nodig voor school.
Onze ouders weten nog net wat een televisie is probeer ze maar eens internet uit te leggen ze denken dat het puur studiegerelateerd wordt gebruikt :P :).
Aan je reacties te zien heb jij ook nog een hoop te leren over het internet... :')
pi_155460452
Wat een snitch ben jij :{

NSB is er niks bij.
pi_155460460
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:

Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.
Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??
pi_155460803
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??
Ja _O-
pi_155460870
TS heeft echt een enkeltje hel te pakken :D
pi_155460961
Gvd wat een domme kut ben je TS. Egocentrisch kutverhaal over wat jij, jij, jij allemaal wil en een zootje gekke shit met leipe ouders die jij blijkbaar steunt.

Ik zou je nooit meer hoeven te zien/spreken...
pi_155461235
Hahaha
pi_155461496
Dit moet wel een troll zijn, toch?
Zelfs voor streng christelijke standaarden is dit zo verknipt dat het haast niet waar kan zijn.

Maar mocht het wel waar zijn dan zou ik TS en d'r ouders willen vragen even dit lijstje in te vullen om zo eventueel wat balken in het oog te kunnen constateren voor ze verder gaan met klagen over de splinter bij een ander:

pi_155461518
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:32 schreef Scorpie het volgende:
TS heeft echt een enkeltje hel te pakken :D
:D
br@m
pi_155461639
Gefeliciteerd, TS! Je hebt je broertje van deze ouders en hun denkwijzen afgeholpen. Nu jij nog. ^O^
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155461961
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
Kolere zeg. Je ouders zijn echt een paar wanstaltige lui, dat het feit dat hun zoon hun zoon is (Dat kunnen ze niet ongedaan maken) nu een punt van discussie is 8)7 8)7

Ongelofelijk dat dit soort mensen bestaan. Als God alles en iedereen gemaakt heeft dan heeft God ook homoseksualiteit geschapen, en alle mensen zijn toch kinderen Gods? Maar blijkbaar alleen als het in de ogen van de aanhangers hen beter uitkomt, in plaats van onvoorwaardelijk.

Om nog maar niet te beginnen over jou TS. Je hebt in het begin al een gigantische foute aanpak gehanteerd, en nu met je blog wil je het nog fouter doen?

Wat de fuck heb ik net gelezen 8)7
Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.

Wat bijzonder dat half Fok hier zo verbaast om is. Dit is de bible belt. Christelijk gereformeerden of hersteld hervormde mensen. En dat zijn er nog steeds heel erg veel. Dit meisje is slechts een van de weinigen die een post maakt op Fok, maar echt, heel Veenendaal, Rijssen, Urk, Staphorst en vele andere plaatsen stikt van mensen met deze denkwijzen hoor. Om nog maar te zwijgen van de conservatief Christenen in de "gewone" steden/dorpen in rest van Nederland Je herkent ze aan de gezinnen met veel kinderen (meisjes met rokken) die zich niet gedragen naar hun leeftijd.
pi_155462040
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.

Wat bijzonder dat half Fok hier zo verbaast om is. Dit is de bible belt. Christelijk gereformeerden of hersteld hervormde mensen. En dat zijn er nog steeds heel erg veel. Dit meisje is slechts een van de weinigen die een post maakt op Fok, maar echt, heel Veenendaal, Rijssen, Urk, Staphorst en vele andere plaatsen stikt van mensen met deze denkwijzen hoor. Om nog maar te zwijgen van de conservatief Christenen in de "gewone" steden/dorpen in rest van Nederland Je herkent ze aan de gezinnen met veel kinderen (meisjes met rokken) die zich niet gedragen naar hun leeftijd.
Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.
pi_155462195
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef Floxen het volgende:

[..]

Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.
Ja klopt, daar is niet heel, maar half Fok verbaasd om, maar het past prima in het plaatje van conservatief opgegroeide kinderen. Naïef, en niet lerend om zelf goed (kritisch) na te denken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:

[..]

Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Doe dit gewoon niet. Als hij dit later intikt wordt hij weer geconfronteerd met dit verhaal. Hij was boos omdat je het aan je ouders vertelde. Hij was boos omdat je dit aan je vriend vertelde. Dus hij wordt helemaal woest als hij ziet dat je het aan het internet vertelt.

Wacht een paar weken en neem dan weer contact met hem op. Wil hij dan nog niet, wacht nog eens een maand of twee. Uiteindelijk ga je met hem in gesprek en leg je alles uit.

Of niet natuurlijk. Beter help je hem met zijn situaties in plaats van aan hem op te dringen wat je eigen intenties waren. Dus: zet jezelf niet in het middelpunt, maar hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')