Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervindenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:45 schreef Remqo het volgende:
TS heeft gewoon fout gehandeld en moet nu de consequenties ondervinden.
Dat staat idd even beter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Erger nog: TS heeft fout gehandeld en haar broertje moet de consequenties ondervinden
Door als een volslagen debiel alles te geloven wat eeuwen geleden ooit eens iemand onder invloed van LSD of een andere drug in een boek geschreven heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:49 schreef droppus het volgende:
Hoe kun je het over je hart verkrijgen om dan je eigen kind te verstoten??
dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:31 schreef karton2 het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Kan. Niet.
Bij nader inzien; dat is het ook niet. Goede poging, dat wel.
Viel me ook al op en zou hier wel meer over willen weten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand die valt over deze opmerking? Ts die naderhand een relatie aanknoopt met de persoon waar haar broertje verliefd op is????
Lekkere zus ben jij, je broertje heeft groot gelijk en na deze onthulling verspeel je elke kans dat het ooit nog goed komt.
Zo'n zus als jij kan ie missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:48 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Dat doet hij al, en ik wil samen met hem zijn hij heeft mij net zo nodig als ik hem, bovendien denkt zijn beste vriend er net zo over ook al durft die zijn mond niet open te trekken.
Aan je reacties te zien heb jij ook nog een hoop te leren over het internet...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:25 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Samen met de televisie gekomen bovendien is het nodig voor school.
Onze ouders weten nog net wat een televisie is probeer ze maar eens internet uit te leggen ze denken dat het puur studiegerelateerd wordt gebruikt![]()
.
Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:13 schreef Zoektocht01 het volgende:
Die beste vriend van hem denkt ook nog veel aan hem, dat weet ik omdat wij samen nog veel optrekken en erover praten, maar elke keer als hij hem ziet dan klapt hij dicht. Dus het is ook een beetje voor hem. Bovendien denken die vriend en ik binnenkort 'onze verhouding' kenbaar te maken en mijn broertje hoort erbij te zijn ongeacht zijn geaardheid of wat dan ook.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Zeg je hier nou echt dat je een relatie bent begonnen met de jongen op wie je broertje verliefd is??
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:32 schreef Scorpie het volgende:
TS heeft echt een enkeltje hel te pakken
Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
Kolere zeg. Je ouders zijn echt een paar wanstaltige lui, dat het feit dat hun zoon hun zoon is (Dat kunnen ze niet ongedaan maken) nu een punt van discussie is![]()
![]()
Ongelofelijk dat dit soort mensen bestaan. Als God alles en iedereen gemaakt heeft dan heeft God ook homoseksualiteit geschapen, en alle mensen zijn toch kinderen Gods? Maar blijkbaar alleen als het in de ogen van de aanhangers hen beter uitkomt, in plaats van onvoorwaardelijk.
Om nog maar niet te beginnen over jou TS. Je hebt in het begin al een gigantische foute aanpak gehanteerd, en nu met je blog wil je het nog fouter doen?
Wat de fuck heb ik net gelezen![]()
Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, dat zien zij dus anders. Homoseksualiteit is een vrijwillige keuze, een zonde, en dus niet geschapen door God.
Wat bijzonder dat half Fok hier zo verbaast om is. Dit is de bible belt. Christelijk gereformeerden of hersteld hervormde mensen. En dat zijn er nog steeds heel erg veel. Dit meisje is slechts een van de weinigen die een post maakt op Fok, maar echt, heel Veenendaal, Rijssen, Urk, Staphorst en vele andere plaatsen stikt van mensen met deze denkwijzen hoor. Om nog maar te zwijgen van de conservatief Christenen in de "gewone" steden/dorpen in rest van Nederland Je herkent ze aan de gezinnen met veel kinderen (meisjes met rokken) die zich niet gedragen naar hun leeftijd.
Ja klopt, daar is niet heel, maar half Fok verbaasd om, maar het past prima in het plaatje van conservatief opgegroeide kinderen. Naïef, en niet lerend om zelf goed (kritisch) na te denken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef Floxen het volgende:
[..]
Wij zijn meer verbaasd over hoe TS de situatie heeft aangepakt en wilt aanpakken.
Doe dit gewoon niet. Als hij dit later intikt wordt hij weer geconfronteerd met dit verhaal. Hij was boos omdat je het aan je ouders vertelde. Hij was boos omdat je dit aan je vriend vertelde. Dus hij wordt helemaal woest als hij ziet dat je het aan het internet vertelt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:32 schreef Zoektocht01 het volgende:
[..]
Onzin. Ik snap jullie probleem maar het hoeft toch niet zo uit te pakken. En wat als ik die verhalen alleen onder mijn eigen naam post en dus zonder zijn naam te noemen, dat hij mij op Google eens indrukt, of de link op een andere manier in zijn handen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |