SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Ik ook jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
Die aandachthoer met bril zou ik wel doen.
Begrijp hier helemaal niks van.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:26 schreef V1z0R het volgende:
OMG, fatty baldy bril had gewoon shot op stonewash mompants chick en hij doet liever shaken met handdoekneger...
Wat een filmpje
quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Begrijp hier helemaal niks van.
Die kale aziaat in het witte t-shirt met grijze vest had een 10/10 kans om een goede dikke 8 te scoren daar. Die kleine met die jaren 90 broek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Begrijp hier helemaal niks van.
Ayyy thanks. Lmao.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey McNulty
[..]
Die kale gast hier
Jeetje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:26 schreef VMSDKR het volgende:
Nee, maar als je zo doorgaat komen de zwaartekracht en bijbehorende manen vanzelf.
420 blaze it faggotquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:11 schreef Champy het volgende:
Stelletje vieze druksgebruikers, bahbah. Kunnen jullie het niet leuk hebben zonder druks?
4 maanden te laat brahquote:
gast, jij werkt in een fucking drugsfabriek dus wat loop je te lullenquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:11 schreef Champy het volgende:
Stelletje vieze druksgebruikers, bahbah. Kunnen jullie het niet leuk hebben zonder druks?
Maar ik gebruik nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
gast, jij werkt in een fucking drugsfabriek dus wat loop je te lullen
Saai.quote:
Wel lekkere facialkop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf lijkt net corpse bride in die eerste foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 gezichtjequote:Op zondag 16 augustus 2015 14:11 schreef seto het volgende:
damn die chick in die nieuwe mission impossible
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zij heeft gewoon kutje vriendquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
10/10 gezichtje
In before het is een kerel.
Zieke jawline. Zo eentje wil ik ook wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:13 schreef seto het volgende:
[..]
zij heeft gewoon kutje vriend
[ afbeelding ]
vanaf 1:10 die gast helemaal rechts in het zwart, probeert hele tijd die meid te fixen, wat vervolgens heel awkward aflooptquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey McNulty
[..]
Die kale gast hier
Nais.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:13 schreef seto het volgende:
[..]
zij heeft gewoon kutje vriend
[ afbeelding ]
Whahahha ja die is echt mooiquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
vanaf 1:10 die gast helemaal rechts in het zwart, probeert hele tijd die meid te fixen, wat vervolgens heel awkward afloopt![]()
![]()
Heeft wel een lekkere pijplip nu.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Faeroer het volgende:
Ok wie van jullie is het geweest?
https://www.facebook.com/(...)57402&type=1&theater
"Het gaat om 2 "'mannen'' van rond de 25/26 jaar die beide vermoedelijk fanatieke sportschool bezoekers zijn (breed gespierd postuur), blanke huid"
Dat maakt mij niet uit, ik voel me niet beledigd.quote:
Klokov opzekers.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Faeroer het volgende:
Ok wie van jullie is het geweest?
https://www.facebook.com/(...)57402&type=1&theater
"Het gaat om 2 "'mannen'' van rond de 25/26 jaar die beide vermoedelijk fanatieke sportschool bezoekers zijn (breed gespierd postuur), blanke huid"
en dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef seto het volgende:
je zou maar met je gezicht en lul zo op internet staan
Ik draag geen sandalen, vriend.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / Zittende rukker naast kind op station Venlo
Wie was dit dan, deuce zeker?
Met zo veel vet kun je een vuur wel 10 winters laten branden bedoel jequote:Op zondag 16 augustus 2015 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mmmm, lekker mals beestje. Daar kan m'n hele familie tien winters van smullen.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trolls toch?
planken, kut ipad enzoquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trolls toch?
En surfscholen?
Vond het al zo gek. Maar dat is wel kut, dus ook een autoruit moeten vervangen? Verder ook niet echt surfweer vandaag geloof ik.quote:
Nope. Schijnt zo kut te zijn. En nu ik dat plaatje zie...quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:05 schreef seto het volgende:
wie kijkt hier nog meer de nieuwe dragon ball
[ afbeelding ]
ik vond nooit veel aan dragon ballquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:05 schreef seto het volgende:
wie kijkt hier nog meer de nieuwe dragon ball
[ afbeelding ]
ik vond dat vroeger zo vetquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef seto het volgende:
vind het wel ok tot nu toe, het is wel veel meer op de japanse markt gericht dan dragon ball z volgens mij
Echt he... Met die mensen is echt iets mis. Ik snap ook niet dat je daar opgewonden van kunt raken.quote:
och, leasebak. En zelfs die lever ik over 2 weken inquote:Op maandag 17 augustus 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vond het al zo gek. Maar dat is wel kut, dus ook een autoruit moeten vervangen? Verder ook niet echt surfweer vandaag geloof ik.
haha de serie draait nu dus om een manlet met widows peakquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:22 schreef seto het volgende:
ze zetten nu meer focus op vegeta en dat vind ik wel best
True. Eigenlijk is gohan maar een hommotjequote:Op maandag 17 augustus 2015 13:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je usericon is wel een beetje dated. Gohan is nu een nietsnut
vegeta what does the scouter sayquote:
Die lijpo's met die sexdolls dan. Meenemen naar de bios en orgies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he... Met die mensen is echt iets mis. Ik snap ook niet dat je daar opgewonden van kunt raken.
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met een plastic levenspartner.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:53 schreef seto het volgende:
ik zeg gwn eerlijk ik heb weleens op aletta gefapt
Ervaringsdeskundige qua Somaliėrs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliėr in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.quote:
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliėrs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliėr in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Inderdaad. Precies wat ik dacht toen ik het las.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eritreeers~a4122508/
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliėrs, Etheopiėrs en Eritraeėrs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Ja goed idee inderdaad, als een stel hongerige wolven op een horde blonde, Nederlandse studentes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliėrs, Etheopiėrs en Eritraeėrs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Wel met Somaliėrs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.
wat ben je toch ook simpel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
Ik krijg echt de meest intense Ślfhéšnar razernij als ik die gele ogen in Somaliėrs zie. De beste PWO die je kan hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel met Somaliėrs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliėrs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliėr in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Somaliėrs beroven ons allemaal:quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoor
Bovendien heeft een Somaliėr me hier nog nooit proberen te beroven, die zijn toch 24/7 onder invloed van qat.
Ongeremde celdeling...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Somaliėrs beroven ons allemaal:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syriė bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werken
Liever Polen dan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
We moeten meer Polen hier naar toe halen
Ohnee, die pikken onze banen in.
Het is verdomme ook nooit goed.
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syriė bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonen
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Ik had op de basisschool zo'nne negertje in de klas en die mocht na de gym niet douchen vanwege z'n geloof. Thuis douchte die ook niet want dat ventje meurde als een beerput in de volle zon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)ziagef&tab=tab_tablequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar stond ook alweer die sherlock-zoekfunctie gemaakt door een user?
Carričre > crazy exquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo maar een plekje moeten krijgen hier. Ik zeg alleen dat het te begrijpen is vanuit hun kant dat ze naar Europa trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.
Nederlandse mannen zijn apart hierin.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Whehequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
Blijkbaar niet, ben ook maar een allochtoonquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:29 schreef fathank het volgende:
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Champy het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)ziagef&tab=tab_table
Die?
Die doet het niet meer?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.
https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.
Die ja, thanksquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/
Voor al die junks zeker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die eerst dacht dat deze foto in een club was genomen
quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:
En na 8 maanden relatie heeft ze 't topic gelezen!![]()
Zeer beschamend
binnenkort op tv met die neger op de stoep bij "help mijn man is"quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met JMF zijn? Gewoon gesettled met z'n vrouwtje denk ik, de RTL4-life leven.
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat hebben ze je nu weer aangedaan?
Die broer is om het accuzuur mee te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Die broer is om het accuzuur mee te nemen.
Lmao, damaged goods in 3, 2, 1.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
Inb4 hij is weer z'n eigen huis uitgejaagd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Maar serieus; ik neem aan dat je duidelijk maakt dat je dat niet ziet zitten
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:10 schreef Faeroer het volgende:
Ik kijk het nog even aan. Kan altijd nog wegrennen.Begrijp alleen de intentie niet.
Dit is in een van de dure wijken. Veel rijke Thais en buitenlanders die daar komen shoppen en veel toeristen komen er ook. Thailand kennende zal er een politiek motief achter zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die eerst dacht dat deze foto in een club was genomen
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelKOEKOEK
Niks mis mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.
Als je die broer niet kent en er geen reden is waarom jullie elkaar zouden moeten kennen (dus niet dat ze je hem wil laten ontmoeten omdat jullie beide KEIHARD K3-fan zijn oid) is dit idd de reden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
wait wutquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik trek me het wit uit de ogen vriendquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Schrikbarend_ hoe gaat de NietTrek?
Assertiviteit is niet jouw ding, he?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef seto het volgende:
je zou nu toch wel moeten weten dat dat niet faeroer zijn sterkste punt is
perfecte waifuquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
http://www.dailymail.co.u(...)laim-isn-t-real.html
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij zou mijn zusje zonder problemen op date mogen nemen, melk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!
Misschien is het koffiehuis van de broer!
Zeker een sexdoll met een McDonald's pakje aan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
http://www.dailymail.co.u(...)laim-isn-t-real.html
De zou ik niet laten lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij zou mijn zusje zonder problemen op date mogen nemen, melk.
"Zusje" en dan Deuce in een jurk en pruik heensturenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen omdat je me graag broeder noemt en het op die manier officieel wil makenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lukte het mij maar ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.
Grote zwarte piemel plast bij sletje in gapend kontgatquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:17 schreef Montelly het volgende:
Nederlandse vertaling van sleutelwoorden![]()
Extreem Diep Pijpen
Ballen Martelen
Blanke Meid Dikke Kont
Echtgenote In Zelfgemaakt
Veel Sperma Slikken
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grote zwarte piemel plast bij sletje in gapend kontgat
Heeft in dezelfde genenpool mogen vissen hequote:Op maandag 17 augustus 2015 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
De zou ik niet laten lopen.
8.3/10
Weet je 't zeker?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heeft in dezelfde genenpool mogen vissen he
Zulke makkelijke inkoppertjes moet je maken.quote:
P1 zekerquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Awesome_ het volgende:
Wil verder niet opscheppen maar ik ben inmiddels een zieke krav maga vechtmachine
Haha. Nog niet eens. Heb in november examen. Doe het nog maar een paar weken/maanden.quote:
Wel beetje goede locatie? Zat zelf een half jaar bij KMG Rotterdam. Erg leuk en begrenst full contact, maar kon het niet combineren met PL.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Nog niet eens. Heb in november examen. Doe het nog maar een paar weken/maanden.
Nice. Lekker bezig iig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Nog niet eens. Heb in november examen. Doe het nog maar een paar weken/maanden.
Ja inderdaad, na een afwijzing direct: vieze hoer sletje ik wilde je niet eens echtquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Lijkt op cliché mongols op datingsites.
Profielfoto bevat: petje met bekende print, tasje met eenzelfde print, bontkraag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, na een afwijzing direct: vieze hoer sletje ik wilde je niet eens echt
Whahahhaaquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Profielfoto bevat: petje met bekende print, tasje met eenzelfde print, bontkraag.
Profiel likes: Merk, merk, merk, drank, scarface.
shit man komt wel erg dichtbij zo. Heb net m'n pot creatine en dextrose weggegooid.quote:
Ik denk dat Ossum het niet zo nauw ziet seto.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:49 schreef seto het volgende:
denk dat awesome nu wel ff jouw tanden recht gaat koppen henk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat Ossum het niet zo nauw ziet seto.
Ja man. Legit bond ook. Toffe instructeur alles. Gasten gaan 2x per jaar naar oostblok of zo om bij te leren. Combi is inderdaad lastig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel beetje goede locatie? Zat zelf een half jaar bij KMG Rotterdam. Erg leuk en begrenst full contact, maar kon het niet combineren met PL.
Vroeger toen ik nog een kleine awesome was ook nog een maandje gedaan toen de judoles uitviel. Aikido ziet er wel tof uit als je Seagal heet. Heb altijd een zwak gehad voor oosterse vechtsporten maar aikido is totaal niet praktisch en staat te ver van de realiteit, man. Zit bij mij in hetzelfde hokje als Capoeira. Een steekbeweging is bijvoorbeeld nooit 1 grote haal die door blijft gaan maar eerder kort inclusief recoil, als een naaimachine.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice. Lekker bezig iig.
Had laatst een proefles Aikido gedaan...![]()
Wat een bullshido. Sparren doen ze niet want "technieken te dodelijk".
Zag er behoorlijk dodelijk uit hoe die man 3 aanvallers uitschakelde met één schouderbeweging. /sarcasm
Rise and shine!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Op anderhalf uur slaap een volle dag aan afspraken rocken.
Tjah, oosterse vechtsporten zien er leuk uit op een demo maar je hebt er geen kut aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja man. Legit bond ook. Toffe instructeur alles. Gasten gaan 2x per jaar naar oostblok of zo om bij te leren. Combi is inderdaad lastig.
[..]
Vroeger toen ik nog een kleine awesome was ook nog een maandje gedaan toen de judoles uitviel. Aikido ziet er wel tof uit als je Seagal heet. Heb altijd een zwak gehad voor oosterse vechtsporten maar aikido is totaal niet praktisch en staat te ver van de realiteit, man. Zit bij mij in hetzelfde hokje als Capoeira. Een steekbeweging is bijvoorbeeld nooit 1 grote haal die door blijft gaan maar eerder kort inclusief recoil, als een naaimachine.
Ja hoor. Een mooie rustige natuur idd. Lekkere Madeirasaus ook. En madeirawijn. Fietsen kun je huren, wel tegen betaling. Miss nog beetje borg. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
is het wat? wil even een rustige vakantie met mooie natuur waar ik fietsje kan huren etc.
wow. jelly.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:59 schreef fathank het volgende:
TRV / [Reisverslag] Kungsleden trek (420 km door Arctisch Zweden)
ik wist hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Een mooie rustige natuur idd. Lekkere Madeirasaus ook. En madeirawijn. Fietsen kun je huren, wel tegen betaling. Miss nog beetje borg. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Was bij henk volgens mij dan hehequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:20 schreef seto het volgende:
nee vriend dat was iemand anders, dit is denk ik eerste keer dat ik zoiets post hier
Hier gaat mijn hart sneller van klöppen. Srs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:59 schreef fathank het volgende:
TRV / [Reisverslag] Kungsleden trek (420 km door Arctisch Zweden)
verhip je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:24 schreef fathank het volgende:
Madeira nooit geweest. CR7 komt daar vandaan toch?
aikido is dan ook geen gevecht, dat is een samenwerkin tussen aanvaller en verdediger. kun je beter hapkido gaan doen als je er iets buiten de dojo mee wil doen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice. Lekker bezig iig.
Had laatst een proefles Aikido gedaan...![]()
Wat een bullshido. Sparren doen ze niet want "technieken te dodelijk".
Zag er behoorlijk dodelijk uit hoe die man 3 aanvallers uitschakelde met één schouderbeweging. /sarcasm
vetzucht. Geen ervaring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje zou er iets zijn waar stinkie geen kennis over heeft?
Dat was duidelijk ja. Boel grepen,klemmen en worpen waren wel echt nice. Maar die bullshido van 3 vs 1 en dan alleen de mouwen vastpakken op bepaalde plekken...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
aikido is dan ook geen gevecht, dat is een samenwerkin tussen aanvaller en verdediger. kun je beter hapkido gaan doen als je er iets buiten de dojo mee wil doen.
Aikido als basis voor bewegingsleer is wel goed tho
1 hardcore gym in gouda die het combineert met kickboksen. En dat is precies de reden dat ik daar niet train.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ja. Boel grepen,klemmen en worpen waren wel echt nice. Maar die bullshido van 3 vs 1 en dan alleen de mouwen vastpakken op bepaalde plekken...
Kun je beter op Judo(of hapkido idd) gaan lijkt me als je serieus met mensen wilt kijlen.
Hoef geen jewjitsu vechtmachine te worden zoals Awesome. Heb zelf een klein jaartje Muay Thai gedaan in poos terug. Sfeer in de dojo was kut en alle vooroordelen kwamen zo ongeveer wel uit.
Denk dat ik kyukushin eens een poging ga geven.
Ik dacht echt precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je dat zeker stinkie? Weet je dat heel heel zeker?
lekker veel marokkanen zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
1 hardcore gym in gouda die het combineert met kickboksen. En dat is precies de reden dat ik daar niet train.
Afgelopen 12 jaar Iaido gedaan. Minder vechten, meer techniek. Deel kendo, aikido en wapens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
hey dimajakkensetoFilm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat jij dit ook leuk vond sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
ja bedankt beach
ook al sta ik niet je usernameverbastering..
quote:Nog nooit is er een pre-workout geweest die letterlijk zo perfect is samengesteld als Perfect Pre-Workout.
quote:Onvergelijkbaar sterke prijs - kwaliteit.
Perfect Pre-Workout bevat de ultieme hoeveelheid aan werkzame ingrediėnten en dat merk je meteen. Geen enkele pre-workout kan zich meten met Perfect Pre-workout op welk vlak dan ook.
quote:V) Bevat Perfect Pre-Workout verboden stoffen?
A) Dat zou je wel zeggen als je de resultaten van Perfect Pre-Workout zelf ervaren hebt.
quote:V) Hoe snel zal ik merken of Perfect Pre-Workout werkt?
A) Binnen 10-20 minuten weet je dat Perfect Pre-Workout een hele bijzondere werking heeft. Nog eens 15 minuten later en je eerste trainingsrecord moet al verbroken zijn.
quote:V) Bevat Perfect Pre-Workout verboden stoffen?
A) Dat zou je wel zeggen als je de resultaten van Perfect Pre-Workout zelf ervaren hebt.
en na 3 dagen ben je eraan gewend en is het effect uitgewerktquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:14 schreef Awesome_ het volgende:
PWO BINNEN
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Hans van Dijk - 12 augustus 2015 02:13
Beoordeling:
Droom wat je wilt met DMAE Dimethylaminoethanol (DMAE) Soms, heel soms, kun je zelf je dromen sturen. Als je dat wilt kun je, net als Superman, opstijgen en een stukje vliegen. Je kunt je baas ongezouten de waarheid zeggen, wereldberoemd zijn, affijn, je snapt het wel. Als je dimethylamino-ethanol, of kortweg DMAE, slikt neemt je kans op zulke dromen toe.
quote:Toch dronk ik hem helemaal op en was trots dat ik t wegkreeg..toen..na ongeveer kwartiertje.. BOOST! Wist niet wat me overkwam joh, nog nooit zo heerlijk getraind! Pakte serieus met dumbell chest press 10kg meer per hand! Sloeg helemaal nergens op. Ik kon niet meer stoppen, bleef doorgaan...2 uur lang kapot getraind! Helaas een enorme crash achteraf maar het was alles dubbel en dwars waard! Super product! Top werk bodyenfit! Niks meer aan veranderen! Nahja...misschien de smaak?? Nee laatmaar, dat hoort er gewoon bij...wie mooi wil zijn moet pijnlijden haha!
Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
en na 3 dagen ben je eraan gewend en is het effect uitgewerkt
zit je dan met je potje suiker met caffeļne
Dat was geen water.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staan
ok fatimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staan
Anarchie tegen gaan. Chinese praktijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
Die 'bans worden niet besproken'-policy - behalve reinste censuur - waar is die eigenlijk op gebaseerd?
#durftevragen
Laat even bezinken hoe belachelijk dit is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anarchie tegen gaan. Chinese praktijken.
Inbefore Klokovje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
Die 'bans worden niet besproken'-policy - behalve reinste censuur - waar is die eigenlijk op gebaseerd?
#durftevragen
Vertel alstjeblieft meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
Dat gevoel wanneer je met 1 druk op de muis ervoor zorgt dat 2 oude zeikmensen die een hekel aan innovatie hebben hun biezen moeten pakken. Dat krijg je ervan, wanneer je stelselmatig tegenwerkt. Had je maar een cursus moeten volgen.![]()
[ afbeelding ]
Jailbreak!
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
Dat gevoel wanneer je met 1 druk op de muis ervoor zorgt dat 2 oude zeikmensen die een hekel aan innovatie hebben hun biezen moeten pakken. Dat krijg je ervan, wanneer je stelselmatig tegenwerkt. Had je maar een cursus moeten volgen.![]()
[ afbeelding ]
Jailbreak!
Het besef is er buddy, maar we moeten ons eroverheen zetten. We weten wat er anders gebeurt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat even bezinken hoe belachelijk dit is.
Ik wacht wel.
seto quoten, een typische "altijd goed" actiequote:
Oh, nee hoor. Ik ben daar veel te rustig voor. Maar dit is typisch zo'n regel waarvan de gemiddelde Noord-Koreaan moet "quote:
IK VERBIJT AL GENOEG HIERquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het besef is er buddy, maar we moeten ons eroverheen zetten. We weten wat er anders gebeurt.
Volledige tak overgegaan van een mix van allerlei pauper software waarbij gegevens constant handmatig moesten worden omgezet naar iets wat lijkt op iets dat bruikbaar is voor financiėle rapportages, naar IBM Cognos. Waardoor er dus heel veel mensen boventallig zijn verklaard, mede doordat zij denken "ik zit hier wel, mij durven ze toch niet ontslaan!". Jammer voor je, maar je ge******* kost de businessunits meer dan je ontslagvergoeding. Opbokken. Vertel je kinderen maar dat je ego te groot is geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |