Voor filmpje ff bron aanklikken.quote:In Limburg gaat het allemaal wat gemoedelijker. Daarom rent de Rukker niet, hij zit. Op het station rukt hij. Sperma, dat overal ter wereld uit zaadcellen en prostaatvocht bestaat; een chemische universaliteit die nergens tot verbroedering leidt.
Maar filosofische pretentie daargelaten, het is natuurlijk een #SCHANDE dat iemand zomaar zijn manzaaddispenser uit de broek tevoorschijn VictorMidst, om vervolgens in het bijzijn van kinderen de vleesviool te bespelen. Dit is niet de vrijheid waarvoor onze jongens in de meidagen van 1940 drie dagen lang stand hebben gehouden op de Grebbeberg.
Bovendien, reizen met de NS via station Venlo is al vernederend genoeg zonder ook nog eens geconfronteerd te worden met een verwarde jongeman die zijn Duitse vleeshelm aan het oppoetsen is. Opklik voor ongecensureerd groot. Of nou ja. "Groot". En bewegend beeld in de Lees Verder, voor wie dat per se wil zien.
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)_actie.html#comments
Waarschijnlijk van 1 of andere docu over een latino bende of zo?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Ik ken die kop ergens van maar ik weet niet waarvan.
Het is Albert Verlindequote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Komt door bezuinigingen op de zorgquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:29 schreef Tocadisco het volgende:
Wat komen er de laatste jaren ineens maar veel berichten in het nieuws van dit soort verwarde malloten.
en dat iedere malloot/gekkie/patient tegenwoordig ook in het nieuws komtquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt door bezuinigingen op de zorg
Klopt. Iedereen is bewapend met een smartphone tegenwoordig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat iedere malloot/gekkie/patient tegenwoordig ook in het nieuws komt
Sjonnie Hoogerland?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst in de spiegel gekeken?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Ja, kansloos is dat altijd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een typisch geenstijl bericht trouwens zeg, quasi lollige kutbagger.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Alvi het volgende:
Hij zit gewoon met zijn hand in zijn zak, te graaien, vast zijn kleingeld kwijt ofzo. Wat een ophef weer...
Populistisch Nederland heeft de Tweede Wereldoorlog omarmd, iets wat eerst het terrein was van figuren die juist te pas en te onpas ons waarschuwden voor zogenaamd opkomend fascisme. Ziekelijk gewoon.quote:Dit is niet de vrijheid waarvoor onze jongens in de meidagen van 1940 drie dagen lang stand hebben gehouden op de Grebbeberg.
lolquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in de spiegel gekeken?
Het ongecensureerde filmpje laat helaas iets anders zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Alvi het volgende:
Hij zit gewoon met zijn hand in zijn zak, te graaien, vast zijn kleingeld kwijt ofzo. Wat een ophef weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |