Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
en na 3 dagen ben je eraan gewend en is het effect uitgewerkt
zit je dan met je potje suiker met caffeïne
Dat was geen water.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staan
ok fatimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt de menselijke versie van een plas water waar je met je droge schone sok in gaat staan
Anarchie tegen gaan. Chinese praktijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
Die 'bans worden niet besproken'-policy - behalve reinste censuur - waar is die eigenlijk op gebaseerd?
#durftevragen
Laat even bezinken hoe belachelijk dit is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anarchie tegen gaan. Chinese praktijken.
Inbefore Klokovje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
Die 'bans worden niet besproken'-policy - behalve reinste censuur - waar is die eigenlijk op gebaseerd?
#durftevragen
Vertel alstjeblieft meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
Dat gevoel wanneer je met 1 druk op de muis ervoor zorgt dat 2 oude zeikmensen die een hekel aan innovatie hebben hun biezen moeten pakken. Dat krijg je ervan, wanneer je stelselmatig tegenwerkt. Had je maar een cursus moeten volgen.![]()
[ afbeelding ]
Jailbreak!
vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
Dat gevoel wanneer je met 1 druk op de muis ervoor zorgt dat 2 oude zeikmensen die een hekel aan innovatie hebben hun biezen moeten pakken. Dat krijg je ervan, wanneer je stelselmatig tegenwerkt. Had je maar een cursus moeten volgen.![]()
[ afbeelding ]
Jailbreak!
Het besef is er buddy, maar we moeten ons eroverheen zetten. We weten wat er anders gebeurt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat even bezinken hoe belachelijk dit is.
Ik wacht wel.
seto quoten, een typische "altijd goed" actiequote:
Oh, nee hoor. Ik ben daar veel te rustig voor. Maar dit is typisch zo'n regel waarvan de gemiddelde Noord-Koreaan moet "quote:
IK VERBIJT AL GENOEG HIERquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het besef is er buddy, maar we moeten ons eroverheen zetten. We weten wat er anders gebeurt.
Volledige tak overgegaan van een mix van allerlei pauper software waarbij gegevens constant handmatig moesten worden omgezet naar iets wat lijkt op iets dat bruikbaar is voor financiële rapportages, naar IBM Cognos. Waardoor er dus heel veel mensen boventallig zijn verklaard, mede doordat zij denken "ik zit hier wel, mij durven ze toch niet ontslaan!". Jammer voor je, maar je ge******* kost de businessunits meer dan je ontslagvergoeding. Opbokken. Vertel je kinderen maar dat je ego te groot is geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |