Dan wordt ze boos en vraag je of ze ongesteld is hihaho.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan is het ineens rode wijn
je bedoeld in de kroeg, elders is het motto 'zolang er maar alcohol in zit'quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef fokdenexamen het volgende:
[..]
Meisjes van zestien die drinken toch helemaal niet rood op een normale avond?
Ja daar ga je toch niet je collectie rood aan verspillen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bedoeld in de kroeg, elders is het motto 'zolang er maar alcohol in zit'
Het was je eigen advies hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:10 schreef fokdenexamen het volgende:
[..]
Ja daar ga je toch niet je collectie rood aan verspillen?
Dafuck? Wie heb je het nog meer laten proberen dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, bij haar kreeg je er amper een vinger in
quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:
En na 8 maanden relatie heeft ze 't topic gelezen!![]()
Zeer beschamend
Veel geluk samenquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:39 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig en liefff
Mocht je zin hebben in een avontuurtje waar BredeBroeder niets van af hoeft te weten kun je me een DM sturen. <3quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:39 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Goede usernamequote:Op maandag 17 augustus 2015 17:39 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Fokkers die fokkers datenquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:32 schreef Max23 het volgende:
Aan haar post-history te zien had ze allang een account voordat dit topic bestond
Hij probeert zijn imago te reddenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat dit en het vorige topic geheel fake waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |