Die lijpo's met die sexdolls dan. Meenemen naar de bios en orgies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he... Met die mensen is echt iets mis. Ik snap ook niet dat je daar opgewonden van kunt raken.
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met een plastic levenspartner.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:53 schreef seto het volgende:
ik zeg gwn eerlijk ik heb weleens op aletta gefapt
Ervaringsdeskundige qua Somaliërs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliër in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.quote:
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliërs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliër in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Inderdaad. Precies wat ik dacht toen ik het las.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eritreeers~a4122508/
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliërs, Etheopiërs en Eritraeërs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Ja goed idee inderdaad, als een stel hongerige wolven op een horde blonde, Nederlandse studentes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliërs, Etheopiërs en Eritraeërs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Wel met Somaliërs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.
wat ben je toch ook simpel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
Ik krijg echt de meest intense Úlfhéðnar razernij als ik die gele ogen in Somaliërs zie. De beste PWO die je kan hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel met Somaliërs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliërs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliër in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Somaliërs beroven ons allemaal:quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoor
Bovendien heeft een Somaliër me hier nog nooit proberen te beroven, die zijn toch 24/7 onder invloed van qat.
Ongeremde celdeling...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Somaliërs beroven ons allemaal:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syrië bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werken
Liever Polen dan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
We moeten meer Polen hier naar toe halen
Ohnee, die pikken onze banen in.
Het is verdomme ook nooit goed.
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syrië bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonen
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Ik had op de basisschool zo'nne negertje in de klas en die mocht na de gym niet douchen vanwege z'n geloof. Thuis douchte die ook niet want dat ventje meurde als een beerput in de volle zon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)ziagef&tab=tab_tablequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar stond ook alweer die sherlock-zoekfunctie gemaakt door een user?
Carrière > crazy exquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo maar een plekje moeten krijgen hier. Ik zeg alleen dat het te begrijpen is vanuit hun kant dat ze naar Europa trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.
Nederlandse mannen zijn apart hierin.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Whehequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
Blijkbaar niet, ben ook maar een allochtoonquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:29 schreef fathank het volgende:
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Champy het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)ziagef&tab=tab_table
Die?
Die doet het niet meer?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.
https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat zijn de stats. Wel ook door bondage gemaakt, maar echt een sherlock zoekfunctie was het.
Die ja, thanksquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/
Voor al die junks zeker.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die eerst dacht dat deze foto in een club was genomen
quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:
En na 8 maanden relatie heeft ze 't topic gelezen!![]()
Zeer beschamend
binnenkort op tv met die neger op de stoep bij "help mijn man is"quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:03 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met JMF zijn? Gewoon gesettled met z'n vrouwtje denk ik, de RTL4-life leven.
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat hebben ze je nu weer aangedaan?
Die broer is om het accuzuur mee te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Die broer is om het accuzuur mee te nemen.
Lmao, damaged goods in 3, 2, 1.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
Inb4 hij is weer z'n eigen huis uitgejaagd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Maar serieus; ik neem aan dat je duidelijk maakt dat je dat niet ziet zitten
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:10 schreef Faeroer het volgende:
Ik kijk het nog even aan. Kan altijd nog wegrennen.Begrijp alleen de intentie niet.
Dit is in een van de dure wijken. Veel rijke Thais en buitenlanders die daar komen shoppen en veel toeristen komen er ook. Thailand kennende zal er een politiek motief achter zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die eerst dacht dat deze foto in een club was genomen
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelKOEKOEK
Niks mis mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.
Als je die broer niet kent en er geen reden is waarom jullie elkaar zouden moeten kennen (dus niet dat ze je hem wil laten ontmoeten omdat jullie beide KEIHARD K3-fan zijn oid) is dit idd de reden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
wait wutquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik trek me het wit uit de ogen vriendquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Schrikbarend_ hoe gaat de NietTrek?
Assertiviteit is niet jouw ding, he?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef seto het volgende:
je zou nu toch wel moeten weten dat dat niet faeroer zijn sterkste punt is
perfecte waifuquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
http://www.dailymail.co.u(...)laim-isn-t-real.html
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij zou mijn zusje zonder problemen op date mogen nemen, melk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!
Misschien is het koffiehuis van de broer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |