Die lijpo's met die sexdolls dan. Meenemen naar de bios en orgies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he... Met die mensen is echt iets mis. Ik snap ook niet dat je daar opgewonden van kunt raken.
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met een plastic levenspartner.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij sommigen heeft ze zelfs toch nog een hartslag.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:53 schreef seto het volgende:
ik zeg gwn eerlijk ik heb weleens op aletta gefapt
Ervaringsdeskundige qua Somaliėrs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliėr in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.quote:
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliėrs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliėr in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Inderdaad. Precies wat ik dacht toen ik het las.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eritreeers~a4122508/
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliėrs, Etheopiėrs en Eritraeėrs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Ja goed idee inderdaad, als een stel hongerige wolven op een horde blonde, Nederlandse studentes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliėrs, Etheopiėrs en Eritraeėrs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Wel met Somaliėrs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar hoef je niks te vertellen, c_c heeft ervaring met knoflooketers.
wat ben je toch ook simpel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |