Lmao, damaged goods in 3, 2, 1.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
Inb4 hij is weer z'n eigen huis uitgejaagd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Maar serieus; ik neem aan dat je duidelijk maakt dat je dat niet ziet zitten
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:10 schreef Faeroer het volgende:
Ik kijk het nog even aan. Kan altijd nog wegrennen.Begrijp alleen de intentie niet.
Dit is in een van de dure wijken. Veel rijke Thais en buitenlanders die daar komen shoppen en veel toeristen komen er ook. Thailand kennende zal er een politiek motief achter zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die eerst dacht dat deze foto in een club was genomen
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja, hij gaat mee om haar in de gaten te houden als een chaperone.
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Terwijl die zelf overal en nergens z'n lul inhangt. Want ja je bent op je 11e al een man en vrouwen zijn alleen geschikt voor thuis. Hypocriet stelKOEKOEK
Niks mis mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha precies, ieder weekend zuipen en Nederlandse meisjes neuken want dat zijn toch maar sletjes.
Als je die broer niet kent en er geen reden is waarom jullie elkaar zouden moeten kennen (dus niet dat ze je hem wil laten ontmoeten omdat jullie beide KEIHARD K3-fan zijn oid) is dit idd de reden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De intentie is dat die broer overal bij gaat zijn. Zijn zusje moet maagd blijven tot het huwelijk, wollah.
Doet ze dat niet dan eerwraak en een mes tussen de ribben want Allah is zo groots.
Don't do it brah.
wait wutquote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kwam vandaag een oud studiegenoot tegen. Buiten even bijgepraat. Blijkbaar heb ik woensdag een date in een koffiehuis ( ??? ). Denk alleen dat Turken een andere definitie van date hebben, want haar broer heeft zichzelf ook uitgenodigd.Snap helemaal niets wat is deze?
ik trek me het wit uit de ogen vriendquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Schrikbarend_ hoe gaat de NietTrek?
Assertiviteit is niet jouw ding, he?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:46 schreef seto het volgende:
je zou nu toch wel moeten weten dat dat niet faeroer zijn sterkste punt is
perfecte waifuquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
http://www.dailymail.co.u(...)laim-isn-t-real.html
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij zou mijn zusje zonder problemen op date mogen nemen, melk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar er zit ook een verschil tussen bij kletsen onder een kop koffie en een date he!
Misschien is het koffiehuis van de broer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |