nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:04 schreef Faeroer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eritreeers~a4122508/
"In een studentenstad als Nijmegen zouden zij tussen Nederlandse studenten moeten wonen. Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Geweldig idee, een verkrachtende horde aan Somaliërs, Etheopiërs en Eritraeërs laten "integreren" in een studentenstad. Kunnen we meteen Zweden overstijgen qua seksueel geweld vanuit de importhoek tegenover vrouwen.
Ik krijg echt de meest intense Úlfhéðnar razernij als ik die gele ogen in Somaliërs zie. De beste PWO die je kan hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel met Somaliërs, jarenlang naast gewoond. Echt intens naar volk, dat. Zo. Vies.
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoorquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige qua Somaliërs. Als je 'kutmarokkanen' al erg vindt, probeer is een Somaliër in Helsinki ofwel 'kutmarokkaan'^99.
Somaliërs beroven ons allemaal:quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet naar Helsinki hoor
Bovendien heeft een Somaliër me hier nog nooit proberen te beroven, die zijn toch 24/7 onder invloed van qat.
Ongeremde celdeling...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Somaliërs beroven ons allemaal:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syrië bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
nee 100 van die gasten bij elkaar in een flat duwen, dat gaat lekker werken
Liever Polen dan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
We moeten meer Polen hier naar toe halen
Ohnee, die pikken onze banen in.
Het is verdomme ook nooit goed.
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonenquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat dacht je van eigen volk, en daadwerkelijke vluchtelingen (Syrië bv) eerst in plaats van gelukszoekers? Zet ze maar op een woonboot van de ikea in de noordzee ofzo.
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want in Eritrea is het zo fijn wonen
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Ik had op de basisschool zo'nne negertje in de klas en die mocht na de gym niet douchen vanwege z'n geloof. Thuis douchte die ook niet want dat ventje meurde als een beerput in de volle zon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat land ligt zo diep in de afgrond dankzij een corrupte regering daar kan Mugabe nog wat van leren. 3/4 van de bevolking kan niet voor z'n eigen eten zorgen en hulp van buitenaf wordt geblokkeerd door de regering. Er is geen vrijheid van godsdienst en als journalist ben je je leven niet zeker. Alsof jij daar zo blijven
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)ziagef&tab=tab_tablequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar stond ook alweer die sherlock-zoekfunctie gemaakt door een user?
Carrière > crazy exquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo maar een plekje moeten krijgen hier. Ik zeg alleen dat het te begrijpen is vanuit hun kant dat ze naar Europa trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker allemaal naar Nederland komen! Overal waar het kut is, kom graag hier naar toe. We kunnen nog wel minstens 500 miljoen mensen hier kwijt.
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak of wel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Boeit mij helemaal niets. Als jij ze zo graag wil hebben, stel je eigen huis en geld maar beschikbaar.
Nederlandse mannen zijn apart hierin.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iemand die gemener is dan ik moet even een opmerking maken over hoe hij z'n eigen huis uit is geterroriseerd.
Whehequote:Op maandag 17 augustus 2015 15:20 schreef seto het volgende:
ik had op de middelbare school een keer een somalier geklapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |