Whahahhaaquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Profielfoto bevat: petje met bekende print, tasje met eenzelfde print, bontkraag.
Profiel likes: Merk, merk, merk, drank, scarface.
shit man komt wel erg dichtbij zo. Heb net m'n pot creatine en dextrose weggegooid.quote:
Ik denk dat Ossum het niet zo nauw ziet seto.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:49 schreef seto het volgende:
denk dat awesome nu wel ff jouw tanden recht gaat koppen henk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat Ossum het niet zo nauw ziet seto.
Ja man. Legit bond ook. Toffe instructeur alles. Gasten gaan 2x per jaar naar oostblok of zo om bij te leren. Combi is inderdaad lastig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel beetje goede locatie? Zat zelf een half jaar bij KMG Rotterdam. Erg leuk en begrenst full contact, maar kon het niet combineren met PL.
Vroeger toen ik nog een kleine awesome was ook nog een maandje gedaan toen de judoles uitviel. Aikido ziet er wel tof uit als je Seagal heet. Heb altijd een zwak gehad voor oosterse vechtsporten maar aikido is totaal niet praktisch en staat te ver van de realiteit, man. Zit bij mij in hetzelfde hokje als Capoeira. Een steekbeweging is bijvoorbeeld nooit 1 grote haal die door blijft gaan maar eerder kort inclusief recoil, als een naaimachine.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice. Lekker bezig iig.
Had laatst een proefles Aikido gedaan...![]()
Wat een bullshido. Sparren doen ze niet want "technieken te dodelijk".
Zag er behoorlijk dodelijk uit hoe die man 3 aanvallers uitschakelde met één schouderbeweging. /sarcasm
Rise and shine!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Op anderhalf uur slaap een volle dag aan afspraken rocken.
Tjah, oosterse vechtsporten zien er leuk uit op een demo maar je hebt er geen kut aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja man. Legit bond ook. Toffe instructeur alles. Gasten gaan 2x per jaar naar oostblok of zo om bij te leren. Combi is inderdaad lastig.
[..]
Vroeger toen ik nog een kleine awesome was ook nog een maandje gedaan toen de judoles uitviel. Aikido ziet er wel tof uit als je Seagal heet. Heb altijd een zwak gehad voor oosterse vechtsporten maar aikido is totaal niet praktisch en staat te ver van de realiteit, man. Zit bij mij in hetzelfde hokje als Capoeira. Een steekbeweging is bijvoorbeeld nooit 1 grote haal die door blijft gaan maar eerder kort inclusief recoil, als een naaimachine.
Ja hoor. Een mooie rustige natuur idd. Lekkere Madeirasaus ook. En madeirawijn. Fietsen kun je huren, wel tegen betaling. Miss nog beetje borg. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:04 schreef seto het volgende:
[..]
is het wat? wil even een rustige vakantie met mooie natuur waar ik fietsje kan huren etc.
wow. jelly.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:59 schreef fathank het volgende:
TRV / [Reisverslag] Kungsleden trek (420 km door Arctisch Zweden)
ik wist hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Een mooie rustige natuur idd. Lekkere Madeirasaus ook. En madeirawijn. Fietsen kun je huren, wel tegen betaling. Miss nog beetje borg. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Was bij henk volgens mij dan hehequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:20 schreef seto het volgende:
nee vriend dat was iemand anders, dit is denk ik eerste keer dat ik zoiets post hier
Hier gaat mijn hart sneller van klöppen. Srs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:59 schreef fathank het volgende:
TRV / [Reisverslag] Kungsleden trek (420 km door Arctisch Zweden)
verhip je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:24 schreef fathank het volgende:
Madeira nooit geweest. CR7 komt daar vandaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |