Dat maakt mij niet uit, ik voel me niet beledigd.quote:
Klokov opzekers.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Faeroer het volgende:
Ok wie van jullie is het geweest?
https://www.facebook.com/(...)57402&type=1&theater
"Het gaat om 2 "'mannen'' van rond de 25/26 jaar die beide vermoedelijk fanatieke sportschool bezoekers zijn (breed gespierd postuur), blanke huid"
en dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef seto het volgende:
je zou maar met je gezicht en lul zo op internet staan
Ik draag geen sandalen, vriend.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
NWS / Zittende rukker naast kind op station Venlo
Wie was dit dan, deuce zeker?
Met zo veel vet kun je een vuur wel 10 winters laten branden bedoel jequote:Op zondag 16 augustus 2015 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mmmm, lekker mals beestje. Daar kan m'n hele familie tien winters van smullen.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trolls toch?
planken, kut ipad enzoquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trolls toch?
En surfscholen?
Vond het al zo gek. Maar dat is wel kut, dus ook een autoruit moeten vervangen? Verder ook niet echt surfweer vandaag geloof ik.quote:
Nope. Schijnt zo kut te zijn. En nu ik dat plaatje zie...quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:05 schreef seto het volgende:
wie kijkt hier nog meer de nieuwe dragon ball
[ afbeelding ]
ik vond nooit veel aan dragon ballquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:05 schreef seto het volgende:
wie kijkt hier nog meer de nieuwe dragon ball
[ afbeelding ]
ik vond dat vroeger zo vetquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef seto het volgende:
vind het wel ok tot nu toe, het is wel veel meer op de japanse markt gericht dan dragon ball z volgens mij
Echt he... Met die mensen is echt iets mis. Ik snap ook niet dat je daar opgewonden van kunt raken.quote:
och, leasebak. En zelfs die lever ik over 2 weken inquote:Op maandag 17 augustus 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vond het al zo gek. Maar dat is wel kut, dus ook een autoruit moeten vervangen? Verder ook niet echt surfweer vandaag geloof ik.
haha de serie draait nu dus om een manlet met widows peakquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:22 schreef seto het volgende:
ze zetten nu meer focus op vegeta en dat vind ik wel best
True. Eigenlijk is gohan maar een hommotjequote:Op maandag 17 augustus 2015 13:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je usericon is wel een beetje dated. Gohan is nu een nietsnut
vegeta what does the scouter sayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |