abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 14:48:37 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154867817
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.

Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.

Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:07:11 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154867922
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.

Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.

Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
AZ haalde ook Rosheuvel op. De nieuwe Chadli! Zit nu ergens bij Heracles volgens mij. Zegt dus helemaal niks.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154868092
quote:

Ik zie hem ook niet zo zitten hoor. Maar AZ zit ook nog wel eens fout, dus geen zorgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154868637
quote:
De wedstrijd Feyenoord - Olympiakos kende van de Rotterdamse kant weinig helden. Toch was er een iemand die bijzonder goede herinneringen aan de wedstrijd overhield. Steward Earl Daniels werd door duizenden supporters toegezongen. ''Het was geweldig!''

''De supporters vinden dat ik op de oud-Feyenoordverdediger Bruno Martins Indi lijk. Ik word wel vaker toegezongen, maar duizenden supporters die zingen ''Bruno Martins Indi ja ja ja'' dat maak je toch nooit mee?'' Earl die zelf ook fanatiek Feyenoord-supporter is, kan de humor wel waarderen. ''Ik werk sinds januari in de Kuip als steward. Vaak roepen mensen al 'Bruno' naar mij'', vertelt de 33-jarige Rotterdammer.

''De wedstrijd tegen de Grieken was niet goed en om dan mee te doen met een geintje van het publiek is alleen maar leuk.'' Ook als Earl niet werkzaam is in de Kuip krijgt hij de nodige aandacht: ''Als ik op vakantie ben komen er altijd mensen naar mij toe die met me op de foto willen en echt denken dat ik Martins Indi ben. Ik vind het schitterend''

De gelijkenissen en de geintjes die over de steward worden gemaakt, ervaart Earl niet als vervelend. ''Feyenoordsupporters komen vaak negatief in het nieuws, maar dit maak je toch nergens anders mee. Deze fans en deze humor kom je alleen maar in de Kuip tegen, daarom werk ik hier zo graag.''
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.

Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154868788
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

_O_

Altijd leuk, leuke stewards.
pi_154868895
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die gast lijkt echt sprekend op Bruno.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154868957
quote:
De wedstrijden die niet verboden worden, blijven in het programma. Dat betekent in ieder geval dat Feyenoord – FC Utrecht op zaterdag 8 augustus gewoon doorgaat.
Tomatenboer, leest u mee?
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:51:48 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154868983
quote:

Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154868991
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e :7
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:53:04 #11
268260 Dr.Mikey
pi_154869014
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:52 schreef H.FR het volgende:
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e :7
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste. :{
R.I.P DTS.
pi_154869028
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tomatenboer, leest u mee?
Dat heeft de KNVB besloten?

Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154869050
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heeft de KNVB besloten?

Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest. :)
http://home.knvb.nl/nieuw(...)nwege-politieacties/

ja
pi_154869051
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:

Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim

Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
pi_154869060
quote:
8s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie. :')
pi_154869066
quote:

[..]

Positief blijven jij.
pi_154869076
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie. :')
Dit ja.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:57:15 #18
268260 Dr.Mikey
pi_154869136
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:

Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim

Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal

Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
R.I.P DTS.
pi_154869158
quote:

[..]

Zou niet nieuw zijn he, de eerste wedstrijd(en) van het seizoen verliezen...
BFF met GGMM
pi_154869180
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal

Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).

Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
pi_154869350
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).

Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Dit hoop ik ook :9~ op die manier heb je voor mijn idee echt een heerlijke voorhoede.
pi_154869429
Ach joh die Bilal en Kuyt moeten toch de hele wedstrijd achter de wingbacks van Utrecht aan rennen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154869447
Emanuelson is transfervrij.
blablablabla
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:09:59 #24
268260 Dr.Mikey
pi_154869455
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:09 schreef Elan het volgende:
Emanuelson is transfervrij.
Is dat geen lb ?
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:10:23 #25
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154869464
Clubloze Emanuelson meldt zich bij Ajax: ‘Blij dat ik dit kan doen’

Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

pi_154869489
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach joh die Bilal en Kuyt moeten toch de hele wedstrijd achter de wingbacks van Utrecht aan rennen.
Wie zijn dat eigenlijk? Kunnen die er iets van?
pi_154869491
Het zou me niets verbazen _O- :').

;(
pi_154869492
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dat geen lb ?
Kan allebei hij speelde hij bij Ajax wel linksback vaak bij Milan meer op het middenveld.
blablablabla
pi_154869503
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Het zou me niets verbazen _O- :').

;(
Je gaat er wel enorm mee vooruit tov een Nelom.
blablablabla
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:08 #30
268260 Dr.Mikey
pi_154869509
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:

Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
-Middelmaat

Ja die past helemaal in het profiel.
R.I.P DTS.
pi_154869525
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Louis Nganioni en Sean Klaiber.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:43 #32
268260 Dr.Mikey
pi_154869527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:56 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154869530
quote:

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_154869551
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.
pi_154869566
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.
Nee joh.
Nelom zal nooit sowieso 75 wedstrijden voor Milan spelen.

Daarnaast heeft die Emanuelson veel betere opkomende kwaliteiten, kan een prima voorzet geven of zelfs scoren..
blablablabla
pi_154869584
Zou inderdaad wel een typische Van Geel aankoop zijn.

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).

Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.

The horror.

Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
pi_154869638
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:

[..]

Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.
Klinkt onprettig, maar ook onervaren. We zullen het zien.
pi_154869646
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (zijn contract loopt in 2016 af).

Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.

The horror.

Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.

Weet niet of je de voorbereiding gezien hebt maar Nelom kan echt niet meer.
blablablabla
pi_154869691
quote:

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).

The horror.

Van der Wiel vindt nog wel een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.
pi_154869698
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:19 schreef Downwards het volgende:

[..]

Van der Wiel vindt nog wel een club bij een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.
Gelukkig maar. :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:21:11 #41
268260 Dr.Mikey
pi_154869716
quote:

The horror.

Niet vergelijkbaar zie ze het liefste beid niet komen maar in je lb's zit je dun als je Craig gaat kopen zit die gewoon Karsdorp in de weg.
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:22:11 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154869744
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.

Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.
pi_154869783
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.
True that B-) .
Hij traint ook mee bij hunnie nu dus laat hem daar maar lekker een contractje tekenen
blablablabla
pi_154869790
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Al was het God zelf, had ik 'm nog niet gehoeven.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:24:25 #45
268260 Dr.Mikey
pi_154869791
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

True that B-) .
Hij traint ook mee bij hunnie nu dus laat hem daar maar lekker een contractje tekenen
Traint Vlaar nog bij ons mee?
R.I.P DTS.
pi_154869802
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Traint Vlaar nog bij ons mee?
Misschien over een kwartaal als hij hersteld is van zijn operatie.
pi_154869895
Potuit non scire quod Feyenoord Latin
pi_154869955
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Potuit non scire quod Feyenoord Latin
Wat kom je doen?
pi_154869980
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat kom je doen?
Even hoi :W zeggen!
pi_154870133
quote:

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
:D :(
pi_154870287
quote:

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
Hmmm nee, een linksback is écht nodig. Dus die gaat hij niet kopen natuurlijk. Ik verwacht dan eerder dat hij Babel terughaalt ipv Elia...
BFF met GGMM
pi_154870290
Wie stuurt dit filmpje even door naar Giovanni? :P

Als je het filmpje zo ziet is Achahbar een prima balvaste spits die zelfs als aanspeelpunt kan fungeren en tevens een prima afmaker.

Zover wij dat nog niet wisten.
pi_154870303
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al was het God zelf, had ik 'm nog niet gehoeven.
Want?
Dit, dus.
pi_154870326
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Want?
Dat ga ik jou niet uitleggen, heeft heel weinig zin.
pi_154870336
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, het is echt drie klassen beter dan Nelom. Goede pass, goed spelinzicht, handelingssnelheid, veelzijdig. Ja hij komt uit 020 maar dat zal mij wat.

Maar waar hebben we het over, denk dat hij echt niet voor ons zou willen spelen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_154870355
Precies, waar hebben we het over. Snel niet meer over praten.
pi_154870400
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Precies, waar hebben we het over. Snel niet meer over praten.
Moet geen derde colonne van de joden worden
blablablabla
pi_154870403
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, het is echt drie klassen beter dan Nelom. Goede pass, goed spelinzicht, handelingssnelheid, veelzijdig. Ja hij komt uit 020 maar dat zal mij wat.

Maar waar hebben we het over, denk dat hij echt niet voor ons zou willen spelen.
We kunnen natuurlijk ook gewoon in de Arena gaan spelen...
BFF met GGMM
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:46:34 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870445
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet geen derde colonne van de joden worden
Dat is het al.
Elite
Tegen TTIP
pi_154870446
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ga ik jou niet uitleggen, heeft heel weinig zin.
ik ben benieuwd waarom je een instant verbetering van je team niet zou willen?
Dit, dus.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:47:18 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870461
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:46 schreef Buitendam het volgende:
ik ben benieuwd waarom je een instant verbetering van je team niet zou willen?
Je bent serieus benieuwd naar onze bekrompen mening daarin?
Elite
Tegen TTIP
pi_154870482
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent serieus benieuwd naar onze bekrompen mening daarin?
Jazeker.
Dit, dus.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:48:43 #63
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870506
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jazeker.
Ok. Het is een jood.
Elite
Tegen TTIP
pi_154870561
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok. Het is een jood.
Alleen om die reden stel je liever Nelom op?

Toen Vermeer kwam was dat anderhalve dag een probleem.
Dit, dus.
pi_154870573
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:

Als je het filmpje zo ziet is Achahbar een prima balvaste spits die zelfs als aanspeelpunt kan fungeren en tevens een prima afmaker.

Doe jij maar even, ik heb z'n mail niet.

Maar zonder gekheid, ik snap niet dat hij niet meer kansen in de voorbereiding heeft gekregen... Heeft in wedstrijden nog geen moment teleurgesteld.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:51:51 #66
268260 Dr.Mikey
pi_154870591
Die verdediger die we van Vitesse gehaald hebben kan die een beetje wat? Lees net dat hij de concurrentie aan wil voor een basis plek nu Kongolo toch niet meer kan voetballen weet iemand of hij serieus een basis optie is?
R.I.P DTS.
pi_154870610
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alleen minderbegaafde Joden zijn welkom.
pi_154870615
quote:

[..]

Lang niet bij iedereen hoor.
blablablabla
pi_154870618
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die verdediger die we van Vitesse gehaald hebben kan die een beetje wat? Lees net dat hij de concurrentie aan wil voor een basis plek nu Kongolo toch niet meer kan voetballen weet iemand of hij serieus een basis optie is?
Nee hij kan er niks van daarom speelde hij het hele seizoen basis bij Vitesse
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:53:36 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870635
quote:

[..]

Dat is ook een probleem.
Elite
Tegen TTIP
pi_154870641
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

als middenvelder toch
pi_154870651
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Lang niet bij iedereen hoor.
Is HMF al van die schrik bekomen?
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:54:24 #73
268260 Dr.Mikey
pi_154870659
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Sorry hoor dat ik niet weet wie er bij Vitesse vorig seizoen in de bassis stond ik wist niet dat je kwaad werd.
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:54:24 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870660
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Adames het volgende:

[..]

als middenvelder toch
Vooruitgeschoven verdediger dacht ik, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_154870674
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Adames het volgende:

[..]

als middenvelder toch
Nee joh, gekkie.

Vejinovic - Propper - Qazaishvili was daar het middenveld. Scherp blijven, Adam.
pi_154870743
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem.
Wat een rare gedachtegang. Je wilt toch zo snel mogelijk uit deze situatie? Dan is iedere speler beter dan de huidige een stap vooruit?
Dit, dus.
pi_154870755
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een rare gedachtegang. Je wilt toch zo snel mogelijk uit deze situatie? Dan is iedere speler beter dan de huidige een stap vooruit?
Genoeg is genoeg.
pi_154870769
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee joh, gekkie.

Vejinovic - Propper - Qazaishvili was daar het middenveld. Scherp blijven, Adam.
oh ;(
pi_154870776
quote:

[..]

Nope, we sukkelen al jaren. Waarom dan nu plots allerlei paniekjoden erbij halen?
BFF met GGMM
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:58:03 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154870779
quote:

[..]

Er zijn grenzen.
Elite
Tegen TTIP
pi_154870806
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nope, we sukkelen al jaren. Waarom dan nu plots allerlei paniekjoden erbij halen?
nog even en je hebt een samenwerkingsverband tussen varkenoord en de toekomst.
pi_154870850
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij is drie niveaus beter dan Nelom, dat heeft toch totaal niks met paniek te maken? Speler A is treurnis, speler B wil wellicht spelen dus koop je speler B. Team gaat erop vooruit.
Dit, dus.
pi_154870852
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Er zijn grenzen.
Precies. Anders heb je toch niet meer het gevoel dat je naar Feyenoord zit te kijken? :')

Zit je naar het Ajax van 2010 te kijken ofzo.
pi_154870889
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies. Anders heb je toch niet meer het gevoel dat je naar Feyenoord zit te kijken? :')

Zit je naar het Ajax van 2010 te kijken ofzo.
Als je daardoor 3e wordt ipv 6e kun je sneller richting het niveau topclub.
Dit, dus.
pi_154870894
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij is drie niveaus beter dan Nelom, dat heeft toch totaal niks met paniek te maken? Speler A is treurnis, speler B wil wellicht spelen dus koop je speler B. Team gaat erop vooruit.
Dan heb ik liever dat de witte Keniaan daar wat vaker de kans krijgt. Of welke andere speler uit de jeugd ook.
BFF met GGMM
pi_154870925
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je daardoor 3e wordt ipv 6e kun je sneller richting het niveau topclub.
Zo groot lijkt mij dat verschil niet.
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:03:05 #87
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154870933
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:

Geef hem het hele seizoen het vertrouwen en de speeltijd, maakt hij er minimaal 15. 4-4-2 met Kuyt zou helemaal ideaal zijn. Maar daar had Gio al eerder achter moeten komen.
pi_154870956
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan heb ik liever dat de witte Keniaan daar wat vaker de kans krijgt. Of welke andere speler uit de jeugd ook.
Als die aantoonbaar beter zijn dan Nelom geef ik je groot gelijk. Dat is ook precies mijn punt: stel de beste speler op. Waarom het jezelf onnodig moeilijk maken met randzaken als een verleden bij de concurrent, meerdere seizoenen geleden?
Dit, dus.
pi_154871015
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als die aantoonbaar beter zijn dan Nelom geef ik je groot gelijk. Dat is ook precies mijn punt: stel de beste speler op. Waarom het jezelf onnodig moeilijk maken met randzaken als een verleden bij de concurrent, meerdere seizoenen geleden?
Het gaat om het aantal, het kan niet dat je jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding hebt en vervolgens toch zoveel afdankertjes uit Amsterdam moet oppikken. Dan zit er structureel iets fout.
BFF met GGMM
pi_154871061
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het gaat om het aantal, het kan niet dat je jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding hebt en vervolgens toch zoveel afdankertjes uit Amsterdam moet oppikken. Dan zit er structureel iets fout.
Ja, voor mijn idee in de begeleiding vanaf het moment dat ze Varkenoord ontgroeien. Misschien al wel 1-2 jaar eerder.
pi_154871133
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ondertussen zou ik wel de beste aantrekken, Amsterdams of niet.
Dit, dus.
pi_154871239
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ondertussen zou ik wel de beste aantrekken, Amsterdams of niet.
Kijk, wij kunnen ons eigenlijk juist door het uitblijven van successen een dergelijke houding permitteren. Na al die prijsloze jaren, kan er best nog wel 1 extra bij: de garantie dat we met Urby nu plots wél prijzen pakken kan ook niemand geven.Dan gebruik ik een dergelijk jaar liever om de eigen jeugd een vol jaar de kans te geven, dan de zoveelste reject van Ajax te accepteren.
BFF met GGMM
pi_154871304
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sorry hoor dat ik niet weet wie er bij Vitesse vorig seizoen in de bassis stond ik wist niet dat je kwaad werd.
Jawel ik word wel boos! :(
pi_154871333
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kijk, wij kunnen ons eigenlijk juist door het uitblijven van successen een dergelijke houding permitteren. Na al die prijsloze jaren, kan er best nog wel 1 extra bij: de garantie dat we met Urby nu plots wél prijzen pakken kan ook niemand geven.Dan gebruik ik een dergelijk jaar liever om de eigen jeugd een vol jaar de kans te geven, dan de zoveelste reject van Ajax te accepteren.
Maar prijzen pakken met Urby is niet wat ik zeg. Ik vraag me af waarom je niet bij eventuele interesse van zo'n jongen direct hem in je team zou willen. Enige argument wat ik naast jouw stukje hierboven lees is "het is een jood, dus nee, laat Nelom maar staan." Dat wekt bij mij wel verbazing.
Dit, dus.
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:32:44 #95
319979 Fok-it
All is well
pi_154871674
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar prijzen pakken met Urby is niet wat ik zeg. Ik vraag me af waarom je niet bij eventuele interesse van zo'n jongen direct hem in je team zou willen. Enige argument wat ik naast jouw stukje hierboven lees is "het is een jood, dus nee, laat Nelom maar staan." Dat wekt bij mij wel verbazing.
Zolang het op die positie een versterking is zal het mij in ieder geval geen bal uitmaken of hij bij Ajax,PSV of waar dan ook vandaan komt. Maar er zitten een paar hier die Messi nog niet gewild hadden als hij bij Ajax had gespeeld. Beetje triest maar ach.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154871693
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zolang het op die positie een versterking is zal het mij in ieder geval geen bal uitmaken of hij bij Ajax,PSV of waar dan ook vandaan komt. Maar er zitten een paar hier die Messi nog niet gewild hadden als hij bij Ajax had gespeeld. Beetje triest maar ach.
Ja, dat bedoel ik. Vind ik onbegrijpelijk.
Dit, dus.
pi_154871710
quote:
Michiel Kramer zit naar eigen zeggen in de wachtkamer. De spits van ADO Den Haag staat in de belangstelling van Feyenoord, de club die hij als sinds zijn geboorte support. ''De laatste status is dat Feyenoord zich gemeld heeft bij ADO'', vertelt de doelpuntenmaker tegenover FC Afkicken.

''En tot nu toe is er niks veranderd'', gaat de Rotterdammer (26) verder in de online voetbaltalkshow. ''Ik zit nu in de wachtkamer en heb nog niet met Feyenoord gesproken.'' Dat vindt Kramer echter logisch. ''Eerst moeten de clubs eruit komen.''

Kramer leek een paar weken geleden nog op weg naar Baniyas FC uit de Verenigde Arabische Emiraten. ''Daar was ik wel behoorlijk teleurgesteld over. Alles was rond, maar op het laatste moment wilden ze een bepaalde clausule niet in het contract hebben. Dan houdt het op. Misschien is dat hun manier van zaken doen, maar je werd er niet vrolijk van in ieder geval.''
pi_154871808
Met Urby hoeven we Elia ook niet meer te halen, die kan daar ook spelen. :+
Maar die gaat echt niet bij Ajax trainen om dan bij ons een contract te tekenen hoor.

Even over Achahbar, heeft ie wat gespeeld in de voorbereiding? Zit zelf in Spanje en heb bijna niks gevolgd de afgelopen maand.
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:38:51 #99
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154871824
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Typisch het volgende:
Even over Achahbar, heeft ie wat gespeeld in de voorbereiding? Zit zelf in Spanje en heb bijna niks gevolgd de afgelopen maand.
Ik geloof geen seconde.
Elite
Tegen TTIP
pi_154871844
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik geloof geen seconde.
Godverdomme.
pi_154871855
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Typisch het volgende:
Met Urby hoeven we Elia ook niet meer te halen, die kan daar ook spelen. :+
Maar die gaat echt niet bij Ajax trainen om dan bij ons een contract te tekenen hoor.

Ik geloof dat Achahbar één helft tegen Fortuna Dusseldorf heeft meegedaan, op de linkervleugel.
pi_154871899
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof dat Achahbar één helft tegen Fortuna Dusseldorf heeft meegedaan, op de linkervleugel.
Het is toch verschrikkelijk ;(
pi_154871915
Hoe kan dat nou? ;(
pi_154871917
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Één speler die daadwerkelijk een versterking is vind ik ook wel prima, of als een speler niet het boegbeeld of de verpersoonlijking van Ajax is (als hij daar alleen maar een paar jaar in de jeugd heeft gespeeld bijvoorbeeld).

Maar het moet geen enclave worden van oud-Ajacieden.

Zoals ik zei is het dan net alsof je een reis door de tijd hebt gemaakt en naar het Ajax van pakweg 2010 zit te kijken. Totaal geen Feyenoordgevoel heb ik daar dan bij.
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:43:50 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_154871959
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Één speler die daadwerkelijk een versterking is vind ik ook wel prima, of als een speler niet het boegbeeld of de verpersoonlijking van Ajax is (als hij daar alleen maar een paar jaar in de jeugd heeft gespeeld bijvoorbeeld).

Maar het moet geen enclave worden van oud-Ajacieden.

Zoals ik zei is het dan net alsof je een reis door de tijd hebt gemaakt en naar het Ajax van pakweg 2010 zit te kijken. Totaal geen Feyenoordgevoel heb ik daar dan bij.
Eens. Maar mensen die zeiken op Van der Heijden omdat hij uit de Ajax-jeugd komt :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154872037
Ik heb nog wel een Feyenoordgevoel; het wordt weer niks dit jaar.
pi_154872080
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:47 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog wel een Feyenoordgevoel; het wordt weer niks dit jaar.
Ik gok voorlopig nog steeds op plek 3 of 4.

Maar best kans dat dat over een maand al bijgesteld moet worden. :')
pi_154872112
JeroenElshoff twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:41:04 Volgens @Mkrabby bij @FCAfkicken heeft selectie van Feyenoord Voetbal International 'n brief gestuurd dat ze niet meer met hem willen praten reageer retweet
Oei.
pi_154872137
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
JeroenElshoff twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:41:04 Volgens @Mkrabby bij @FCAfkicken heeft selectie van Feyenoord Voetbal International 'n brief gestuurd dat ze niet meer met hem willen praten reageer retweet
Oei.
:D _O-

Dan moet het wel heel erg zijn met Krabbendam. Dat tie echt uitspraken van spelers verzint of totaal uit z'n verband rukt of iets dergelijks.
pi_154872138
quote:
Oei.
De selectie zelf :o

Het is ook echt een journalist van niks :X
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:51:03 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154872142
Het zal dus wel om een Email gaan.
pi_154872143
quote:
Oei.
:D
pi_154872175
Beste Mkrabby,

Je lult altijd poep. Daarom praten wij niet meer met jou.

Liefs namens de Feyenoordselectie,

Dirk
pi_154872190
RickLenders twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:49:31 @JeroenElshoff Het rare is nog wel dat hij diezelfde middag nog appjes van spelers kreeg dat ze niet wisten wat ze hadden ondertekend. reageer retweet
Hahaha.
pi_154872238
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
RickLenders twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:49:31 @JeroenElshoff Het rare is nog wel dat hij diezelfde middag nog appjes van spelers kreeg dat ze niet wisten wat ze hadden ondertekend. reageer retweet
Hahaha.
Zou het?
pi_154872267
Straks maar effe dat fragment terugkijken bij afkicken tv
pi_154872295
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

:D _O-

Dan moet het wel heel erg zijn met Krabbendam. Dat tie echt uitspraken van spelers verzint of totaal uit z'n verband rukt of iets dergelijks.
Of hij maakte zaken bekend die 'off the record' waren verteld... ;)
BFF met GGMM
pi_154873061
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:51 schreef Dekatria het volgende:
Het zal dus wel om een Email gaan.
_O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:39:32 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154873321
We lachen er allemaal om, maar ergens is het wel dieptriest dat Feyenoord met zulke maatregelen komt...
Elite
Tegen TTIP
pi_154873429
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tegen Heerenveen in de play-offs stond hij wel basis bij Gio.
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:45:27 #121
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154873475
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef Typisch het volgende:
Hoe kan dat nou? ;(
Het erge is dat hij toen juist (weer) een prima indruk achter liet. Iets wat ik van Bilal en Kazim nog niet heb gehad. Al zie ik Bilal wel steeds beter spelen.
pi_154873703
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Het erge is dat hij toen juist (weer) een prima indruk achter liet. Iets wat ik van Bilal en Kazim nog niet heb gehad. Al zie ik Bilal wel steeds beter spelen.
Basacikoglu speelde best aardig tegen Fortuna Dusseldorf en tegen Olympiakos.

Met een fatsoenlijke spits / spits in vorm had Feyenoord 2 keer gescoord in de eerste helft tegen Olympiakos dankzij hem.

Al moet het percentage fatsoenlijke voorzetten nog wel omhoog. Ik schat dat 60% van zijn voorzetten nog via een tegenstander over de achterlijn stuiteren.
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:56:40 #123
268260 Dr.Mikey
pi_154873822
Die Krabby kan beter bij Boulevard gaan werken.
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:58:23 #124
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154873876
Diep van binnen blijf ik het toch zonde vinden. Vilhena, Boetius. Mooi man. Jongens van de club. Nu lopen ze boos weg en zullen we ze nooit meer zien ;(

M'n Feyenoord hart huilt. Ik zie zware tijden aankomen. ;(
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:02:23 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154874020
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:58 schreef satecl het volgende:
Diep van binnen blijf ik het toch zonde vinden. Vilhena, Boetius. Mooi man. Jongens van de club. Nu lopen ze boos weg en zullen we ze nooit meer zien ;(

M'n Feyenoord hart huilt. Ik zie zware tijden aankomen. ;(
Ben je nou niet ietwat overdramatisch aan het doen?
2000 light years from home
pi_154874393
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Basacikoglu speelde best aardig tegen Fortuna Dusseldorf en tegen Olympiakos.

Met een fatsoenlijke spits / spits in vorm had Feyenoord 2 keer gescoord in de eerste helft tegen Olympiakos dankzij hem.

Al moet het percentage fatsoenlijke voorzetten nog wel omhoog. Ik schat dat 60% van zijn voorzetten nog via een tegenstander over de achterlijn stuiteren.
Beter een corner dan Manu die over zijn eigen voeten struikelt ;(
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:16:03 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154874505
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ben je nou niet ietwat overdramatisch aan het doen?
Het is net hoe je het bekijkt. Na het WK 2014 was Feyenoord voor de 5e keer op rij verkozen tot beste opleiding van Nederland. Janmaat, de Vrij en Indi werden verkocht door een mooi toernooi. Ik voorspelde dat het volgende zou gebeuren na het EK 2016 met Clasie, Vilhena, Boetius en Kongolo.

Alleen Clasie heeft z'n ontwikkeling doorgetrokken en de rest is niks meer waard. En we mogen het nu doen met niet opvallende spelers van middenmoters in Nederland.

Zolang Gio de voorkeur blijft geven aan spelers als Kazim, zie ik het heel somber in. Ik ben bang dat Gio het niet aandurft met jeugd.
Achahbar: Niet gezien
Sleegers: Niet gezien
Vilhena: Linksback
Boetius: Kazim kreeg de voorkeur

Aankomende zaterdag krijgen we volgens JD Stoutengod een opstelling met Kuyt rechts, Kazim spits en Immers op 10. Nou veel sterkte allemaal. Wat een armoe.

Ik verlang BIJNA weer naar #Bless de Schaak.
pi_154875087
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik geloof geen seconde.
Jawel, helftje dacht ik tegen de sportclub, gescoord ook. En ook wat minuten in Oostenrijk dacht ik.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:33:45 #129
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154875125
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jawel, helftje dacht ik tegen de sportclub, gescoord ook. En ook wat minuten in Oostenrijk dacht ik.
Tegen VVV een afgekeurd doelpunt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154875144
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Ook nog ja. :)
  Forum Admin maandag 3 augustus 2015 @ 19:35:51 #131
35723 crew  GGMM
pi_154875177
Ik vind dat jullie een ontzettend zwak team hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154875305
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:35 schreef GGMM het volgende:
Mwah. Ik vind dat we er niet op vooruit gegaan zijn ten opzichte van vorig jaar, en dat was toch wel de hoofdtaak deze zomer van onze TD. Maar we moeten ook niet doen alsof we degradatie kandidaat zijn. Top 5 zou realistisch moeten zijn, over het hele seizoen gezien, al word het niet makkelijk. Maar we hebben vorig jaar ook een heel groot deel heel prima gespeeld met 1 verschil; Clasie. Maar Clasie is niet zo onmisbaar.
pi_154875311
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:44 schreef Collide het volgende:

[..]

Tegen Heerenveen in de play-offs stond hij wel basis bij Gio.
En scoorde gewoon. En toch maar weer die Kazim erin zetten. Ongelooflijk.
pi_154875362
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mwah. Ik vind dat we er niet op vooruit gegaan zijn ten opzichte van vorig jaar, en dat was toch wel de hoofdtaak deze zomer van onze TD. Maar we moeten ook niet doen alsof we degradatie kandidaat zijn. Top 5 zou realistisch moeten zijn, over het hele seizoen gezien, al word het niet makkelijk. Maar we hebben vorig jaar ook een heel groot deel heel prima gespeeld met 1 verschil; Clasie. Maar Clasie is niet zo onmisbaar.
Als Feyenoord zijnde moet je gewoon elk jaar minimaal de EL halen. Daarboven is mooi meegenomen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:42:47 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154875370
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

En scoorde gewoon. En toch maar weer die Kazim erin zetten. Ongelooflijk.
Kazim scoorde die wedstrijd ook. Daarom; KAZIM _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154875394
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Kazim scoorde die wedstrijd ook. Daarom; KAZIM _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat Kazim.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:45:30 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154875447
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik haat Kazim.
Ieder die Kazim een goeie spelert vind mag van mij worden opgenomen.
pi_154875634
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]

Ik gok voorlopig nog steeds op plek 3 of 4.

Maar best kans dat dat over een maand al bijgesteld moet worden. :')
Aldus onze positieveling . Nu weet ik zeker dat het een kut seizoen wordt :'(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:57:55 #139
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154875821
quote:
Ben ik het met je eens. Alleen Vejinovic en wellicht Kuijt is een versterking maar daartegenover staat dat Clasie is vertrokken. Ik had echt wel wat meer vuurwerk verwacht deze zomer. Dat Te Vrede, Kazim, Immers en Vilhena nog niet vertrokken zijn baart me echt zorgen.

Ik had toch wel verwacht van van Geel dat hij geleerd zou hebben van afgelopen seizoen dat voor de competitie het elftal er moet staan.
pi_154875935
Zie het al voor me zaterdag, dezelfde taferelen op vak W als vorig jaar. Mensen die zich omdraaien naar de business seats en van Geel voor van alles en nog wat uitmaken.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:01:41 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154875939
quote:
Dat zou betekenen dat we vorig jaar ook een ontzettend zwak team hadden, want de aankopen en vertrekkers houden elkaar wel redelijk in evenwicht. Met dat team word je normaal gesproken gewoon 3e, maarja, Rutten..

Dit jaar zou ik zo tekenen voor die 3e plek.
  Forum Admin maandag 3 augustus 2015 @ 20:02:44 #142
35723 crew  GGMM
pi_154875968
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef hhh38 het volgende:
want de aankopen en vertrekkers houden elkaar wel redelijk in evenwicht.
Mwa, ik vond Clasie wel buitengewone kwaliteiten hebben, itt de aankopen..

Maar 3e zou zeker moeten lukken ja, dat zeker.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:04:49 #143
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154876028
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als dit Feyenoord derde wordt hebben ze een wereldprestatie geleverd.
Dit, dus.
  Forum Admin maandag 3 augustus 2015 @ 20:05:38 #144
35723 crew  GGMM
pi_154876042
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als dit Feyenoord derde wordt hebben ze een wereldprestatie geleverd.
mwa, ligt een beetje aan Vitesse, weet nooit zo goed hoe ik hun team in moet schatten.

Maar verder zie ik weinig concurrentie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_154876043
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:33 schreef Divje het volgende:

[..]

2 zelfs. Ééntje vermeend buitenspel, en de andere was een overtreding op een Feyenoorder die werd afgefloten terwijl er net op doel werd geschoten (en erin vloog).
pi_154876059
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

mwa, ligt een beetje aan Vitesse, weet nooit zo goed hoe ik hun team in moet schatten.

AZ misschien nog.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:09:24 #147
262211 hhh38
pi_154876163
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar staat wel de komst van een redelijk waardige vervanger (Vejinovic) en de komst/terugkeer/doorstroom van een aantal creatieve en/of doeltreffende spelers tegenover (Kuyt, Gustafson, Sleegers en Schuurman). Verdedigend kan je dezelfde vijf spelers opstellen als vorig jaar.

Vooralsnog komt het er zeker nog niet uit, maar ik vind dat je Gio even de tijd moet geven. En er moet natuurlijk nog een nieuwe linksback komen, als dat een goede is ga je er imo zelfs op vooruit ten opzichte van vorig jaar.
pi_154876165
quote:

[..]

Ik ga uit van een soortgelijk seizoen voor Vitesse met al die nieuwe spelers. Die gaan echt lang nodig zijn om op stoom te komen, en zullen wel weer pieken in de tweede helft van het seizoen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:09:28 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154876166
quote:

[..]

AZ en Vitesse inderdaad. En er zit altijd een verassing tussen.
Dit, dus.
pi_154876917
Het frappante is wel dat we vorig jaar een periode hadden waarin we het beste voetbal speelde in jaren, voor die uitwedstrijd tegen PSV was het een tijdje echt heel goed.
pi_154877237
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:36 schreef Typisch het volgende:
Het frappante is wel dat we vorig jaar een periode hadden waarin we het beste voetbal speelde in jaren, voor die uitwedstrijd tegen PSV was het een tijdje echt heel goed.
Ja, dat was echt geweldig. Jammer genoeg kwamen we slecht uit de winterstop.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_154877253
Gaat AZ er nu met Jahanbaksh vandoor? Leek mij een prima vervanger voor Boëtius.
pi_154877367
quote:
Boëtius gaat bij Basel met rugnummer 77 voetballen. ,,Ik speel graag met nummer 7, maar dat was al bezet, dus...''

quote:
,,Feyenoord blijft mijn club, ik wil iedereen bedanken voor de mooie herinneringen''
rot toch op man

Hopelijk faalt hij keihard daar.
blablablabla
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:52:56 #154
277865 Sejt
Ondertitel
pi_154877428
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Het leven is soms zo simpel.
I love my mispoken words.
pi_154877458
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:46 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, dat was echt geweldig. Jammer genoeg kwamen we slecht uit de winterstop.
Toen stonden we ook al een straatlengte achter maar was het in ieder geval nog leuk om naar te kijken. :+
pi_154878316
quote:

[..]

[..]

rot toch op man

[ afbeelding ]

:')!
Feyenoord Rotterdam
pi_154878509
quote:

[..]

[..]

rot toch op man

[ afbeelding ]

Logischr stap van hem hoor, als er geen vertrouwen in hem is.
pi_154878636
Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat Boetiüs het ook niet gaat redden bij FC Basel.

Hoewel m'n indruk van hem altijd anders was is er toch ook op zijn mentaliteit het één en ander aan te merken.

Zo lees ik op FR12 een gedeelte van een interview van hem waarin hij het heeft over z'n beweegredenen om te vertrekken:

quote:
''Het echte gevoel en de uitdaging ontbraken op een gegeven moment. Je moet je als een echte meerwaarde voelen voor de ploeg.''
Ik vraag me af waarom die uitdaging ontbrak? Wat dacht je als uitdaging om vol te gaan om het grootste talent van de eredivisie te worden bijvoorbeeld? De uitdaging om het ongelijk van een trainer te bewijzen?

Het is niet zo dat hij alles al had laten zien en had bewezen ofzo. :')

Maar schijnbaar voelde hij zichzelf ook geen meerwaarde meer voor de ploeg. Dan is weglopen natuurlijk de makkelijkste optie.
pi_154878674
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij moet alleen niet zeuren over een gebrek aan vertrouwen. Dit seizoen moet namelijk nog goed en wel beginnen, hij heeft een verbeterd contractvoorstel gekregen en vorig seizoen heeft hij gewoon erg vaak gespeeld ondanks zijn schrijnende gebrek aan vorm.
pi_154878747
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Fred heeft hem tot in den treuren kansen gegeven, elke keer verkutte hij dat vertrouwen weer middels een wanprestatie.

Slotsom van JP zelf was ook dat hij een waardeloos seizoen gedraaid had........ niet om dan maar bij te tekenen en een topseizoen te draaien maar niet bij te tekenen en dan maar elders je geluk te beproeven.

Vind het maar van bar weinig respect getuigen naar de achterban en zogenaamd "jouw" cluppie.
blablablabla
pi_154878908
Dit vind ik heel erg apart:

quote:
Ook een gesprek met de nieuwe hoofdtrainer van Bronckhorst kwam er uiteindelijk niet van. Boëtius: 'De voorbereiding is altijd moeilijk en het is altijd druk, dus uiteindelijk zijn we niet meer tot een gesprek gekomen. Of dat nog uitgemaakt had weet ik niet, maar het is er niet meer van gekomen.'
Snap ik niet.
pi_154879046
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Fred heeft hem tot in den treuren kansen gegeven, elke keer verkutte hij dat vertrouwen weer middels een wanprestatie.

Slotsom van JP zelf was ook dat hij een waardeloos seizoen gedraaid had........ niet om dan maar bij te tekenen en een topseizoen te draaien maar niet bij te tekenen en dan maar elders je geluk te beproeven.

Vind het maar van bar weinig respect getuigen naar de achterban en zogenaamd "jouw" cluppie.
Ik ben het vooral met H.FR eens. Ik kan het goed begrijpen, als je geen vertrouwen voelt wil je op een gegeven moment weg.

Het zou mij niks verbazen als hij zich ook het lot van zijn vriend Vilhena aantrekt en dat dat mede zijn mening bepaald. En ongetwijfeld gaat hij een stuk meer verdienen dan het verbeterde contract voorstel van Feyenoord
pi_154879105
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Dit vind ik heel erg apart:

[..]

Snap ik niet.
Snap ik ook totaal niet en ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Gio/ technische staf/ van Geel zien het niet meer in JP zitten..
pi_154879118
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:36 schreef K.offie het volgende:

[..]

Ik ben het vooral met H.FR eens. Ik kan het goed begrijpen, als je geen vertrouwen voelt wil je op een gegeven moment weg.

Het zou mij niks verbazen als hij zich ook het lot van zijn vriend Vilhena aantrekt en dat dat mede zijn mening bepaald. En ongetwijfeld gaat hij een stuk meer verdienen dan het verbeterde contract voorstel van Feyenoord
Maar waar bleek dat dan uit? De club is voor zover wij weten toch altijd zorgvuldig met hem omgegaan, ook toen hij geen knikker raakte stond hij in de basis. Kreeg zelfs een nieuw contract aangeboden.... Dat zal bij Basel en haar ambities (CL) echt niet perse het geval zijn....
blablablabla
pi_154879143
quote:
8s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef K.offie het volgende:

[..]

Snap ik ook totaal niet en ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Gio/ technische staf/ van Geel zien het niet meer in JP zitten..
Nope, en ik krijg het gevoel dat dat al voor start van dit seizoen besloten was. Voor de vorm er nog een contract aanbiedingetje tegen aan gegooid.
pi_154879210
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar waar bleek dat dan uit? De club is voor zover wij weten toch altijd zorgvuldig met hem omgegaan, ook toen hij geen knikker raakte stond hij in de basis. Kreeg zelfs een nieuw contract aangeboden.... Dat zal bij Basel en haar ambities (CL) echt niet perse het geval zijn....
De club gaat nooit zorgvuldig met jeugd om, op Clasie (en in mindere mate tot nu toe) van Beek na. Ook met de Vrij en Indi waren er constant contract bespreking perikelen en moesten in die WK zomer wel verkocht worden want nog maar 1 jaar contract.

Er is geloof ik, wederom op Clasie na, geen 1 speler uit de jeugd vertrokken met bijvoorbeeld nog 3 jaar contract (bij wijze van).
pi_154879454
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De club gaat nooit zorgvuldig met jeugd om, op Clasie (en in mindere mate tot nu toe) van Beek na. Ook met de Vrij en Indi waren er constant contract bespreking perikelen en moesten in die WK zomer wel verkocht worden want nog maar 1 jaar contract.

Er is geloof ik, wederom op Clasie na, geen 1 speler uit de jeugd vertrokken met bijvoorbeeld nog 3 jaar contract (bij wijze van).
Ligt toch niet aan de club maar aan het feit dat die spelers zelf op een gegeven moment niet meer wilden bijtekenen.
Wat ook logisch is als je A nooit eens iets wint en B al 135 wedstrijden in het eerste achter de kiezen hebt zoals een De Vrij.

Ben allang blij dat de namen die je noemt (voor Feyenoord-begrippen) tenminste een behoorlijke transfersom hebben opgeleverd.

Perspectief bij een Feyenoord (zelden Europees, geen kampioenschappen) is nu eenmaal karig.
blablablabla
pi_154879575
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nope, en ik krijg het gevoel dat dat al voor start van dit seizoen besloten was. Voor de vorm er nog een contract aanbiedingetje tegen aan gegooid.
Lijkt mij ook. Desondanks blijf ik 2M wel erg weinig vinden, ook al had hij slechts een eenjarig contract.

Waarom verkopen ze hem zo vroeg al voor zo'n laag bedrag?
pi_154879660
Gio gaat straks zijn hele reputatie naar de kloten helpen, hij had dit gewoon niet moeten doen

Verder is het een bende bestuurlijk bij Feyenoord, zowel FC Groningen en ADO bevestigen dit
pi_154879674
Ik geloof niet zo dat ze een contract voor de vorm aanbieden eerlijk gezegd. Dan zal het eerder andersom gegaan zijn. Een contractvoorstel waar Boetiüs over wilde nadenken en er daarna niet meer op is teruggekomen en Gio ook geen gesprek meer is aangegaan aangezien Boetiüs schijnbaar geen belangstelling had voor contractverlenging.

Al is dat natuurlijk speculatie, maar dat zijn alle aannames wat dit betreft, maar het lijkt me wel veel waarschijnlijker dan het aanbieden van een contract voor de vorm.
pi_154879718
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:55 schreef Henrys het volgende:
Gio gaat straks zijn hele reputatie naar de kloten helpen, hij had dit gewoon niet moeten doen
Als hij er niets van bakt wel ja inderdaad.

Maar hij wist vooraf welk afbreukrisico hij liep.

Maar laten we hem eerst nog wat tijd gunnen. :)
pi_154879722
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:53 schreef eight het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Desondanks blijf ik 2M wel erg weinig vinden, ook al had hij slechts een eenjarig contract.

wat wil je anders, 2 miljoen is de hoofdprijs voor een speler met nog een 1-jarig contract met rotte knieën dat ook nog eens nauwelijks iets heeft gepresteerd behalve wat mooie momenten
pi_154879726
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Ligt toch niet aan de club maar aan het feit dat die spelers zelf op een gegeven moment niet meer wilden bijtekenen.
Wat ook logisch is als je A nooit eens iets wint en B al 135 wedstrijden in het eerste achter de kiezen hebt zoals een De Vrij.

Ben allang blij dat de namen die je noemt (voor Feyenoord-begrippen) tenminste een behoorlijke transfersom hebben opgeleverd.

Perspectief bij een Feyenoord (zelden Europees, geen kampioenschappen) is nu eenmaal karig.
Dat klopt en heeft er ook mee te maken. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat niet bij alle spelers op gaat op Clasie na. Vind dat percentage gewoon schrikbarend hoog. Ook hoor je natuurlijk her en der dat bijv. een Castaignos destijds (even los van 't feit of ie het gered had hier) gewoon een goed sportief plaatje geschetst wou hebben. Dus geen euro's, gewoon een goed plan. Wat hij dus bij Inter wel kreeg en nu JP bij Basel wel kreeg. JP kiest duidelijk niet voor 't geld, dan had ie wel naar Engeland verkast. Ik weet zeker dat als je wel dat plaatje had kunnen schetsen wat Basel heeft gedaan, je er uit had kunnen komen. Maar goed, dat is achteraf lullen en ik blijf het doodzonde vinden.
pi_154879777
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof niet zo dat ze een contract voor de vorm aanbieden eerlijk gezegd. Dan zal het eerder andersom gegaan zijn. Een contractvoorstel waar Boetiüs over wilde nadenken en er daarna niet meer op is teruggekomen en Gio ook geen gesprek meer is aangegaan aangezien Boetiüs schijnbaar geen belangstelling had voor contractverlenging.

Al is dat natuurlijk speculatie, maar dat zijn alle aannames wat dit betreft, maar het lijkt me wel veel waarschijnlijker dan het aanbieden van een contract voor de vorm.
Was ook maar puur hypothetisch natuurlijk. Maar jij krijgt die indruk ook? Dat het voor het seizoen al begonnen was al besloten was; JP en Vilhena moeten weg.
pi_154879781
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wil je een speler echt 4 of 5 aan je binden dan kost het natuurlijk ook veel meer. Voor een lichte opwaardering gaat een speler echt niet zo lang tekenen. Daar was het geld ook niet voor.
pi_154879798
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als hij er niets van bakt wel ja inderdaad.

Maar hij wist vooraf welk afbreukrisico hij liep.

Maar laten we hem eerst nog wat tijd gunnen. :)
Ik heb totaal geen vooruitgang in de voorbereiding gezien. Dit is nog steeds de ploeg die van Venlo verloor. Als we Utrecht uit verliezen vrees ik het ergste.

Ik snap niet dat een topclub zo'n slecht bestuur heeft. AZ/Heereveen/FC Groningen/PEC doen het echt veel beter op bestuurlijk gebied
pi_154879862
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Was ook maar puur hypothetisch natuurlijk. Maar jij krijgt die indruk ook? Dat het voor het seizoen al begonnen was al besloten was; JP en Vilhena moeten weg.
Ik denk dat het besluit om niet verder te gaan met Boetius en Vilhena in ieder geval wel al is genomen voor of tijdens het trainingskamp in Oostenrijk, want zo ver ik weet stonden daar ook gesprekken gepland met spelers wat betreft de plannen etc.
pi_154879939
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef eight het volgende:

[..]

Wil je een speler echt 4 of 5 aan je binden dan kost het natuurlijk ook veel meer. Voor een lichte opwaardering gaat een speler echt niet zo lang tekenen. Daar was het geld ook niet voor.
Mja, maar dan kan ik daar weer op reageren dat ik liever 5 jaar Boetius had gehad dan 2 jaar Mathijssen dan wel een Verhoek, dan wel een contractverlenging voor Immers, etc ;)
pi_154879949
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:00 schreef Henrys het volgende:

[..]

Als we Utrecht uit verliezen vrees ik het ergste.
Utrecht spelen we thuis.
pi_154880105
quote:

[..]

Ik heb totaal geen vooruitgang in de voorbereiding gezien. Dit is nog steeds de ploeg die van Venlo verloor. Als we Utrecht uit verliezen vrees ik het ergste.

Ik snap niet dat een topclub zo'n slecht bestuur heeft. AZ/Heereveen/FC Groningen/PEC doen het echt veel beter op bestuurlijk gebied
Utrecht uit is pas over een paar maanden :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_154880127
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Utrecht uit is pas over een paar maanden :P
Tegen die tijd staat het wel op de rails. :P
pi_154880158
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tegen die tijd staat het wel op de rails. :P
Ik vrees het ergste, er is echt nergens hoop uit te putten.
pi_154880179
quote:

[..]

Klopt, er valt nog geen lijn te ontdekken. Maar hij is dan ook pas goed en wel net 5 weken bezig.

Natuurlijk had er al wel wat structuur en visie zichtbaar moeten zijn, maar ik ga hem niet nu al in twijfel trekken. Dat doe ik wel als het over enkele weken / maanden nog niet loopt.
pi_154880207
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, er valt nog geen lijn te ontdekken. Maar hij is dan ook pas goed en wel net 5 weken bezig.

Natuurlijk had er al wel wat structuur en visie zichtbaar moeten zijn, maar ik ga hem niet nu al in twijfel trekken. Dat doe ik wel als het over enkele weken / maanden nog niet loopt.
Start van de competitie is zo ongeloofelijk belangrijk, dat ging de afgelopen twee seizoenen steeds mis
pi_154880219
Gio moet uiteraard, en dat heb ik al vaker gezegd, gewoon dit hele seizoen de kans krijgen. En volgend jaar ook. Tenzij we in de winter echt laatste staan ofzo, dan moet je ingrijpen, puur om het ingrijpen en niet eens om de trainer Gio.
pi_154880241
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

Start van de competitie is zo ongeloofelijk belangrijk, dat ging de afgelopen twee seizoenen steeds mis
En wie was daar telkens voor 'n groot deel verantwoordelijk voor? Juist, de man die de selecties samenstelt.
pi_154880269
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat wel, en dat dreigt nu - wellicht door de onervarenheid van Gio - nu weer een valse start te worden. Dat zou je Van Geel kunnen aanrekenen dan.

Maar ben het met Scrummie eens dat je Van Bronckhorst eigenlijk minimaal een volledig seizoen de kans moet geven, of hij nu faalt of niet. Eigenlijk net zoals bij PSV met Cocu is gebeurd.
pi_154880393
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij moet alleen niet zeuren over een gebrek aan vertrouwen. Dit seizoen moet namelijk nog goed en wel beginnen, hij heeft een verbeterd contractvoorstel gekregen en vorig seizoen heeft hij gewoon erg vaak gespeeld ondanks zijn schrijnende gebrek aan vorm.
Ik lees dat Gio nog niet 1x uitgebreid 1 op 1 met hem heeft gesproken, dat zegt toch ook wel wat.
pi_154880467
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik lees dat Gio nog niet 1x uitgebreid 1 op 1 met hem heeft gesproken, dat zegt toch ook wel wat.
Wellicht ja, wellicht niet. Want we kennen de context niet. Als hij daarvoor al een verbeterde contractverlenging aangeboden heeft gekregen waarop hij al dan niet zou ingaan (áls hé, hypothetisch dus :P) en Boetiüs is daar al niet meer op ingegaan, dan kan ik me voorstellen dat Gio geen gesprek meer met hem aangaat, terwijl Boetiüs misschien met de gedachte rondliep om na een eventueel gesprek met Gio alsnog terug te komen op het contractvoorstel.

Maar we weten het simpelweg niet. :)
pi_154880504
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar ben het met Scrummie eens dat je Van Bronckhorst eigenlijk minimaal een volledig seizoen de kans moet geven, of hij nu faalt of niet. Eigenlijk net zoals bij PSV met Cocu is gebeurd.
Ik vind het gewoon vreemd om een trainer zonder ervaring als hoofdtrainer gelijk een club als Feyenoord te laten leiden
pi_154880536
Tis met Frank de Boer gebeurd en met Phillip Cocu :)

En misschien ook Marco van Basten is alleen niet zon succesverhaal lol
pi_154880559
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:53 schreef eight het volgende:

[..]

2 miljoen is inderdaad erg weinig. En Scrummie dat gevoel van voor de vorm een niet-maxiamale-contract-aanbieding heb ik ook.
pi_154880594
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon vreemd om een trainer zonder ervaring als hoofdtrainer gelijk een club als Feyenoord te laten leiden
Dat vind ik eigenlijk ook. Dat vond ik ook bij Cocu, De Boer, Van Basten, Rijkaard enz.

Eigenlijk gebeurd het ook maar zelden dat het succesvol uitpakt.

Ik was geen voorstander van het aanstellen van Van Bronckhorst. Ik heb gehoord dat Van Geel eigenlijk ook een meer ervaren trainer wilde aanstellen maar z'n oren heeft laten hangen naar de publieke opinie die schijnbaar erg richting Van Bronckhorst werd geframed (wat erg zwak zou zijn als dat zo zou zijn wat betreft Van Geel).
pi_154880778
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Aan het eind van vorig seizoen heeft hij weinig gespeeld dacht ik (en raakte hij geen pepernoot). Maar je eigenlijk wel gelijk. Vorig seizoen mocht hij lang genoeg blijven staan. Wel denk ik dat als je een fatsoenlijke spits had gehad (bijv. Pelle), dat JP zijn vorm (ieg) makkelijker had terug gevonden
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:35:45 #195
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154880911
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ook trainers mét ervaring zijn absoluut geen garantie voor succes, zie o.a. E. Koeman, Verbeek, Been en Rutten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_154881031
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ook trainers mét ervaring zijn absoluut geen garantie voor succes, zie o.a. E. Koeman, Verbeek, Been en Rutten.
Verbeek lag echt aan de spelersgroep. Hele legioen stond achter hem en had hem graag nog een keer gezien bij Feyenoord
pi_154881159
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wellicht ja, wellicht niet. Want we kennen de context niet. Als hij daarvoor al een verbeterde contractverlenging aangeboden heeft gekregen waarop hij al dan niet zou ingaan (áls hé, hypothetisch dus :P) en Boetiüs is daar al niet meer op ingegaan, dan kan ik me voorstellen dat Gio geen gesprek meer met hem aangaat, terwijl Boetiüs misschien met de gedachte rondliep om na een eventueel gesprek met Gio alsnog terug te komen op het contractvoorstel.

Maar we weten het simpelweg niet. :)
Op zich is het sowieso vreemd dat als je als nieuwe trainer voor een groep komt te staan dat je niet met iedereen uit de selectie een 1op1 hebt.

Gewoon even vragen wat denk je zelf te bereiken, wat denk ik dat je dit jaar moet gaan bieden, hoe wil ik dat je je taken zou moeten invullen etc. Lijkt me iets wat elke trainer, assistent geweest of niet, gewoon zou moeten doen. Je wilt toch jouw visie over brengen?

En in zo een gesprek zou je dan aan Boetius dus ook kunnen zeggen wat je van hem vindt en verlangt. Of dat je zegt dat hij voorlopig mag gaan banken...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_154881248
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich is het sowieso vreemd dat als je als nieuwe trainer voor een groep komt te staan dat je niet met iedereen uit de selectie een 1op1 hebt..
Gewoon even vragen wat denk je zelf te bereiken, wat denk ik dat je dit jaar moet gaan bieden, hoe wil ik dat je je taken zou moeten invullen etc. Lijkt me iets wat elke trainer, assistent geweest of niet, gewoon zou koeten doen. Je wilt toch jouw visie over brengen?

Ennin zo een gesprek zou je dan aan Boetius dus ook kunnen zeggen wat je van hem vindt en verlangt. Of dat je zegt dat hij voorlopig mag gaan banken...
Volgens mij heeft Gio dergelijke gesprekken ook met iedereen gevoerd - tijdens het trainingskamp in Oostenrijk.

Alleen dus niet met Boetiüs, en ik vermoed evenmin met Vilhena. Zal te maken hebben met het weigeren van contractverlenging lijkt mij.

Kan ergens wel begrijpen dat Gio daar dan geen energie in gaat steken. Aan de andere kant is een gesprek sowieso nooit weg en kom je daarna alsnog nader tot elkaar. Maar wellicht waren de verhoudingen al aardig verziekt door de opstelling van beide spelers, zaakwaarnemers, directie of technische staf. We weten het niet.
pi_154881283
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:38 schreef Henrys het volgende:

[..]

Verbeek lag echt aan de spelersgroep. Hele legioen stond achter hem en had hem graag nog een keer gezien bij Feyenoord
Deels hoor. Was toen heel erg pro Verbeek, maar feiten liegen niet als je op dezelfde manier bij iedere club vertrekt. Zelfde met Rutten zijn tweedeseizoenshelft statistiek.
pi_154881317
quote:
Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:47:59 #201
262211 hhh38
pi_154881321
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Die eerste drie hadden alledrie in ieder geval geen ervaring met het coachen van een grote club, Feyenoord is geen RKC, Heerenveen of NEC. Al is een coach die ervaring heeft bij een grote club en haalbaar is vrij zeldzaam.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:49:47 #202
262211 hhh38
pi_154881397
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
Kom op zeg, de spelers die jij noemt zijn net zo goed middelmaat. Daar wordt de selectie echt niet beter van.
pi_154881415
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kom op zeg, de spelers die jij noemt zijn net zo goed middelmaat. Daar wordt de selectie echt niet beter van.
Godverdomme zeg, Bijker en Van Anholt _O-.
pi_154881461
quote:

[..]

Ik vind dat je Vejinovic enorm onderschat. Die is zeker niet minder dan Ayoub (wellicht alleen fysiek).

Ook onderschat je de selectie nogal. Vorig seizoen hadden we eigenlijk al 3e moeten worden. In feite is de selectie niet erg veel gewijzigd, misschien zelfs ietsje beter geworden. Dus waarom zou een 3e plaats nu niet haalbaar zijn?

Alleen het gebrek aan een duidelijke tactiek / speelwijze voorlopig dan, maar dat komt ook vroeg of laat als we Van Bronckhorst de tijd gunnen. Hopelijk zit dat er zo snel mogelijk in natuurlijk. :P
pi_154881562
quote:

[..]

Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd :P.

Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 22:55:28 ]
pi_154881569
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, Bijker en Van Anholt _O-.
Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.

Van Anholt is gewoon een prima speler, geen superster, maar valt nooit door de mand. Defensieve degelijkheid biedt hij en voetballend ook gewoon aardig. Tevens multi-inzetbaar. Bijker is ook gewoon degelijk, geen zwakke schakel, iets wat nee lom compleet wel is. Die is de grote oorzaak dat Kongolo door zo'n vormdip gaat. Verder is het ook een maatje beter dan fucking Mitchell Dijks die eerst blijkbaar had moeten komen.

Ga je er gewoon op vooruit hoor, kan ook nooit duur zijn, tevens nog jonge spelers, dus kunnen nog stappen zetten ipv al die uitgerangeerde vedettes. In de Eredivisie zie ik weinig beters, en blijkbaar gaat ons scoutingsapparaat niet buiten de landsgrenzen,, dus denk niet dat jullie met betere realistische opties kunnen komen.
pi_154881624
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd :P.

Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie :P
Veel beter is er niet met onze mogelijkheden, met deze aankopen kan je nog een team zetten dat lekker combinatievoetbal kan spelen, word je zeker geen kampioen mee, maar is al een grote stap vooruit tov FC Renpaard wat we nu hebben
pi_154881734
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[..]

Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.

Van Anholt is gewoon een prima speler, geen superster, maar valt nooit door de mand. Defensieve degelijkheid biedt hij en voetballend ook gewoon aardig. Tevens multi-inzetbaar. Bijker is ook gewoon degelijk, geen zwakke schakel, iets wat nee lom compleet wel is. Die is de grote oorzaak dat Kongolo door zo'n vormdip gaat. Verder is het ook een maatje beter dan fucking Mitchell Dijks die eerst blijkbaar had moeten komen.

Ga je er gewoon op vooruit hoor, kan ook nooit duur zijn, tevens nog jonge spelers, dus kunnen nog stappen zetten ipv al die uitgerangeerde vedettes. In de Eredivisie zie ik weinig beters, en blijkbaar gaat ons scoutingsapparaat niet buiten de landsgrenzen,, dus denk niet dat jullie met betere realistische opties kunnen komen.
Bart van Hintum, Aaron Meijers >> Lucas Bijker

Maar ook eerstgenoemden gaan Feyenoord echt niet verder helpen. Het zijn gewoon lachwekkende opties die je aandraagt. Bijker en Van Anholt zijn zoveel bezig met hun onemanshow dat ze vergeten mee te verdedigen of in het belang van hun team spelen. Niet gek dat ze enorm veel kaarten op hun conto hebben.

Echt, waarom doe ik dit.
  Redactie Sport maandag 3 augustus 2015 @ 23:01:27 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_154881779
Bijker.

Hahaha.

Nouja als linksback is ie beter dan Nelom maar da's niet lastig :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_154881862
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bart van Hintum, Aaron Meijers >> Lucas Bijker

Maar ook eerstgenoemden gaan Feyenoord echt niet verder helpen. Het zijn gewoon lachwekkende opties die je aandraagt. Bijker en Van Anholt zijn zoveel bezig met hun onemanshow dat ze vergeten mee te verdedigen of in het belang van hun team spelen. Niet gek dat ze enorm veel kaarten op hun conto hebben.

Echt, waarom doe ik dit.
Bijker koos ik ook maar met gebrek aan beter natuurlijk, liefste zie ik gewoon Woudenberg, lijkt me logisch. Van Anholt vind ik echt wel meevallen hoor, doet me altijd een beetej denken aan Janmaat toen hij bij Heerenveen zat, kan echt wel een stapje hogerop en is 2 stappen vooruit tov een middenvelder die Bange Fred volledig onterecht moest omtrainen naar de back.
pi_154881892
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijker.

Hahaha.

Nouja als linksback is ie beter dan Nelom maar da's niet lastig :')
Dat is mn punt dus. _O- Vrijwel niks in dit land op de linkback is de moeite waard, daarom vraag ik of iemand een alternatief weet, maar dat is dus het probleem. Overigens niks mis mee, wij worden niet full time betaald om deze spelers te zoeken voor een club. Bij Feyenoord zijn dit meerdere personen en die kunnen niet met een alternatief komen en dat vind ik een zeer kwalijke zaak.
  Redactie Sport maandag 3 augustus 2015 @ 23:06:00 #212
pi_154881957
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:04 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dat is mn punt dus. _O- Vrijwel niks in dit land op de linkback is de moeite waard, daarom vraag ik of iemand een alternatief weet, maar dat is dus het probleem. Overigens niks mis mee, wij worden niet full time betaald om deze spelers te zoeken voor een club. Bij Feyenoord zijn dit meerdere personen en die kunnen niet met een alternatief komen en dat vind ik een zeer kwalijke zaak.
Linksbacks zijn al jaren een schrijnend probleem in NL ja, Willems is lichtjaren vooruit op de rest en nog altijd matig, dat Ajax Dijks terughaalt van Willem II die een jaar daarvoor volledig was afgeschreven zegt ook genoeg.

Dico Koppers vind ik eigenlijk wel een redelijke back, sober maar wel redelijk. Daar blijft het eigenlijk wel.
pi_154881975
quote:

[..]

[..]

Ayoub is te verdedigend ingesteld, daarvoor hebben we El Ahmadi al.
Ons probleem ligt veel meer bij het maken van kools (vorig seizoen al) dus een middenvelder die een kool kan maken is meer dan welkom. Vejinovic prima keuze dus.
blablablabla
pi_154882047
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Ons probleem ligt veel meer bij het maken van kools (vorig seizoen al) dus een middenvelder die een kool kan maken is meer dan welkom. Vejinovic prima keuze dus.
Maar Vejinovic is meer van de kools uit vrije trappen en penalties. :)

Maar Vejinovic is in ieder geval aardig aanvallend ingesteld, heeft een goede steekpass in huis met een behoorlijke pass-nauwkeurigheid en heeft ook behoorlijk wat onderscheppingen op z'n naam schijnbaar.
pi_154882107
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar Vejinovic is meer van de kools uit vrije trappen en penalties. :)

Maar Vejinovic is in ieder geval aardig aanvallend ingesteld, heeft een goede steekpass in huis en heeft ook behoorlijk wat onderscheppingen op z'n naam schijnbaar.
Klopt. Maar zolang je met de punt naar achter blijft spelen maakt dat allemaal geen kut uit. Hopelijk is/was dat een trolactie van Gio :)
blablablabla
pi_154882159
quote:

[..]

We zoeken een vervanger voor Clasie he, vind Ayoub op veel punten dezelfde speler, al denk ik dat hij zelfs meer een drive naar voren heeft en ook meer de creativiteit heeft om voorin beslissend te kunnen zijn.
pi_154882164
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt. Maar zolang je met de punt naar achter blijft spelen maakt dat allemaal geen kut uit. Hopelijk is/was dat een trolactie van Gio :)
Nou, hij speelt al de gehele voorbereiding zo, dus dat vrees ik niet.

Al ging het tegen Fortuna Dusseldorf wel goed, maar daar kreeg Feyenoord alle ruimte.

Ik denk ook dat El Ahmadi beter met de punt naar achteren kan spelen en dat Vejinovic verder naar voren moet spelen ja.
pi_154882279
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:11 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

We zoeken een vervanger voor Clasie he, vind Ayoub op veel punten dezelfde speler, al denk ik dat hij zelfs meer een drive naar voren heeft en ook meer de creativiteit heeft om voorin beslissend te kunnen zijn.
Nou dat kun je betwijfelen.
Clasie en El Ahmadi samen werkte eigenlijk gewoon niet. Al zijn het allebei klassepelers, één controleur is wel genoeg. Zeker met rasmongool Immers er voor die zelfs de beste passes nooit op waarde kan schatten kun je de focus beter op de flanken leggen.
blablablabla
pi_154882301
Jammer, FR12 meldt dat Joey Sleegers op zoek mag naar een club die hem wil huren.

Had hem graag bij Feyenoord af en toe zijn minuten zien meepakken.
pi_154882364
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..][quote]1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich is het sowieso vreemd dat als je als nieuwe trainer voor een groep komt te staan dat je niet met iedereen uit de selectie een 1op1 hebt.

Gewoon even vragen wat denk je zelf te bereiken, wat denk ik dat je dit jaar moet gaan bieden, hoe wil ik dat je je taken zou moeten invullen etc. Lijkt me iets wat elke trainer, assistent geweest of niet, gewoon zou moeten doen. Je wilt toch jouw visie over brengen?

En in zo een gesprek zou je dan aan Boetius dus ook kunnen zeggen wat je van hem vindt en verlangt. Of dat je zegt dat hij voorlopig mag gaan banken...
quote:
Wellicht ja, wellicht niet. Want we kennen de context niet. Als hij daarvoor al een verbeterde contractverlenging aangeboden heeft gekregen waarop hij al dan niet zou ingaan (áls hé, hypothetisch dus ) en Boetiüs is daar al niet meer op ingegaan, dan kan ik me voorstellen dat Gio geen gesprek meer met hem aangaat, terwijl Boetiüs misschien met de gedachte rondliep om na een eventueel gesprek met Gio alsnog terug te komen op het contractvoorstel.

Maar we weten het simpelweg niet.

Volledig eens met de eerste reactie van Tomatenboer. Ik neem aan dat Gio meerdere 1-op-1 gesprekken met de spelers heeft. Dat wil zeggen op een regelmatige basis met alle spelers. Tevens zal een Bas van Noortwijk en weet ik veel wie nog meer periodieke gesprekken hebben.

Toen Gio begon: ver voor het trainingskamp namelijk eind vorig seizoen, heeft hij ongetwijfeld zijn visie uitgelegd voor de groep. Of er toen genoeg tijd was om ook iedereen 1 op 1 te spreken weet ik niet. Maar ik denk dat hij op de training echt wel met iedereen zijn plan/visie voor die speler heeft besproken al is het maar 5 minuten tijdens een training. Jawel ook dat is 1 op 1.

Er zijn zoveel 1 op 1 momenten. Ace, die zijn er ook met JP geweest, maar dat er niet (nog) een 1 op 1 is geweest tijdens het trainingskamp is inderdaad vreemd :?
pi_154882375
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer, FR12 meldt dat Joey Sleegers op zoek mag naar een club die hem wil huren.

Wat raar.
Die jongen won vorig seizoen de Bronzen Stier en met vertrek van Boetius had hij zeker een kans moeten krijgen.
blablablabla
pi_154882382
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:

Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt. :')
  Redactie Sport maandag 3 augustus 2015 @ 23:18:45 #223
pi_154882486
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Was Rutten maar gebleven he.
pi_154882668
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Was Rutten maar gebleven he.
Rutten heeft deze zooi veroorzaakt. _O- Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
pi_154882731
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Rutten heeft deze zooi veroorzaakt. _O- Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.

Zo ga ik ervan uit dat het Gio's idee is om Vilhena linksback te zetten bijvoorbeeld.
pi_154882751
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd .

Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie
Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits :W
pi_154882814
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:25 schreef K.offie het volgende:

[..]

Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits :W
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
pi_154882819
Achahbar is al zo moeilijk te motiveren en door hem constant valse hoop te geven wordt dat er niet beter op
  Redactie Sport maandag 3 augustus 2015 @ 23:28:18 #229
pi_154882868
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
pi_154882889
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
Bij Twente ook verre van, heeft die zelfs het fundament neergelegd voor het succes. Maar hier leek hij wel compleet onder de druk te bezwijken.
pi_154882963
Neem Fred niks kwalijk eigenlijk. Hij heeft het een half seizoen boven ieders verwachting gedaan en een half seizoen onder verwachting.

Overall wat je had kunnen verwachten zo'n vijfde plek na Koeman en Pelle die weg ging.

Probleem zit hem in het huidige beleid dat begint zo langzaamaan wel problematische vormen aan te nemen. Echt rare beslissingen worden er genomen.
blablablabla
pi_154882971
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.

Zo ga ik ervan uit dat het Gio's idee is om Vilhena linksback te zetten bijvoorbeeld.
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien :@
pi_154883049
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien :@
Nee Vilhena speelde linksback. :')

Al vond ik Vilhena overigens niet erg slecht spelen overigens.

Van der Heijden schijnt nog niet wedstrijdfit te zijn. Had alleen individueel getraind met een personal trainer, en dat is nog wat anders dan groepstraining zei Van Bronckhorst. Daarom zat Van der Heijden niet bij de selectie.
pi_154883050
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
Volledig mee eens, en al zou ik een alternatief weten, zou ik die noemen. Maar ik vind dat jouw alternatieven, zoals Ayoub niet beter dan Vejinovic. Ook vind ik de huidige selectie geen middelmaat, want deze is (een fractie) beter dan vorig jaar, en het is schandalig dat we vorig jaar geen derde zijn geworden
pi_154883200
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
#12 is not for sale!
pi_154883225
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Dat is dus het grote probleem.
pi_154883239
quote:
Eens! en vooral erg jammer :'(

Spontaan idee: verhuur dan Manu

[ Bericht 3% gewijzigd door K.offie op 03-08-2015 23:39:30 (toevoeging) ]
pi_154883251
quote:
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
pi_154883420
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Daar lijkt het wel op. Anders heb je alleen Gutstavson en half bakken oplossingen als Bilal, Achabar en Kazim. Al denk ik dat men Bilal nog best als serieuze optie voor linkerkant ziet, zodat Kuyt op zn 'vertrouwde' rechterkant kan gaan spelen..
#12 is not for sale!
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:47:35 #240
262211 hhh38
pi_154883589
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...

Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
pi_154883725
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Assaidi zou ik ook een goede optie vinden hoor. Ik hoop alleen niet dat het Labyad wordt, maar dat verwacht ik niet.

Over Ola John gesproken, enkele maanden terug vond ik oud-teamgenoot van hem, Marc Janko, wel een goede - en goedkope - optie voor in de spits bij Feyenoord. :P

Wel bejaard, maar nog altijd erg doelpuntrijk. Maar hij is al naar de club van Boetiüs.
pi_154883735
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.

AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben :')
pi_154883832
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..

Waarom?? :?
pi_154883949
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..

Waarom?? :?
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
pi_154883974
creatieve spelers slagen nooit bij feyenoord. hier worden simpele harde werkers bewierookt. immers komt in het veld en het hele stadion gaat uit z'n dak. pijnlijk voor supporters die wel geven om goed voetbal.
pi_154884011
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:

[..]

Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
Basel is zeker een leuk team om in te spelen, doen het ook goed in de CL..

Wist niet dat ie transfervrij was volgend jaar, wel zonde, zag best veel potentie in hem, niet dat ie in Basel gaat falen. Maar toch..
pi_154884408
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.

Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
pi_154884488
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef eight het volgende:

[..]

Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.

Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
Waarschijnlijk verwachten ze veel van Kuyt, en Kazim heeft er vorig seizoen toch ook 12 ingelegd in 26 wedstrijden.

Wellicht halen ze Kramer ook nog en verwachten ze dat hij ook in staat is 15+ doelpunten te maken in de spits bij Feyenoord.

Als verder de middenvelders wat meer doelpuntjes meepikken dan gaat het scorend vermogen al iets omhoog. Maar in mijn ogen onvoldoende.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 00:22:53 #249
262211 hhh38
pi_154884602
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.

AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben :')
Oh tuurlijk, was even in de war met Aissati :')

Assaidi zie ik graag komen.
pi_154887561
Krabby :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_154887603
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef F.M.D. het volgende:
creatieve spelers slagen nooit bij feyenoord. hier worden simpele harde werkers bewierookt. immers komt in het veld en het hele stadion gaat uit z'n dak. pijnlijk voor supporters die wel geven om goed voetbal.
Wat ik al een paar keer zeg, volgens mij worden dat type spelers niet goed genoeg begeleid.
pi_154887605
Zonde dat Sleegers wordt verhuurd, maar beter dat dan bij ons een heel jaar bank/tribune.
pi_154887635
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 07:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat ik al een paar keer zeg, volgens mij worden dat type spelers niet goed genoeg begeleid.
Hun handje vasthouden?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:04:38 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154887703
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef F.M.D. het volgende:
Onzin
Elite
Tegen TTIP
pi_154887717
Feyenoord heeft nu ook een officieel statement eruit gegooid op de site, dat spelers en directie niet meer met Krabby zullen spreken ^O^
pi_154887781
Kuyt wil meer power in het elftal en doet een goed woordje in de media voor Immers en Kazim.

Bepaalt hij de opstelling ofzo? :')
pi_154887845
quote:
'Ik wijs naar niemand, dat heeft geen zin'

Jean-Paul Boëtius vloog maandag van Schiphol naar Basel om zich voor vier jaar te verbinden aan de kampioen van Zwitserland. Op het Sankt-Jakob Park wil hij weer de buitenspeler worden die bij zijn debuut de verdedigers de stuipen op het lijf joeg. ,,Hier ga ik de lijn omhoog terugvinden,'' zegt de 21-jarige Rotterdammer.

Die kenmerkende glimlach. Jean-Paul Boëtius had 'm ook toen hij bij Feyenoord worstelde om weer boven te komen. Maar gisteren op weg van Schiphol naar Basel straalde hij weer ouderwets van oor tot oor. Met een hip petje van Nike op het hoofd, een zwart vest en witte sneakers wandelde hij tevreden het Sankt-Jakob Park in Basel binnen.

Een vertrek uit De Kuip was onvermijdelijk, besefte de 21-jarige buitenspeler de afgelopen weken steeds meer. Enerzijds omdat hij categorisch weigerde om zijn nog een seizoen doorlopende contract bij Feyenoord te verlengen, tegen de voorwaarden die de club bij hem had neergelegd. Maar uiteraard ook omdat hij in De Kuip wederom op weg leek naar een bijrol.

,,Dan wordt het een zakelijke wereld,'' zegt Boëtius, die in Basel een vierjarig contract ondertekende bij de regerend kampioen van de Zwitserse Super League. ,,Dan kiest iedereen voor zijn eigen belang. Toen ik met mijn management van Stellar Group op weg was naar Basel, heb ik de jaren bij Feyenoord nog wel even voorbij laten komen. Natuurlijk had het ook anders kunnen en misschien wel moeten lopen, maar voor beide partijen was mijn vertrek nu gewoon de beste oplossing. En FC Basel is een prachtige club om de draad weer op te pakken. Hier zal ik de lijn omhoog weer terugvinden.''

De enkelvoudig international - ruim anderhalf jaar geleden in Saint-Denis onder bondscoach Louis van Gaal tegen Frankrijk - wist dat de scouts van Basel hem al geruime tijd volgden. Feyenoord oefende tijdens de wintertrainingskampen in het Spaanse Marbella al tweemaal tegen de sterke Zwitsers. ,,En dat viel niet mee,'' zo zegt hij lachend. ,,Basel had een fysiek sterke ploeg en voetbalde erg makkelijk.''

Coach Paulo Sousa was gecharmeerd van Boëtius, maar de Portugese succestrainer verkaste naar Fiorentina. Die Italiaanse club toonde ook al interesse en Newcastle United klopte eveneens aan. ,,Ik ben niet iemand die praat over andere clubs, want dat heeft geen zin. FC Basel had een duidelijk verhaal, ze wisten alles over mij. De club is al zes jaar op rij landskampioen geworden en in de Champions League verrassen ze steeds weer grote clubs zoals Manchester United en Liverpool. Bovendien hebben al heel veel spelers via Basel een transfer naar een mooie club gemaakt.''

Vooral Duitse clubs kloppen voortdurend aan bij de Zwitsers, waar de Argentijn Walter Samuel de defensie leidt en spits Marc Janko (ex-Twente) voor de treffers moet zorgen.

Ooit verklapte Boëtius aan de pers dat Bayern München zijn droomclub was en Frank Ribéry zijn voorbeeld. Het was in de periode dat hij Ajacied Ricardo van Rhijn alle hoeken van De Kuip had laten zien. In AD Sportwereld voorspelden grote buitenspelers uit het verleden als Rob Rensenbrink, Bryan Roy, Piet Keizer en Regi Blinker de vrolijke Rotterdammer een gouden toekomst.

Maandag haalde Basel hem binnen voor een bedrag waar FC Groningen middenvelder Maikel Kieftenbeld voor sleet aan Birmingham City. Voor slechts twee miljoen euro heeft trainer Urs Fischer de beschikking over een nieuwe buitenspeler, net nadat de club het Paraguayaanse wonderkind Derlis Gonzalez verkocht aan Dinamo Kiev. Feyenoord kan een half miljoen extra verdienen aan bonussen.

,,Het is gewoon anders gelopen dan veel mensen hadden voorspeld. Jammer? Ja, natuurlijk. Ik wijs naar niemand, dat heeft geen zin. Maar ik voel dat de tijd is aangebroken om een nieuwe start te maken.''

Dat hij zijn contract bij Feyenoord niet wilde verlengen, was volgens Boëtius zeker niet puur een geldkwestie. ,,Nee, daar is veel over gezegd en geschreven. Het had vooral met vertrouwen te maken, dat miste ik gewoon. Ik was op de bank beland en wilde weten hoe de club over mijn mogelijkheden in de toekomst dacht. Het was blijkbaar tijd voor een nieuwe stap. Hier in Basel moet ik de draad weer oppakken. Een nieuwe omgeving, een nieuwe competitie. Onbekende tegenstanders. Ik kijk ernaar uit. En hopelijk Champions League, al moet de ploeg zich nog wel kwalificeren.''

Bliksemstart
En dat ver weg van zijn grote liefde Feyenoord. De aanhang sloot hem drie jaar geleden na een bliksemstart in de armen, maar de liefde leek bekoeld na een periode waarin het minder ging. ,,Zo voelde ik het niet, hoor,'' zegt Boëtius. ,,De mensen waren teleurgesteld omdat ik niet meer bracht wat ik eerder had laten zien. Dat begrijp ik eigenlijk ook wel, ik was zelf ook teleurgesteld. Maar Feyenoord is en blijft mijn club. Ik ben er ooit komen binnenwandelen toen ik zes jaar was. Tijdens mijn debuut in de hoofdmacht tegen Ajax scoorde ik in een afgeladen Kuip. Alles leek toen gewoon vanzelf te gaan. Later bleek dat dus niet zo te werken. Ik heb nu voor vier jaar getekend in Basel. Daar moet ik de weg naar boven weer vinden. De voetbalwereld is nog lang niet van mij af.''

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)heeft-geen-zin.dhtml

blablablabla
pi_154887850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt wil meer power in het elftal en doet een goed woordje in de media voor Immers en Kazim.

Ik pleit nog steeds voor

---------------------Vermeer------------------------------
Karsdorp-Van Beek-Kongolo-Van der Heijden-
-------------------El Ahmadi------------------------------
----------Vejinovic--------Toornstra--------------------
-------Kuyt---------Achahbar----------Bilal------------

Waarbij ik Sleegers ook nog wel een kans zou willen zien krijgen op de plek van Bilal of Toornstra, of Achahbar op de plek van Toornstra, met Kuyt/Kazim ervoor...

Heb niet zo heel veel zin om nu weer een seizoen te moeten kijken naar een zwoegend en ontechnische voorhoede, terwijl je prima alternatieven hebt ;(
pi_154887981
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

Beiden niet opgelet dus.

Ayoub is door Wouters en Alflen weggehaald van de ''6'' positie omdat ie teveel risico in zijn spel legt, is niet geschikt als verdedigende middenvelder. Heeft vorig seizoen een aardig jaar gehad op ''10'' waar ie zeker toen Haller erbij kwam de nodige goals en assists maakte.

Is vooral een hele creatieve en technische speler, kan ook een bal onderscheppen maar als pure ''6'' zal ie het nooit redden. Zal dit seizoen linkshalf spelen bij Utrecht, veel meer zijn positie. Zou volgens mij ook pas bij jullie in beeld komen als Vilhena vertrokken is.

En laat Joey Sleegers maar onze kant opkomen hoor.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:50:55 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154888105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Beiden niet opgelet dus.

Ayoub is door Wouters en Alflen weggehaald van de ''6'' positie omdat ie teveel risico in zijn spel legt, is niet geschikt als verdedigende middenvelder. Heeft vorig seizoen een aardig jaar gehad op ''10'' waar ie zeker toen Haller erbij kwam de nodige goals en assists maakte.

Is vooral een hele creatieve en technische speler, kan ook een bal onderscheppen maar als pure ''6'' zal ie het nooit redden. Zal dit seizoen linkshalf spelen bij Utrecht, veel meer zijn positie. Zou volgens mij ook pas bij jullie in beeld komen als Vilhena vertrokken is.

En laat Joey Sleegers maar onze kant opkomen hoor.
Ayoub is dus een type Vejnovic. Die hebben we al. Liever halen ze een Elia/Aissaidi en een goeie spits.
En dan heb ik het niet over Kramer.
pi_154888120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Ayoub is dus een type Vejnovic. Die hebben we al. Liever halen ze een Elia/Aissaidi en een goeie spits.
En dan heb ik het niet over Kramer.
In ieder geval meer iemand voor creativiteit achter de aanvallers dan iemand die voor de verdediging speelt en ballen onderschept en/of het spel maakt. :)
pi_154888137
Is het Feyenoord topic nu dan ook eindelijk verboden voor krabbedam? Good riddance :W
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_154888264
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 07:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hun handje vasthouden?
Geen idee, maar het is echt geen toeval dat dat type speler het telkens niet redt bij Feyenoord.
pi_154888287
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik pleit nog steeds voor

---------------------Vermeer------------------------------
Karsdorp-Van Beek-Kongolo-Van der Heijden-
-------------------El Ahmadi------------------------------
----------Vejinovic--------Toornstra--------------------
-------Kuyt---------Achahbar----------Bilal------------

Waarbij ik Sleegers ook nog wel een kans zou willen zien krijgen op de plek van Bilal of Toornstra, of Achahbar op de plek van Toornstra, met Kuyt/Kazim ervoor...

Heb niet zo heel veel zin om nu weer een seizoen te moeten kijken naar een zwoegend en ontechnische voorhoede, terwijl je prima alternatieven hebt ;(
Eens, maar dan met Immers voor Toornstra, en even kijken of Vd Heijden er iets van kan bij ons en of hij nog met Kongolo van plek zou moeten wisselen.
pi_154888406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:07 schreef ace_eleven het volgende:
Feyenoord heeft nu ook een officieel statement eruit gegooid op de site, dat spelers en directie niet meer met Krabby zullen spreken ^O^
quote:
De spelersgroep en de directie van Feyenoord hebben besloten niet langer samen te werken met Martijn Krabbendam, de zogenoemde clubwatcher van het tijdschrift Voetbal International. De maatregel betekent dat Krabbendam nog gewoon als verslaggever op de tribune wedstrijden van Feyenoord kan volgen en verslaan, maar dat spelers en directie hem niet meer te woord zullen staan en dus ook geen interviews meer zullen geven.

Los van elkaar is zowel de voltallige selectie als directie van Feyenoord tot de conclusie gekomen dat er geen basis meer is voor samenwerking met Krabbendam na schendingen van afspraken en onjuiste publicaties in het tijdschrift VI, op de website van VI, via diens Twitter-account en tijdens media-optredens.

De spelersgroep heeft de hoofdredactie van VI drie weken geleden, tijdens het trainingskamp in Oostenrijk, al van het besluit op de hoogte gesteld. De directie had de grieven en haar besluit al veel eerder kenbaar gemaakt, maar kreeg in een reactie van de hoofdredactie van VI te horen dat zij niet met Feyenoord in gesprek wilde gaan over de manier van werken van Krabbendam.
pi_154888422
quote:

Dat zou je haast zeggen hè :') moet 'ie niet doen. Dat ondermijnt het gezag van Gio.
pi_154889200
Zie nu pas dat we 2x kort op elkaar thuis tegen Zwolle moeten.
pi_154889233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Luni het volgende:
Hopelijk loopt het tegen die tijd een beetje, beker is wel extra belangrijk dit jaar.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:07:17 #269
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_154889367
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Luni het volgende:
Ik vrees ondertussen het ergste. Debiel eigenlijk dat we ons druk maken over PEC.........

#exitiedereen
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_154889557
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

[..]

Zei ik iets anders? Wel toegevoegde info hoor, dat spelers en directie het apart van elkaar beslissen (ook wel een beetje vreemd imo), maar mijn punt was meer dat Feyenoord hier nu officieel mee naar buiten komt, iets wat volgens mij nog niet eerder was gebeurd.
pi_154889577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zei ik iets anders? Wel toegevoegde info hoor, dat spelers en directie het apart van elkaar beslissen (ook wel een beetje vreemd imo), maar mijn punt was meer dat Feyenoord hier nu officieel mee naar buiten komt, iets wat volgens mij nog niet eerder was gebeurd.
Nee, het is gewoon een toevoeging van het officiële bericht, met dikgedrukt iets wat ik bijzonder vind en stiekem ook een beetje betwijfel.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:41:18 #272
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154889909
Zaterdag was niet best.

Manu is echt te slecht (nog) voor de basis. Bilal is redelijk.
Vejo had ook veel fouten ballen op het middenveld.
Kongolo was helemaal drama
pi_154890387
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:07 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik vrees ondertussen het ergste. Debiel eigenlijk dat we ons druk maken over PEC.........

#exitiedereen
PEC thuis winnen we wel.

There, I said it.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:06:28 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154890421
quote:

#KuytGod

Nu al het gezag van Gio ondermijnen. Dit gaat nooit goed :D
4045
onlogisch
pi_154890573
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

PEC thuis winnen we wel.

There, I said it.
_O_
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:17:54 #276
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154890664
quote:
VI noemt brief 'amateuristisch' en zet twee clubwatchers in
Feyenoord lichtte vanochtend middels een officiële persverklaring toe dat de spelersgroep en directie van de club geen interviews meer zullen geven aan journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International. Het tijdschrift reageerde dinsdagochtend in Radio 1 op de kwestie.

''Een aantal maanden geleden kreeg ik al een brief van Eric Gudde en Martin van Geel omdat zij wilden praten over het functioneren van Krabbendam'', vertelt hoofdredacteur Tom van Hulsen. ''Maar ik sta achter hem en wilde toen niet praten over zijn functioneren. Ik heb de club toen gezegd dat ik ook niet bepaal wie er bij Feyenoord in het doel staat.''

Kort geleden volgde er een brief van de spelersgroep. ''Maar deze was zeer amateuristisch en was niet ondertekend, althans niet met naam. De contacten van Krabbendam zijn goed, hij praat gewoon met de spelers en blijft aan als clubwatcher. Wel gaan we twee mensen op Feyenoord zetten, zoals we dat ook doen bij Ajax en PSV vanaf deze zomer. We moeten ze kritisch volgen, dat is onze plicht.''
Bron.

Beetje vreemde actie wel :') .
2000 light years from home
pi_154890679
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

#KuytGod

Nu al het gezag van Gio ondermijnen. Dit gaat nooit goed :D
Kuyt is oprecht _O_ Hij zegt gewoon dat hij bepaalde spelers goed vind en dat hij een goed gevoel bij sommigen heeft. Evenals een goed gevoel over een bepaald speelwijze.

Het lastige is dat wanneer je een bepaalde speler een compliment geeft, men meteen denkt/aanneemt dat je zijn concurrent MINDER goed vindt. Dit is zeker het geval wanneer een gedeelte van een interview ergens verschijnt. Ook een toevoeging als: "maar we hebben alle 23 spelers nodig" helpt dan niet meer. Stiekem doen wij dit (soms onbewust) allemaal...
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:23:38 #278
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154890782
Dominic Solanke, spits van Chelsea. Heeft wel wat weg van Diego Costa. Maakte vorig seizoen z'n debuut in het 1e. Ook in de Champions League. Scoorde vorig seizoen bij de beloften in totaal 44 goals.

Die wordt nu dus verhuurd aan Vitesse. Jammer dat wij niet dat soort lijntjes hebben. Dat zou een hoop problemen voor aankomend seizoen al oplossen.
pi_154890819
Even voor mijn beeld; waarom haten jullie Krabbendam zo? Verkoop ie alleen maar onzin ofzo?
U MAD?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:31:17 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154890952
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Even voor mijn beeld; waarom haten jullie Krabbendam zo? Verkoop ie alleen maar onzin ofzo?
Is heel negatief. Oké, dat gaat nog redelijk door de beugel. Maar toen zijn lek Leo Beenhakker daar nog zat was hij nooit zo negatief. Zijn lek werd weg gestuurd, en opeens deugde er niks maar aan Feyenoord. Beetje scheef want sinds het vertrek van Beenhakker is het juist alleen maar beter gegaan.

Maar het ergste: Hij zit er vooral erg vaak naast. Zeggen dat Clasie voor 8 miljoen is verkocht dat kon oplopen naar 10 miljoen. Klopt helemaal niks van. En zo zijn er nog wel 10 voorbeelden.
pi_154890991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Is heel negatief. Oké, dat gaat nog redelijk door de beugel. Maar toen zijn lek Leo Beenhakker daar nog zat was hij nooit zo negatief. Zijn lek werd weg gestuurd, en opeens deugde er niks maar aan Feyenoord. Beetje scheef want sinds het vertrek van Beenhakker is het juist alleen maar beter gegaan.

Maar het ergste: Hij zit er vooral erg vaak naast. Zeggen dat Clasie voor 8 miljoen is verkocht dat kon oplopen naar 10 miljoen. Klopt helemaal niks van. En zo zijn er nog wel 10 voorbeelden.
Ik dacht dat VI alleen objectieve journalisten leverde :D
Dus Krabbie zuigt de helft uit z'n duim lijkt het.
U MAD?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:33:15 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154890997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bron.

Beetje vreemde actie wel :') .
Van Feyenoord, inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
pi_154891129
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:
Dominic Solanke, spits van Chelsea. Heeft wel wat weg van Diego Costa. Maakte vorig seizoen z'n debuut in het 1e. Ook in de Champions League. Scoorde vorig seizoen bij de beloften in totaal 44 goals.

Die wordt nu dus verhuurd aan Vitesse. Jammer dat wij niet dat soort lijntjes hebben. Dat zou een hoop problemen voor aankomend seizoen al oplossen.
Klinkt als een erg goede spits ja.

Zou zomaar 25 tot 30 doelpunten kunnen scoren in de eredivisie.
pi_154891190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:

Dat is inderdaad doodzonde.. wij moeten dat soort spelers toch ook kunnen binnenhalen...
pi_154891206
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Van Feyenoord, inderdaad.
Mwah vind ik niet. Zou jij met een Story of Privé-journalist willen praten die structureel onzin verkondigt, uitspraken uit z'n verband rukt of afspraken niet nakomt?

Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben. Staat ver af van goede (kwaliteits)journalistiek.

VI is het kappersblaadje geworden voor mannen. :')
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:44:46 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154891235
Los van of MKrabby een mafkees is of niet, er zijn wel wat vraagtekens te stellen bij het mediabeleid van Feyenoord. Was toch ook tijdje terug akkefietje met Rijnmond? K hoor wel vaker van die verhalen over de persafdeling aldaar, denk dat Feyenoord iig gebaat is bij een andere perschef.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:46:08 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154891260
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik dacht dat VI alleen objectieve journalisten leverde :D
Dus Krabbie zuigt de helft uit z'n duim lijkt het.
Krabby is een malloot.

Heeft het zelden bij het rechte eind.
4045
onlogisch
pi_154891263
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klinkt als een erg goede spits ja.

Zou zomaar 25 tot 30 doelpunten kunnen scoren in de eredivisie.
Of zomaar 0.
pi_154891282
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:44 schreef Silenus het volgende:
Los van of MKrabby een mafkees is of niet, er zijn wel wat vraagtekens te stellen bij het mediabeleid van Feyenoord. Was toch ook tijdje terug akkefietje met Rijnmond? K hoor wel vaker van die verhalen over de persafdeling aldaar, denk dat Feyenoord iig gebaat is bij een andere perschef.
Ja klopt. Dat voorval was wel heel triest ja. :')

Feyenoord vond Rijnmond te kritisch ofzo?
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:47:53 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154891298
quote:
Feyenoord & media/communicatie..

Raymond-Censuur-Salomon :')___________!

Need to say more?
4045
onlogisch
pi_154891302
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of zomaar 0.
Uiteraard, maar het klinkt als een erg goede spits. :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:48:31 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154891311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah vind ik niet. Zou jij met een Story of Privé-journalist willen praten die structureel onzin verkondigt, uitspraken uit z'n verband rukt of afspraken niet nakomt?

Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben. Staat ver af van goede (kwaliteits)journalistiek.

VI is de volgende in een lange lijn van boycots. Je bent Rijnmond ook alweer vergeten?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:50:25 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154891354
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Happel het volgende:

[..]

VI is de volgende in een lange lijn van boycots. Je bent Rijnmond ook alweer vergeten?
Die lucht is toch helemaal weer geklaard? Hadden ze niet een nieuwe overeenkomst getekend afgelopen zaterdag?
4045
onlogisch
pi_154891357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het klinkt als een erg goede spits. :P
Die nog in de B-junioren mag spelen...
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:51:30 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154891372
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die lucht is toch helemaal weer geklaard? Hadden ze niet een nieuwe overeenkomst getekend afgelopen zaterdag?
Geen idee, volg geen nieuws. Neemt niet weg dat dit soort akkefietjes vaker voorkomen. Ik denk voornamelijk door de club die verre van open en transparant is.
Elite
Tegen TTIP
pi_154891494
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja ^O^
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:57:58 #297
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_154891499
quote:

[..]

Feyenoord moet zich realiseren dat media geen vijand is maar een partner. Als de samenwerking met een partner stroef verloopt, moet je je constructief opstellen om ervoor te zorgen dat deze in de toekomst wel soepel verloopt. Meteen gaan boycotten en dreigen is gewoon niet constructief. Krabby gaat immers gewoon door met journalistiek bedrijven maar nu wordt hem de mogelijkheid ontnomen om hoor en wederhoor binnen de selectie toe te passen. Daar is Feyenoord toch niet bij gebaat? Feyenoord en VI hebben een gemeenschappelijk belang en dat beseffen ze niet. Dom!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_154891595
Zaterdag eindelijk weer naar de Kuip, ik verheug me er op dus:

a. wordt het een zaadpot
b. wordt het kloteweer
c. gaan we verliezen
d. alles hierboven
of
e. het wordt alsnog afgelast.

_O_
BFF met GGMM
pi_154891608
Krabbendam is dan ook heel irritant. Als VI gewoon een andere clubwatcher Feyenoord laat bekijken, kan de relatie opnieuw opgebouwd worden. Tuurlijk heeft Feyenoord ook een media & communicatiebeleid om van te huilen, maar Krabbendam is ook gewoon een amateur.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:04:49 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154891681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord moet zich realiseren dat media geen vijand is maar een partner. Als de samenwerking met een partner stroef verloopt, moet je je constructief opstellen om ervoor te zorgen dat deze in de toekomst wel soepel verloopt. Meteen gaan boycotten en dreigen is gewoon niet constructief. Krabby gaat immers gewoon door met journalistiek bedrijven maar nu wordt hem de mogelijkheid ontnomen om hoor en wederhoor binnen de selectie toe te passen. Daar is Feyenoord toch niet bij gebaat? Feyenoord en VI hebben een gemeenschappelijk belang en dat beseffen ze niet. Dom!
Goh, dat jij en ik het een keer eens zouden zijn. Er bestaan nog wonderen.
Elite
Tegen TTIP
pi_154891737
quote:

[..]

Haha mooi gezegd :) En helemaal mee eens dat als afspraken niet nagekomen worden, samenwerking mag worden gebroken

quote:
Tegelijk ben ik het met Silenus eens: Perschef Salomon mag ik niet. Dat hij van het AD komt is verder niet relevant (al vind ik dat QUA SPORT de beste krant). Er zijn teveel akkefietjes geweest zoals met Rijnmond en wij hebben het dwaasgebouw vaak uitgemaakt voor CENSUUR-bestuur. Ik weet nog steeds dat het prachtige spandoek tegen Twente: landkaart Nederland met een hap eruit zodat Twente is Duitsland ligt, weggehaald moest worden voor de wedstrijd :( :X :( Zonde!

Blij dat Rijnmond wel weer vriendjes zijn, zo wordt het Rotterdamse sfeertje toch beter behouden :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')