Ik geloof dat Achahbar één helft tegen Fortuna Dusseldorf heeft meegedaan, op de linkervleugel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Typisch het volgende:
Met Urby hoeven we Elia ook niet meer te halen, die kan daar ook spelen.
Maar die gaat echt niet bij Ajax trainen om dan bij ons een contract te tekenen hoor.
Even over Achahbar, heeft ie wat gespeeld in de voorbereiding? Zit zelf in Spanje en heb bijna niks gevolgd de afgelopen maand.
Het is toch verschrikkelijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Achahbar één helft tegen Fortuna Dusseldorf heeft meegedaan, op de linkervleugel.
Één speler die daadwerkelijk een versterking is vind ik ook wel prima, of als een speler niet het boegbeeld of de verpersoonlijking van Ajax is (als hij daar alleen maar een paar jaar in de jeugd heeft gespeeld bijvoorbeeld).quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het op die positie een versterking is zal het mij in ieder geval geen bal uitmaken of hij bij Ajax,PSV of waar dan ook vandaan komt. Maar er zitten een paar hier die Messi nog niet gewild hadden als hij bij Ajax had gespeeld. Beetje triest maar ach.
Eens. Maar mensen die zeiken op Van der Heijden omdat hij uit de Ajax-jeugd komtquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één speler die daadwerkelijk een versterking is vind ik ook wel prima, of als een speler niet het boegbeeld of de verpersoonlijking van Ajax is (als hij daar alleen maar een paar jaar in de jeugd heeft gespeeld bijvoorbeeld).
Maar het moet geen enclave worden van oud-Ajacieden.
Zoals ik zei is het dan net alsof je een reis door de tijd hebt gemaakt en naar het Ajax van pakweg 2010 zit te kijken. Totaal geen Feyenoordgevoel heb ik daar dan bij.
Ik gok voorlopig nog steeds op plek 3 of 4.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:47 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog wel een Feyenoordgevoel; het wordt weer niks dit jaar.
Oei.twitter:JeroenElshoff twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:41:04Volgens @Mkrabby bij @FCAfkicken heeft selectie van Feyenoord Voetbal International 'n brief gestuurd dat ze niet meer met hem willen praten reageer retweet
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Oei.twitter:JeroenElshoff twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:41:04Volgens @Mkrabby bij @FCAfkicken heeft selectie van Feyenoord Voetbal International 'n brief gestuurd dat ze niet meer met hem willen praten reageer retweet
De selectie zelfquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.twitter:RickLenders twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:49:31@JeroenElshoff Het rare is nog wel dat hij diezelfde middag nog appjes van spelers kreeg dat ze niet wisten wat ze hadden ondertekend. reageer retweet
Zou het?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.twitter:RickLenders twitterde op maandag 03-08-2015 om 17:49:31@JeroenElshoff Het rare is nog wel dat hij diezelfde middag nog appjes van spelers kreeg dat ze niet wisten wat ze hadden ondertekend. reageer retweet
Of hij maakte zaken bekend die 'off the record' waren verteld...quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]![]()
Dan moet het wel heel erg zijn met Krabbendam. Dat tie echt uitspraken van spelers verzint of totaal uit z'n verband rukt of iets dergelijks.
quote:
Tegen Heerenveen in de play-offs stond hij wel basis bij Gio.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Achahbar één helft tegen Fortuna Dusseldorf heeft meegedaan, op de linkervleugel.
Het erge is dat hij toen juist (weer) een prima indruk achter liet. Iets wat ik van Bilal en Kazim nog niet heb gehad. Al zie ik Bilal wel steeds beter spelen.quote:
Basacikoglu speelde best aardig tegen Fortuna Dusseldorf en tegen Olympiakos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Het erge is dat hij toen juist (weer) een prima indruk achter liet. Iets wat ik van Bilal en Kazim nog niet heb gehad. Al zie ik Bilal wel steeds beter spelen.
Ben je nou niet ietwat overdramatisch aan het doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:58 schreef satecl het volgende:
Diep van binnen blijf ik het toch zonde vinden. Vilhena, Boetius. Mooi man. Jongens van de club. Nu lopen ze boos weg en zullen we ze nooit meer zien
M'n Feyenoord hart huilt. Ik zie zware tijden aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |