Hmmm nee, een linksback is écht nodig. Dus die gaat hij niet kopen natuurlijk. Ik verwacht dan eerder dat hij Babel terughaalt ipv Elia...quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Clubloze Emanuelson meldt zich bij Ajax: ‘Blij dat ik dit kan doen’
Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.
-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al was het God zelf, had ik 'm nog niet gehoeven.
Ben ik het mee eens, het is echt drie klassen beter dan Nelom. Goede pass, goed spelinzicht, handelingssnelheid, veelzijdig. Ja hij komt uit 020 maar dat zal mij wat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.
Weet niet of je de voorbereiding gezien hebt maar Nelom kan echt niet meer.
Moet geen derde colonne van de joden wordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Precies, waar hebben we het over. Snel niet meer over praten.
We kunnen natuurlijk ook gewoon in de Arena gaan spelen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, het is echt drie klassen beter dan Nelom. Goede pass, goed spelinzicht, handelingssnelheid, veelzijdig. Ja hij komt uit 020 maar dat zal mij wat.
Maar waar hebben we het over, denk dat hij echt niet voor ons zou willen spelen.
Dat is het al.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet geen derde colonne van de joden worden
ik ben benieuwd waarom je een instant verbetering van je team niet zou willen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet uitleggen, heeft heel weinig zin.
Je bent serieus benieuwd naar onze bekrompen mening daarin?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:46 schreef Buitendam het volgende:
ik ben benieuwd waarom je een instant verbetering van je team niet zou willen?
Jazeker.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent serieus benieuwd naar onze bekrompen mening daarin?
Alleen om die reden stel je liever Nelom op?quote:
Doe jij maar even, ik heb z'n mail niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie stuurt dit filmpje even door naar Giovanni?
Als je het filmpje zo ziet is Achahbar een prima balvaste spits die zelfs als aanspeelpunt kan fungeren en tevens een prima afmaker.
Zover wij dat nog niet wisten.
Alleen minderbegaafde Joden zijn welkom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen om die reden stel je liever Nelom op?
Toen Vermeer kwam was dat anderhalve dag een probleem.
Lang niet bij iedereen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee hij kan er niks van daarom speelde hij het hele seizoen basis bij Vitessequote:Op maandag 3 augustus 2015 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die verdediger die we van Vitesse gehaald hebben kan die een beetje wat? Lees net dat hij de concurrentie aan wil voor een basis plek nu Kongolo toch niet meer kan voetballen weet iemand of hij serieus een basis optie is?
Dat is ook een probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
als middenvelder tochquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee hij kan er niks van daarom speelde hij het hele seizoen basis bij Vitesse
Sorry hoor dat ik niet weet wie er bij Vitesse vorig seizoen in de bassis stond ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee hij kan er niks van daarom speelde hij het hele seizoen basis bij Vitesse
Nee joh, gekkie.quote:
Wat een rare gedachtegang. Je wilt toch zo snel mogelijk uit deze situatie? Dan is iedere speler beter dan de huidige een stap vooruit?quote:
Genoeg is genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtegang. Je wilt toch zo snel mogelijk uit deze situatie? Dan is iedere speler beter dan de huidige een stap vooruit?
ohquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
Vejinovic - Propper - Qazaishvili was daar het middenveld. Scherp blijven, Adam.
Nope, we sukkelen al jaren. Waarom dan nu plots allerlei paniekjoden erbij halen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtegang. Je wilt toch zo snel mogelijk uit deze situatie? Dan is iedere speler beter dan de huidige een stap vooruit?
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
nog even en je hebt een samenwerkingsverband tussen varkenoord en de toekomst.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, we sukkelen al jaren. Waarom dan nu plots allerlei paniekjoden erbij halen?
Hij is drie niveaus beter dan Nelom, dat heeft toch totaal niks met paniek te maken? Speler A is treurnis, speler B wil wellicht spelen dus koop je speler B. Team gaat erop vooruit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, we sukkelen al jaren. Waarom dan nu plots allerlei paniekjoden erbij halen?
Precies. Anders heb je toch niet meer het gevoel dat je naar Feyenoord zit te kijken?quote:
Als je daardoor 3e wordt ipv 6e kun je sneller richting het niveau topclub.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies. Anders heb je toch niet meer het gevoel dat je naar Feyenoord zit te kijken?
Zit je naar het Ajax van 2010 te kijken ofzo.
Dan heb ik liever dat de witte Keniaan daar wat vaker de kans krijgt. Of welke andere speler uit de jeugd ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is drie niveaus beter dan Nelom, dat heeft toch totaal niks met paniek te maken? Speler A is treurnis, speler B wil wellicht spelen dus koop je speler B. Team gaat erop vooruit.
Zo groot lijkt mij dat verschil niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je daardoor 3e wordt ipv 6e kun je sneller richting het niveau topclub.
Geef hem het hele seizoen het vertrouwen en de speeltijd, maakt hij er minimaal 15. 4-4-2 met Kuyt zou helemaal ideaal zijn. Maar daar had Gio al eerder achter moeten komen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie stuurt dit filmpje even door naar Giovanni?
Als je het filmpje zo ziet is Achahbar een prima balvaste spits die zelfs als aanspeelpunt kan fungeren en tevens een prima afmaker.
Zover wij dat nog niet wisten.
Als die aantoonbaar beter zijn dan Nelom geef ik je groot gelijk. Dat is ook precies mijn punt: stel de beste speler op. Waarom het jezelf onnodig moeilijk maken met randzaken als een verleden bij de concurrent, meerdere seizoenen geleden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat de witte Keniaan daar wat vaker de kans krijgt. Of welke andere speler uit de jeugd ook.
Het gaat om het aantal, het kan niet dat je jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding hebt en vervolgens toch zoveel afdankertjes uit Amsterdam moet oppikken. Dan zit er structureel iets fout.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als die aantoonbaar beter zijn dan Nelom geef ik je groot gelijk. Dat is ook precies mijn punt: stel de beste speler op. Waarom het jezelf onnodig moeilijk maken met randzaken als een verleden bij de concurrent, meerdere seizoenen geleden?
Ja, voor mijn idee in de begeleiding vanaf het moment dat ze Varkenoord ontgroeien. Misschien al wel 1-2 jaar eerder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal, het kan niet dat je jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding hebt en vervolgens toch zoveel afdankertjes uit Amsterdam moet oppikken. Dan zit er structureel iets fout.
Dat sowieso, maar ondertussen zou ik wel de beste aantrekken, Amsterdams of niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal, het kan niet dat je jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding hebt en vervolgens toch zoveel afdankertjes uit Amsterdam moet oppikken. Dan zit er structureel iets fout.
Kijk, wij kunnen ons eigenlijk juist door het uitblijven van successen een dergelijke houding permitteren. Na al die prijsloze jaren, kan er best nog wel 1 extra bij: de garantie dat we met Urby nu plots wél prijzen pakken kan ook niemand geven.Dan gebruik ik een dergelijk jaar liever om de eigen jeugd een vol jaar de kans te geven, dan de zoveelste reject van Ajax te accepteren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ondertussen zou ik wel de beste aantrekken, Amsterdams of niet.
Jawel ik word wel boos!quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet weet wie er bij Vitesse vorig seizoen in de bassis stond ik wist niet dat je kwaad werd.
Maar prijzen pakken met Urby is niet wat ik zeg. Ik vraag me af waarom je niet bij eventuele interesse van zo'n jongen direct hem in je team zou willen. Enige argument wat ik naast jouw stukje hierboven lees is "het is een jood, dus nee, laat Nelom maar staan." Dat wekt bij mij wel verbazing.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk, wij kunnen ons eigenlijk juist door het uitblijven van successen een dergelijke houding permitteren. Na al die prijsloze jaren, kan er best nog wel 1 extra bij: de garantie dat we met Urby nu plots wél prijzen pakken kan ook niemand geven.Dan gebruik ik een dergelijk jaar liever om de eigen jeugd een vol jaar de kans te geven, dan de zoveelste reject van Ajax te accepteren.
Zolang het op die positie een versterking is zal het mij in ieder geval geen bal uitmaken of hij bij Ajax,PSV of waar dan ook vandaan komt. Maar er zitten een paar hier die Messi nog niet gewild hadden als hij bij Ajax had gespeeld. Beetje triest maar ach.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar prijzen pakken met Urby is niet wat ik zeg. Ik vraag me af waarom je niet bij eventuele interesse van zo'n jongen direct hem in je team zou willen. Enige argument wat ik naast jouw stukje hierboven lees is "het is een jood, dus nee, laat Nelom maar staan." Dat wekt bij mij wel verbazing.
Ja, dat bedoel ik. Vind ik onbegrijpelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang het op die positie een versterking is zal het mij in ieder geval geen bal uitmaken of hij bij Ajax,PSV of waar dan ook vandaan komt. Maar er zitten een paar hier die Messi nog niet gewild hadden als hij bij Ajax had gespeeld. Beetje triest maar ach.
quote:Michiel Kramer zit naar eigen zeggen in de wachtkamer. De spits van ADO Den Haag staat in de belangstelling van Feyenoord, de club die hij als sinds zijn geboorte support. ''De laatste status is dat Feyenoord zich gemeld heeft bij ADO'', vertelt de doelpuntenmaker tegenover FC Afkicken.
''En tot nu toe is er niks veranderd'', gaat de Rotterdammer (26) verder in de online voetbaltalkshow. ''Ik zit nu in de wachtkamer en heb nog niet met Feyenoord gesproken.'' Dat vindt Kramer echter logisch. ''Eerst moeten de clubs eruit komen.''
Kramer leek een paar weken geleden nog op weg naar Baniyas FC uit de Verenigde Arabische Emiraten. ''Daar was ik wel behoorlijk teleurgesteld over. Alles was rond, maar op het laatste moment wilden ze een bepaalde clausule niet in het contract hebben. Dan houdt het op. Misschien is dat hun manier van zaken doen, maar je werd er niet vrolijk van in ieder geval.''
Ik geloof geen seconde.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Typisch het volgende:
Even over Achahbar, heeft ie wat gespeeld in de voorbereiding? Zit zelf in Spanje en heb bijna niks gevolgd de afgelopen maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |