abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 14:48:37 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154867817
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.

Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.

Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:07:11 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154867922
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.

Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.

Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
AZ haalde ook Rosheuvel op. De nieuwe Chadli! Zit nu ergens bij Heracles volgens mij. Zegt dus helemaal niks.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154868092
quote:

Ik zie hem ook niet zo zitten hoor. Maar AZ zit ook nog wel eens fout, dus geen zorgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154868637
quote:
De wedstrijd Feyenoord - Olympiakos kende van de Rotterdamse kant weinig helden. Toch was er een iemand die bijzonder goede herinneringen aan de wedstrijd overhield. Steward Earl Daniels werd door duizenden supporters toegezongen. ''Het was geweldig!''

''De supporters vinden dat ik op de oud-Feyenoordverdediger Bruno Martins Indi lijk. Ik word wel vaker toegezongen, maar duizenden supporters die zingen ''Bruno Martins Indi ja ja ja'' dat maak je toch nooit mee?'' Earl die zelf ook fanatiek Feyenoord-supporter is, kan de humor wel waarderen. ''Ik werk sinds januari in de Kuip als steward. Vaak roepen mensen al 'Bruno' naar mij'', vertelt de 33-jarige Rotterdammer.

''De wedstrijd tegen de Grieken was niet goed en om dan mee te doen met een geintje van het publiek is alleen maar leuk.'' Ook als Earl niet werkzaam is in de Kuip krijgt hij de nodige aandacht: ''Als ik op vakantie ben komen er altijd mensen naar mij toe die met me op de foto willen en echt denken dat ik Martins Indi ben. Ik vind het schitterend''

De gelijkenissen en de geintjes die over de steward worden gemaakt, ervaart Earl niet als vervelend. ''Feyenoordsupporters komen vaak negatief in het nieuws, maar dit maak je toch nergens anders mee. Deze fans en deze humor kom je alleen maar in de Kuip tegen, daarom werk ik hier zo graag.''
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.

Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154868788
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

_O_

Altijd leuk, leuke stewards.
pi_154868895
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die gast lijkt echt sprekend op Bruno.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154868957
quote:
De wedstrijden die niet verboden worden, blijven in het programma. Dat betekent in ieder geval dat Feyenoord – FC Utrecht op zaterdag 8 augustus gewoon doorgaat.
Tomatenboer, leest u mee?
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:51:48 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154868983
quote:

Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154868991
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e :7
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:53:04 #11
268260 Dr.Mikey
pi_154869014
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:52 schreef H.FR het volgende:
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e :7
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste. :{
R.I.P DTS.
pi_154869028
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tomatenboer, leest u mee?
Dat heeft de KNVB besloten?

Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154869050
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heeft de KNVB besloten?

Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest. :)
http://home.knvb.nl/nieuw(...)nwege-politieacties/

ja
pi_154869051
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:

Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim

Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
pi_154869060
quote:
8s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie. :')
pi_154869066
quote:

[..]

Positief blijven jij.
pi_154869076
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie. :')
Dit ja.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:57:15 #18
268260 Dr.Mikey
pi_154869136
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:

Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim

Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal

Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
R.I.P DTS.
pi_154869158
quote:

[..]

Zou niet nieuw zijn he, de eerste wedstrijd(en) van het seizoen verliezen...
BFF met GGMM
pi_154869180
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal

Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).

Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
pi_154869350
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).

Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Dit hoop ik ook :9~ op die manier heb je voor mijn idee echt een heerlijke voorhoede.
pi_154869429
Ach joh die Bilal en Kuyt moeten toch de hele wedstrijd achter de wingbacks van Utrecht aan rennen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154869447
Emanuelson is transfervrij.
blablablabla
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:09:59 #24
268260 Dr.Mikey
pi_154869455
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:09 schreef Elan het volgende:
Emanuelson is transfervrij.
Is dat geen lb ?
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:10:23 #25
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154869464
Clubloze Emanuelson meldt zich bij Ajax: ‘Blij dat ik dit kan doen’

Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

pi_154869489
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach joh die Bilal en Kuyt moeten toch de hele wedstrijd achter de wingbacks van Utrecht aan rennen.
Wie zijn dat eigenlijk? Kunnen die er iets van?
pi_154869491
Het zou me niets verbazen _O- :').

;(
pi_154869492
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dat geen lb ?
Kan allebei hij speelde hij bij Ajax wel linksback vaak bij Milan meer op het middenveld.
blablablabla
pi_154869503
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Het zou me niets verbazen _O- :').

;(
Je gaat er wel enorm mee vooruit tov een Nelom.
blablablabla
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:08 #30
268260 Dr.Mikey
pi_154869509
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:

Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
-Middelmaat

Ja die past helemaal in het profiel.
R.I.P DTS.
pi_154869525
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Louis Nganioni en Sean Klaiber.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:43 #32
268260 Dr.Mikey
pi_154869527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 16:12:56 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154869530
quote:

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_154869551
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.
pi_154869566
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.
Nee joh.
Nelom zal nooit sowieso 75 wedstrijden voor Milan spelen.

Daarnaast heeft die Emanuelson veel betere opkomende kwaliteiten, kan een prima voorzet geven of zelfs scoren..
blablablabla
pi_154869584
Zou inderdaad wel een typische Van Geel aankoop zijn.

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).

Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.

The horror.

Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
pi_154869638
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:

[..]

Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.
Klinkt onprettig, maar ook onervaren. We zullen het zien.
pi_154869646
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (zijn contract loopt in 2016 af).

Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.

The horror.

Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.

Weet niet of je de voorbereiding gezien hebt maar Nelom kan echt niet meer.
blablablabla
pi_154869691
quote:

Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).

The horror.

Van der Wiel vindt nog wel een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.
pi_154869698
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:19 schreef Downwards het volgende:

[..]

Van der Wiel vindt nog wel een club bij een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.
Gelukkig maar. :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:21:11 #41
268260 Dr.Mikey
pi_154869716
quote:

The horror.

Niet vergelijkbaar zie ze het liefste beid niet komen maar in je lb's zit je dun als je Craig gaat kopen zit die gewoon Karsdorp in de weg.
R.I.P DTS.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:22:11 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154869744
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.

Weet niet of je de voorbereiding gezien hebt maar Nelom kan echt niet meer.
Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.
pi_154869783
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.
True that B-) .
Hij traint ook mee bij hunnie nu dus laat hem daar maar lekker een contractje tekenen
blablablabla
pi_154869790
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Al was het God zelf, had ik 'm nog niet gehoeven.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:24:25 #45
268260 Dr.Mikey
pi_154869791
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

True that B-) .
Hij traint ook mee bij hunnie nu dus laat hem daar maar lekker een contractje tekenen
Traint Vlaar nog bij ons mee?
R.I.P DTS.
pi_154869802
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Traint Vlaar nog bij ons mee?
Misschien over een kwartaal als hij hersteld is van zijn operatie.
pi_154869895
Potuit non scire quod Feyenoord Latin
pi_154869955
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Potuit non scire quod Feyenoord Latin
Wat kom je doen?
pi_154869980
quote:
5s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat kom je doen?
Even hoi :W zeggen!
pi_154870133
quote:

-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27

[ afbeelding ]
:D :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')