AZ haalde ook Rosheuvel op. De nieuwe Chadli! Zit nu ergens bij Heracles volgens mij. Zegt dus helemaal niks.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.
Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.
Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
Ik zie hem ook niet zo zitten hoor. Maar AZ zit ook nog wel eens fout, dus geen zorgen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.
Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.
Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.quote:De wedstrijd Feyenoord - Olympiakos kende van de Rotterdamse kant weinig helden. Toch was er een iemand die bijzonder goede herinneringen aan de wedstrijd overhield. Steward Earl Daniels werd door duizenden supporters toegezongen. ''Het was geweldig!''
''De supporters vinden dat ik op de oud-Feyenoordverdediger Bruno Martins Indi lijk. Ik word wel vaker toegezongen, maar duizenden supporters die zingen ''Bruno Martins Indi ja ja ja'' dat maak je toch nooit mee?'' Earl die zelf ook fanatiek Feyenoord-supporter is, kan de humor wel waarderen. ''Ik werk sinds januari in de Kuip als steward. Vaak roepen mensen al 'Bruno' naar mij'', vertelt de 33-jarige Rotterdammer.
''De wedstrijd tegen de Grieken was niet goed en om dan mee te doen met een geintje van het publiek is alleen maar leuk.'' Ook als Earl niet werkzaam is in de Kuip krijgt hij de nodige aandacht: ''Als ik op vakantie ben komen er altijd mensen naar mij toe die met me op de foto willen en echt denken dat ik Martins Indi ben. Ik vind het schitterend''
De gelijkenissen en de geintjes die over de steward worden gemaakt, ervaart Earl niet als vervelend. ''Feyenoordsupporters komen vaak negatief in het nieuws, maar dit maak je toch nergens anders mee. Deze fans en deze humor kom je alleen maar in de Kuip tegen, daarom werk ik hier zo graag.''
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.
Die gast lijkt echt sprekend op Bruno.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.
Tomatenboer, leest u mee?quote:De wedstrijden die niet verboden worden, blijven in het programma. Dat betekent in ieder geval dat Feyenoord – FC Utrecht op zaterdag 8 augustus gewoon doorgaat.
Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:52 schreef H.FR het volgende:
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e
Dat heeft de KNVB besloten?quote:
http://home.knvb.nl/nieuw(...)nwege-politieacties/quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heeft de KNVB besloten?
Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest.
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste.
Positief blijven jij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie.
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:
Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim
Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
Zou niet nieuw zijn he, de eerste wedstrijd(en) van het seizoen verliezen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal
Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
Dit hoop ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).
Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Is dat geen lb ?quote:
Wie zijn dat eigenlijk? Kunnen die er iets van?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach joh die Bilal en Kuyt moeten toch de hele wedstrijd achter de wingbacks van Utrecht aan rennen.
Kan allebei hij speelde hij bij Ajax wel linksback vaak bij Milan meer op het middenveld.quote:
-Middelmaatquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Clubloze Emanuelson meldt zich bij Ajax: ‘Blij dat ik dit kan doen’
Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.
-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27
[ afbeelding ]
Louis Nganioni en Sean Klaiber.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie zijn dat eigenlijk? Kunnen die er iets van?
Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er wel enorm mee vooruit tov een Nelom.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Urby Emanuelson houdt voorlopig zijn conditie op peil bij Ajax. De 29-jarige linkerflankspeler, die ook als middenvelder uit de voeten kan, is op dit moment clubloos. Hij tekende een jaar geleden een contract voor een seizoen bij AS Roma, maar zat de rit daar niet uit na de komst van Ashley Cole en vertrok halverwege het seizoen naar Atalanta. In Bergamo bleef Emanuelson vervolgens ook maar zes maanden.
Hij vond nadien geen nieuwe club en trainde de afgelopen periode voor zichzelf. “Maar het is beter en leuker om dat in groepsverband te doen. Daarom ben ik blij dat ik dat bij Ajax kan doen”, verklaart Emanuelson maandag op de clubwebsite van de Amsterdammers. Hij heeft een rijk verleden bij de club uit de hoofdstad en stond er van 2004 tot halverwege het seizoen 2010/11 onder contract: hij werd er driemaal kampioen.
-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27
[ afbeelding ]
Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wie zijn dat eigenlijk? Kunnen die er iets van?
Nee joh.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ik hem als speler ken is dat gewoon een soort oudere versie van Nelom toch.
Klinkt onprettig, maar ook onervaren. We zullen het zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Aankomend zaterdag waarsch. Nganioni (Frans jeugdinternational en gehuurd van Lyon) en Klaiber. Beiden snel en een goede voorzet, daar kan Feyenoord nog wel eens door in de problemen komen. Helemaal als Haller het eindstation is.
Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou inderdaad wel een typische Van Geel aankoop zijn.
Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (zijn contract loopt in 2016 af).
Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.
The horror.
Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
Van der Wiel vindt nog wel een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).
Ik denk dat van Geel deze verdediging best ziet zitten: Van der Wiel - Van Beek - Van der Heijden - Emanuelson.
The horror.
Ik ben zelf meestal niet direct van het afwijzen van spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld, maar er zijn grenzen.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Van der Wiel vindt nog wel een club bij een middenmoter in een A-competitie en gaat echt geen miljoenen inleveren om in de Nederlandse subtop aan de slag te gaan.
Niet vergelijkbaar zie ze het liefste beid niet komen maar in je lb's zit je dun als je Craig gaat kopen zit die gewoon Karsdorp in de weg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Net als Van der Wiel bijvoorbeeld, die te horen heeft gekregen dat hij weg mag / moet bij PSG (z'n contract loopt 2016 af).
The horror.
Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een sportieve verbetering tov Nelom, daar zou het om moeten draaien niet zijn verleden of het beleid van een Van Geel.
Weet niet of je de voorbereiding gezien hebt maar Nelom kan echt niet meer.
True thatquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. We hebben er nu wel genoeg lopen met een ajax verleden.
Al was het God zelf, had ik 'm nog niet gehoeven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er wel enorm mee vooruit tov een Nelom.
Traint Vlaar nog bij ons mee?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
True that.
Hij traint ook mee bij hunnie nu dus laat hem daar maar lekker een contractje tekenen
Wat kom je doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Potuit non scire quod Feyenoord Latin
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
-Transfervrij
- Linksback
-Ex-jood
- Over de 27
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |