AZ haalde ook Rosheuvel op. De nieuwe Chadli! Zit nu ergens bij Heracles volgens mij. Zegt dus helemaal niks.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.
Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.
Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
Ik zie hem ook niet zo zitten hoor. Maar AZ zit ook nog wel eens fout, dus geen zorgen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens FR12 stond Jahanbakshs toch wel op 't lijstje bij Feyenoord, maar dreigen ze - zoals zovaak - weer achter het net te vissen.
Dan had ik liever gehad dat Feyenoord net zoveel werk had gemaakt van Jahanbakshs als van Botteghin momenteel.
Toegegeven, ik zag het niet in Jahanbakshs zitten, maar de scouting van AZ heeft er meestal wel kijk op dus zal ik zijn talent wel niet goed hebben ingeschat.
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.quote:De wedstrijd Feyenoord - Olympiakos kende van de Rotterdamse kant weinig helden. Toch was er een iemand die bijzonder goede herinneringen aan de wedstrijd overhield. Steward Earl Daniels werd door duizenden supporters toegezongen. ''Het was geweldig!''
''De supporters vinden dat ik op de oud-Feyenoordverdediger Bruno Martins Indi lijk. Ik word wel vaker toegezongen, maar duizenden supporters die zingen ''Bruno Martins Indi ja ja ja'' dat maak je toch nooit mee?'' Earl die zelf ook fanatiek Feyenoord-supporter is, kan de humor wel waarderen. ''Ik werk sinds januari in de Kuip als steward. Vaak roepen mensen al 'Bruno' naar mij'', vertelt de 33-jarige Rotterdammer.
''De wedstrijd tegen de Grieken was niet goed en om dan mee te doen met een geintje van het publiek is alleen maar leuk.'' Ook als Earl niet werkzaam is in de Kuip krijgt hij de nodige aandacht: ''Als ik op vakantie ben komen er altijd mensen naar mij toe die met me op de foto willen en echt denken dat ik Martins Indi ben. Ik vind het schitterend''
De gelijkenissen en de geintjes die over de steward worden gemaakt, ervaart Earl niet als vervelend. ''Feyenoordsupporters komen vaak negatief in het nieuws, maar dit maak je toch nergens anders mee. Deze fans en deze humor kom je alleen maar in de Kuip tegen, daarom werk ik hier zo graag.''
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.
Die gast lijkt echt sprekend op Bruno.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat Kongolo er niks van bakte.
Tomatenboer, leest u mee?quote:De wedstrijden die niet verboden worden, blijven in het programma. Dat betekent in ieder geval dat Feyenoord – FC Utrecht op zaterdag 8 augustus gewoon doorgaat.
Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:52 schreef H.FR het volgende:
Als wij de enige zijn die doorgaan, en we winnen, staan we toch maar mooi 1e
Dat heeft de KNVB besloten?quote:
http://home.knvb.nl/nieuw(...)nwege-politieacties/quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heeft de KNVB besloten?
Prima, dan hebben wij gewoon een wedstrijd zaterdag. Al was op dit moment een week extra voorbereiding ook wel fijn geweest.
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jahanbaksh was een veel betere optie geweest dan zo een trouble maker als een Elia of Labyat die van zichzelf nog denken dat ze geweldig zijn ook.
Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of je verliest en dan sta je gelijk laatste.
Positief blijven jij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Echt lastig in te schatten wat het gaat worden. Dubbele gevoelens ook. Ik kijk er naar uit, maar ik vrees ook weer een deceptie.
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon niemand halen. We hebben al genoeg spelers voor de plekken voorin:
Kuyt
Bilal
Achahbar
Sleegers
Manu
Kazim
Al dubbel bezet en dan hebben we ook nog Te Vrede, maar ik weet niet of ik die als speler mee moet tellen.
Zou niet nieuw zijn he, de eerste wedstrijd(en) van het seizoen verliezen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Kuyt gewoon spits staat heb je er genoeg ja.
Sleegers- Kuyt- Bilal
Maar volgens mij heeft Gio geen vertrouwen in Sleegers ofzo.
Anders Bilal- Achabar - Kuyt
Maar ook Achabar lijkt Gio geen vertrouwen in te hebben dus dan krijg je
Manu Kazim Kuyt ofzo.
Dit hoop ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht tegen Utrecht Basacikoglu - Kazim Richards - Kuyt (of in andere volgorde, Kazim links, Kuyt spits en Basacikoglu rechts).
Maar ik hoop ook op Basacikoglu - Achahbar - Kuyt, maar dat gaat helaas niet gebeuren.
Is dat geen lb ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |