Wat ik al een paar keer zeg, volgens mij worden dat type spelers niet goed genoeg begeleid.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef F.M.D. het volgende:
creatieve spelers slagen nooit bij feyenoord. hier worden simpele harde werkers bewierookt. immers komt in het veld en het hele stadion gaat uit z'n dak. pijnlijk voor supporters die wel geven om goed voetbal.
Hun handje vasthouden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 07:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat ik al een paar keer zeg, volgens mij worden dat type spelers niet goed genoeg begeleid.
Onzinquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:59 schreef F.M.D. het volgende:
creatieve spelers slagen nooit bij feyenoord. hier worden simpele harde werkers bewierookt. immers komt in het veld en het hele stadion gaat uit z'n dak. pijnlijk voor supporters die wel geven om goed voetbal.
quote:'Ik wijs naar niemand, dat heeft geen zin'
Jean-Paul Boëtius vloog maandag van Schiphol naar Basel om zich voor vier jaar te verbinden aan de kampioen van Zwitserland. Op het Sankt-Jakob Park wil hij weer de buitenspeler worden die bij zijn debuut de verdedigers de stuipen op het lijf joeg. ,,Hier ga ik de lijn omhoog terugvinden,'' zegt de 21-jarige Rotterdammer.
Die kenmerkende glimlach. Jean-Paul Boëtius had 'm ook toen hij bij Feyenoord worstelde om weer boven te komen. Maar gisteren op weg van Schiphol naar Basel straalde hij weer ouderwets van oor tot oor. Met een hip petje van Nike op het hoofd, een zwart vest en witte sneakers wandelde hij tevreden het Sankt-Jakob Park in Basel binnen.
Een vertrek uit De Kuip was onvermijdelijk, besefte de 21-jarige buitenspeler de afgelopen weken steeds meer. Enerzijds omdat hij categorisch weigerde om zijn nog een seizoen doorlopende contract bij Feyenoord te verlengen, tegen de voorwaarden die de club bij hem had neergelegd. Maar uiteraard ook omdat hij in De Kuip wederom op weg leek naar een bijrol.
,,Dan wordt het een zakelijke wereld,'' zegt Boëtius, die in Basel een vierjarig contract ondertekende bij de regerend kampioen van de Zwitserse Super League. ,,Dan kiest iedereen voor zijn eigen belang. Toen ik met mijn management van Stellar Group op weg was naar Basel, heb ik de jaren bij Feyenoord nog wel even voorbij laten komen. Natuurlijk had het ook anders kunnen en misschien wel moeten lopen, maar voor beide partijen was mijn vertrek nu gewoon de beste oplossing. En FC Basel is een prachtige club om de draad weer op te pakken. Hier zal ik de lijn omhoog weer terugvinden.''
De enkelvoudig international - ruim anderhalf jaar geleden in Saint-Denis onder bondscoach Louis van Gaal tegen Frankrijk - wist dat de scouts van Basel hem al geruime tijd volgden. Feyenoord oefende tijdens de wintertrainingskampen in het Spaanse Marbella al tweemaal tegen de sterke Zwitsers. ,,En dat viel niet mee,'' zo zegt hij lachend. ,,Basel had een fysiek sterke ploeg en voetbalde erg makkelijk.''
Coach Paulo Sousa was gecharmeerd van Boëtius, maar de Portugese succestrainer verkaste naar Fiorentina. Die Italiaanse club toonde ook al interesse en Newcastle United klopte eveneens aan. ,,Ik ben niet iemand die praat over andere clubs, want dat heeft geen zin. FC Basel had een duidelijk verhaal, ze wisten alles over mij. De club is al zes jaar op rij landskampioen geworden en in de Champions League verrassen ze steeds weer grote clubs zoals Manchester United en Liverpool. Bovendien hebben al heel veel spelers via Basel een transfer naar een mooie club gemaakt.''
Vooral Duitse clubs kloppen voortdurend aan bij de Zwitsers, waar de Argentijn Walter Samuel de defensie leidt en spits Marc Janko (ex-Twente) voor de treffers moet zorgen.
Ooit verklapte Boëtius aan de pers dat Bayern München zijn droomclub was en Frank Ribéry zijn voorbeeld. Het was in de periode dat hij Ajacied Ricardo van Rhijn alle hoeken van De Kuip had laten zien. In AD Sportwereld voorspelden grote buitenspelers uit het verleden als Rob Rensenbrink, Bryan Roy, Piet Keizer en Regi Blinker de vrolijke Rotterdammer een gouden toekomst.
Maandag haalde Basel hem binnen voor een bedrag waar FC Groningen middenvelder Maikel Kieftenbeld voor sleet aan Birmingham City. Voor slechts twee miljoen euro heeft trainer Urs Fischer de beschikking over een nieuwe buitenspeler, net nadat de club het Paraguayaanse wonderkind Derlis Gonzalez verkocht aan Dinamo Kiev. Feyenoord kan een half miljoen extra verdienen aan bonussen.
,,Het is gewoon anders gelopen dan veel mensen hadden voorspeld. Jammer? Ja, natuurlijk. Ik wijs naar niemand, dat heeft geen zin. Maar ik voel dat de tijd is aangebroken om een nieuwe start te maken.''
Dat hij zijn contract bij Feyenoord niet wilde verlengen, was volgens Boëtius zeker niet puur een geldkwestie. ,,Nee, daar is veel over gezegd en geschreven. Het had vooral met vertrouwen te maken, dat miste ik gewoon. Ik was op de bank beland en wilde weten hoe de club over mijn mogelijkheden in de toekomst dacht. Het was blijkbaar tijd voor een nieuwe stap. Hier in Basel moet ik de draad weer oppakken. Een nieuwe omgeving, een nieuwe competitie. Onbekende tegenstanders. Ik kijk ernaar uit. En hopelijk Champions League, al moet de ploeg zich nog wel kwalificeren.''
Bliksemstart
En dat ver weg van zijn grote liefde Feyenoord. De aanhang sloot hem drie jaar geleden na een bliksemstart in de armen, maar de liefde leek bekoeld na een periode waarin het minder ging. ,,Zo voelde ik het niet, hoor,'' zegt Boëtius. ,,De mensen waren teleurgesteld omdat ik niet meer bracht wat ik eerder had laten zien. Dat begrijp ik eigenlijk ook wel, ik was zelf ook teleurgesteld. Maar Feyenoord is en blijft mijn club. Ik ben er ooit komen binnenwandelen toen ik zes jaar was. Tijdens mijn debuut in de hoofdmacht tegen Ajax scoorde ik in een afgeladen Kuip. Alles leek toen gewoon vanzelf te gaan. Later bleek dat dus niet zo te werken. Ik heb nu voor vier jaar getekend in Basel. Daar moet ik de weg naar boven weer vinden. De voetbalwereld is nog lang niet van mij af.''
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)heeft-geen-zin.dhtml
Ik pleit nog steeds voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt wil meer power in het elftal en doet een goed woordje in de media voor Immers en Kazim.
Bepaalt hij de opstelling ofzo?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.
Beiden niet opgelet dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ayoub is te verdedigend ingesteld, daarvoor hebben we El Ahmadi al.
Ayoub is dus een type Vejnovic. Die hebben we al. Liever halen ze een Elia/Aissaidi en een goeie spits.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Beiden niet opgelet dus.
Ayoub is door Wouters en Alflen weggehaald van de ''6'' positie omdat ie teveel risico in zijn spel legt, is niet geschikt als verdedigende middenvelder. Heeft vorig seizoen een aardig jaar gehad op ''10'' waar ie zeker toen Haller erbij kwam de nodige goals en assists maakte.
Is vooral een hele creatieve en technische speler, kan ook een bal onderscheppen maar als pure ''6'' zal ie het nooit redden. Zal dit seizoen linkshalf spelen bij Utrecht, veel meer zijn positie. Zou volgens mij ook pas bij jullie in beeld komen als Vilhena vertrokken is.
En laat Joey Sleegers maar onze kant opkomen hoor.
In ieder geval meer iemand voor creativiteit achter de aanvallers dan iemand die voor de verdediging speelt en ballen onderschept en/of het spel maakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Ayoub is dus een type Vejnovic. Die hebben we al. Liever halen ze een Elia/Aissaidi en een goeie spits.
En dan heb ik het niet over Kramer.
Geen idee, maar het is echt geen toeval dat dat type speler het telkens niet redt bij Feyenoord.quote:
Eens, maar dan met Immers voor Toornstra, en even kijken of Vd Heijden er iets van kan bij ons en of hij nog met Kongolo van plek zou moeten wisselen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor
---------------------Vermeer------------------------------
Karsdorp-Van Beek-Kongolo-Van der Heijden-
-------------------El Ahmadi------------------------------
----------Vejinovic--------Toornstra--------------------
-------Kuyt---------Achahbar----------Bilal------------
Waarbij ik Sleegers ook nog wel een kans zou willen zien krijgen op de plek van Bilal of Toornstra, of Achahbar op de plek van Toornstra, met Kuyt/Kazim ervoor...
Heb niet zo heel veel zin om nu weer een seizoen te moeten kijken naar een zwoegend en ontechnische voorhoede, terwijl je prima alternatieven hebt
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:07 schreef ace_eleven het volgende:
Feyenoord heeft nu ook een officieel statement eruit gegooid op de site, dat spelers en directie niet meer met Krabby zullen spreken
quote:De spelersgroep en de directie van Feyenoord hebben besloten niet langer samen te werken met Martijn Krabbendam, de zogenoemde clubwatcher van het tijdschrift Voetbal International. De maatregel betekent dat Krabbendam nog gewoon als verslaggever op de tribune wedstrijden van Feyenoord kan volgen en verslaan, maar dat spelers en directie hem niet meer te woord zullen staan en dus ook geen interviews meer zullen geven.
Los van elkaar is zowel de voltallige selectie als directie van Feyenoord tot de conclusie gekomen dat er geen basis meer is voor samenwerking met Krabbendam na schendingen van afspraken en onjuiste publicaties in het tijdschrift VI, op de website van VI, via diens Twitter-account en tijdens media-optredens.
De spelersgroep heeft de hoofdredactie van VI drie weken geleden, tijdens het trainingskamp in Oostenrijk, al van het besluit op de hoogte gesteld. De directie had de grieven en haar besluit al veel eerder kenbaar gemaakt, maar kreeg in een reactie van de hoofdredactie van VI te horen dat zij niet met Feyenoord in gesprek wilde gaan over de manier van werken van Krabbendam.
Dat zou je haast zeggen hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt wil meer power in het elftal en doet een goed woordje in de media voor Immers en Kazim.
Hopelijk loopt het tegen die tijd een beetje, beker is wel extra belangrijk dit jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Luni het volgende:
Zie nu pas dat we 2x kort op elkaar thuis tegen Zwolle moeten.
Ik vrees ondertussen het ergste. Debiel eigenlijk dat we ons druk maken over PEC.........quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Luni het volgende:
Zie nu pas dat we 2x kort op elkaar thuis tegen Zwolle moeten.
Zei ik iets anders? Wel toegevoegde info hoor, dat spelers en directie het apart van elkaar beslissen (ook wel een beetje vreemd imo), maar mijn punt was meer dat Feyenoord hier nu officieel mee naar buiten komt, iets wat volgens mij nog niet eerder was gebeurd.quote:
Nee, het is gewoon een toevoeging van het officiële bericht, met dikgedrukt iets wat ik bijzonder vind en stiekem ook een beetje betwijfel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zei ik iets anders? Wel toegevoegde info hoor, dat spelers en directie het apart van elkaar beslissen (ook wel een beetje vreemd imo), maar mijn punt was meer dat Feyenoord hier nu officieel mee naar buiten komt, iets wat volgens mij nog niet eerder was gebeurd.
PEC thuis winnen we wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vrees ondertussen het ergste. Debiel eigenlijk dat we ons druk maken over PEC.........
#exitiedereen
#KuytGodquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
PEC thuis winnen we wel.
There, I said it.
Bron.quote:VI noemt brief 'amateuristisch' en zet twee clubwatchers in
Feyenoord lichtte vanochtend middels een officiële persverklaring toe dat de spelersgroep en directie van de club geen interviews meer zullen geven aan journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International. Het tijdschrift reageerde dinsdagochtend in Radio 1 op de kwestie.
''Een aantal maanden geleden kreeg ik al een brief van Eric Gudde en Martin van Geel omdat zij wilden praten over het functioneren van Krabbendam'', vertelt hoofdredacteur Tom van Hulsen. ''Maar ik sta achter hem en wilde toen niet praten over zijn functioneren. Ik heb de club toen gezegd dat ik ook niet bepaal wie er bij Feyenoord in het doel staat.''
Kort geleden volgde er een brief van de spelersgroep. ''Maar deze was zeer amateuristisch en was niet ondertekend, althans niet met naam. De contacten van Krabbendam zijn goed, hij praat gewoon met de spelers en blijft aan als clubwatcher. Wel gaan we twee mensen op Feyenoord zetten, zoals we dat ook doen bij Ajax en PSV vanaf deze zomer. We moeten ze kritisch volgen, dat is onze plicht.''
Kuyt is oprechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#KuytGod
Nu al het gezag van Gio ondermijnen. Dit gaat nooit goed
Is heel negatief. Oké, dat gaat nog redelijk door de beugel. Maar toen zijn lek Leo Beenhakker daar nog zat was hij nooit zo negatief. Zijn lek werd weg gestuurd, en opeens deugde er niks maar aan Feyenoord. Beetje scheef want sinds het vertrek van Beenhakker is het juist alleen maar beter gegaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Even voor mijn beeld; waarom haten jullie Krabbendam zo? Verkoop ie alleen maar onzin ofzo?
Ik dacht dat VI alleen objectieve journalisten leverdequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Is heel negatief. Oké, dat gaat nog redelijk door de beugel. Maar toen zijn lek Leo Beenhakker daar nog zat was hij nooit zo negatief. Zijn lek werd weg gestuurd, en opeens deugde er niks maar aan Feyenoord. Beetje scheef want sinds het vertrek van Beenhakker is het juist alleen maar beter gegaan.
Maar het ergste: Hij zit er vooral erg vaak naast. Zeggen dat Clasie voor 8 miljoen is verkocht dat kon oplopen naar 10 miljoen. Klopt helemaal niks van. En zo zijn er nog wel 10 voorbeelden.
Klinkt als een erg goede spits ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:
Dominic Solanke, spits van Chelsea. Heeft wel wat weg van Diego Costa. Maakte vorig seizoen z'n debuut in het 1e. Ook in de Champions League. Scoorde vorig seizoen bij de beloften in totaal 44 goals.
Die wordt nu dus verhuurd aan Vitesse. Jammer dat wij niet dat soort lijntjes hebben. Dat zou een hoop problemen voor aankomend seizoen al oplossen.
Dat is inderdaad doodzonde.. wij moeten dat soort spelers toch ook kunnen binnenhalen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:
Dominic Solanke, spits van Chelsea. Heeft wel wat weg van Diego Costa. Maakte vorig seizoen z'n debuut in het 1e. Ook in de Champions League. Scoorde vorig seizoen bij de beloften in totaal 44 goals.
Die wordt nu dus verhuurd aan Vitesse. Jammer dat wij niet dat soort lijntjes hebben. Dat zou een hoop problemen voor aankomend seizoen al oplossen.
Mwah vind ik niet. Zou jij met een Story of Privé-journalist willen praten die structureel onzin verkondigt, uitspraken uit z'n verband rukt of afspraken niet nakomt?quote:
Krabby is een malloot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dat VI alleen objectieve journalisten leverde
Dus Krabbie zuigt de helft uit z'n duim lijkt het.
Of zomaar 0.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt als een erg goede spits ja.
Zou zomaar 25 tot 30 doelpunten kunnen scoren in de eredivisie.
Ja klopt. Dat voorval was wel heel triest ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:44 schreef Silenus het volgende:
Los van of MKrabby een mafkees is of niet, er zijn wel wat vraagtekens te stellen bij het mediabeleid van Feyenoord. Was toch ook tijdje terug akkefietje met Rijnmond? K hoor wel vaker van die verhalen over de persafdeling aldaar, denk dat Feyenoord iig gebaat is bij een andere perschef.
Feyenoord & media/communicatie..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:44 schreef Silenus het volgende:
Los van of MKrabby een mafkees is of niet, er zijn wel wat vraagtekens te stellen bij het mediabeleid van Feyenoord. Was toch ook tijdje terug akkefietje met Rijnmond? K hoor wel vaker van die verhalen over de persafdeling aldaar, denk dat Feyenoord iig gebaat is bij een andere perschef.
Uiteraard, maar het klinkt als een erg goede spits.quote:
VI is de volgende in een lange lijn van boycots. Je bent Rijnmond ook alweer vergeten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Zou jij met een Story of Privé-journalist willen praten die structureel onzin verkondigt, uitspraken uit z'n verband rukt of afspraken niet nakomt?
Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben. Staat ver af van goede (kwaliteits)journalistiek.
VI is het kappersblaadje geworden voor mannen.
Die lucht is toch helemaal weer geklaard? Hadden ze niet een nieuwe overeenkomst getekend afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Happel het volgende:
[..]
VI is de volgende in een lange lijn van boycots. Je bent Rijnmond ook alweer vergeten?
Die nog in de B-junioren mag spelen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het klinkt als een erg goede spits.
Geen idee, volg geen nieuws. Neemt niet weg dat dit soort akkefietjes vaker voorkomen. Ik denk voornamelijk door de club die verre van open en transparant is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die lucht is toch helemaal weer geklaard? Hadden ze niet een nieuwe overeenkomst getekend afgelopen zaterdag?
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die lucht is toch helemaal weer geklaard? Hadden ze niet een nieuwe overeenkomst getekend afgelopen zaterdag?
Feyenoord moet zich realiseren dat media geen vijand is maar een partner. Als de samenwerking met een partner stroef verloopt, moet je je constructief opstellen om ervoor te zorgen dat deze in de toekomst wel soepel verloopt. Meteen gaan boycotten en dreigen is gewoon niet constructief. Krabby gaat immers gewoon door met journalistiek bedrijven maar nu wordt hem de mogelijkheid ontnomen om hoor en wederhoor binnen de selectie toe te passen. Daar is Feyenoord toch niet bij gebaat? Feyenoord en VI hebben een gemeenschappelijk belang en dat beseffen ze niet. Dom!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Zou jij met een Story of Privé-journalist willen praten die structureel onzin verkondigt, uitspraken uit z'n verband rukt of afspraken niet nakomt?
Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben. Staat ver af van goede (kwaliteits)journalistiek.
VI is het kappersblaadje geworden voor mannen.
Goh, dat jij en ik het een keer eens zouden zijn. Er bestaan nog wonderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord moet zich realiseren dat media geen vijand is maar een partner. Als de samenwerking met een partner stroef verloopt, moet je je constructief opstellen om ervoor te zorgen dat deze in de toekomst wel soepel verloopt. Meteen gaan boycotten en dreigen is gewoon niet constructief. Krabby gaat immers gewoon door met journalistiek bedrijven maar nu wordt hem de mogelijkheid ontnomen om hoor en wederhoor binnen de selectie toe te passen. Daar is Feyenoord toch niet bij gebaat? Feyenoord en VI hebben een gemeenschappelijk belang en dat beseffen ze niet. Dom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |