abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154882751
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd .

Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie
Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits :W
pi_154882814
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:25 schreef K.offie het volgende:

[..]

Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits :W
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
pi_154882819
Achahbar is al zo moeilijk te motiveren en door hem constant valse hoop te geven wordt dat er niet beter op
  Redactie Sport maandag 3 augustus 2015 @ 23:28:18 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_154882868
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Rutten heeft deze zooi veroorzaakt. _O- Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_154882889
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
Bij Twente ook verre van, heeft die zelfs het fundament neergelegd voor het succes. Maar hier leek hij wel compleet onder de druk te bezwijken.
pi_154882963
Neem Fred niks kwalijk eigenlijk. Hij heeft het een half seizoen boven ieders verwachting gedaan en een half seizoen onder verwachting.

Overall wat je had kunnen verwachten zo'n vijfde plek na Koeman en Pelle die weg ging.

Probleem zit hem in het huidige beleid dat begint zo langzaamaan wel problematische vormen aan te nemen. Echt rare beslissingen worden er genomen.
blablablabla
pi_154882971
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.

Zo ga ik ervan uit dat het Gio's idee is om Vilhena linksback te zetten bijvoorbeeld.
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_154883049
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien :@
Nee Vilhena speelde linksback. :')

Al vond ik Vilhena overigens niet erg slecht spelen overigens.

Van der Heijden schijnt nog niet wedstrijdfit te zijn. Had alleen individueel getraind met een personal trainer, en dat is nog wat anders dan groepstraining zei Van Bronckhorst. Daarom zat Van der Heijden niet bij de selectie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154883050
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
Volledig mee eens, en al zou ik een alternatief weten, zou ik die noemen. Maar ik vind dat jouw alternatieven, zoals Ayoub niet beter dan Vejinovic. Ook vind ik de huidige selectie geen middelmaat, want deze is (een fractie) beter dan vorig jaar, en het is schandalig dat we vorig jaar geen derde zijn geworden
pi_154883200
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
#12 is not for sale!
pi_154883225
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Dat is dus het grote probleem.
pi_154883239
quote:
Eens! en vooral erg jammer :'(

Spontaan idee: verhuur dan Manu

[ Bericht 3% gewijzigd door K.offie op 03-08-2015 23:39:30 (toevoeging) ]
pi_154883251
quote:
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154883420
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Daar lijkt het wel op. Anders heb je alleen Gutstavson en half bakken oplossingen als Bilal, Achabar en Kazim. Al denk ik dat men Bilal nog best als serieuze optie voor linkerkant ziet, zodat Kuyt op zn 'vertrouwde' rechterkant kan gaan spelen..
#12 is not for sale!
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:47:35 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154883589
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...

Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
pi_154883725
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Assaidi zou ik ook een goede optie vinden hoor. Ik hoop alleen niet dat het Labyad wordt, maar dat verwacht ik niet.

Over Ola John gesproken, enkele maanden terug vond ik oud-teamgenoot van hem, Marc Janko, wel een goede - en goedkope - optie voor in de spits bij Feyenoord. :P

Wel bejaard, maar nog altijd erg doelpuntrijk. Maar hij is al naar de club van Boetiüs.
pi_154883735
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.

AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben :')
pi_154883832
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..

Waarom?? :?
pi_154883949
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..

Waarom?? :?
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
pi_154883974
creatieve spelers slagen nooit bij feyenoord. hier worden simpele harde werkers bewierookt. immers komt in het veld en het hele stadion gaat uit z'n dak. pijnlijk voor supporters die wel geven om goed voetbal.
pi_154884011
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:

[..]

Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
Basel is zeker een leuk team om in te spelen, doen het ook goed in de CL..

Wist niet dat ie transfervrij was volgend jaar, wel zonde, zag best veel potentie in hem, niet dat ie in Basel gaat falen. Maar toch..
pi_154884408
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt. :')
Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.

Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_154884488
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef eight het volgende:

[..]

Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.

Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
Waarschijnlijk verwachten ze veel van Kuyt, en Kazim heeft er vorig seizoen toch ook 12 ingelegd in 26 wedstrijden.

Wellicht halen ze Kramer ook nog en verwachten ze dat hij ook in staat is 15+ doelpunten te maken in de spits bij Feyenoord.

Als verder de middenvelders wat meer doelpuntjes meepikken dan gaat het scorend vermogen al iets omhoog. Maar in mijn ogen onvoldoende.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 00:22:53 #249
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154884602
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.

AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben :')
Oh tuurlijk, was even in de war met Aissati :')

Assaidi zie ik graag komen.
pi_154887561
Krabby :')
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')