Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spitsquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd .
Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:25 schreef K.offie het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits
bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rutten heeft deze zooi veroorzaakt.Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
Bij Twente ook verre van, heeft die zelfs het fundament neergelegd voor het succes. Maar hier leek hij wel compleet onder de druk te bezwijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.
Zo ga ik ervan uit dat het Gio's idee is om Vilhena linksback te zetten bijvoorbeeld.
Nee Vilhena speelde linksback.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien
Volledig mee eens, en al zou ik een alternatief weten, zou ik die noemen. Maar ik vind dat jouw alternatieven, zoals Ayoub niet beter dan Vejinovic. Ook vind ik de huidige selectie geen middelmaat, want deze is (een fractie) beter dan vorig jaar, en het is schandalig dat we vorig jaar geen derde zijn gewordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
Dat is dus het grote probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Eens! en vooral erg jammerquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Daar lijkt het wel op. Anders heb je alleen Gutstavson en half bakken oplossingen als Bilal, Achabar en Kazim. Al denk ik dat men Bilal nog best als serieuze optie voor linkerkant ziet, zodat Kuyt op zn 'vertrouwde' rechterkant kan gaan spelen..quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Assaidi zou ik ook een goede optie vinden hoor. Ik hoop alleen niet dat het Labyad wordt, maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...
Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...
Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust isquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..
Waarom??
Basel is zeker een leuk team om in te spelen, doen het ook goed in de CL..quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt.
Waarschijnlijk verwachten ze veel van Kuyt, en Kazim heeft er vorig seizoen toch ook 12 ingelegd in 26 wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef eight het volgende:
[..]
Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.
Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
Oh tuurlijk, was even in de war met Aissatiquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.
AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |