Die eerste drie hadden alledrie in ieder geval geen ervaring met het coachen van een grote club, Feyenoord is geen RKC, Heerenveen of NEC. Al is een coach die ervaring heeft bij een grote club en haalbaar is vrij zeldzaam.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook trainers mét ervaring zijn absoluut geen garantie voor succes, zie o.a. E. Koeman, Verbeek, Been en Rutten.
Kom op zeg, de spelers die jij noemt zijn net zo goed middelmaat. Daar wordt de selectie echt niet beter van.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
Godverdomme zeg, Bijker en Van Anholtquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kom op zeg, de spelers die jij noemt zijn net zo goed middelmaat. Daar wordt de selectie echt niet beter van.
Ik vind dat je Vejinovic enorm onderschat. Die is zeker niet minder dan Ayoub (wellicht alleen fysiek).quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Terwijl je met een paar gerichte aankopen ipv deze middelmaat gewoon makkelijk 3e had kunnen eindigen. Wat als je ipv die Vejinovic nou eens Ayoub haalt, doet me een hoop aan Clasie denken en die kan zeker nog een stap bovenop, heeft ook nog aantoonbare kwaliteiten, heeft zo'n Vejinovic niet, moeten we blij zijn als die kan aanhaken überhaupt. En dan voor de backs Van Anholt en Bijker. Eerste vind ik sowieso al jaren een versterking, die laatste is puur degelijk, niks meer niks minder, maar dan hoor je al gauw tot de beste backs van Nederland. Kan Karsdorpie gewoon op zn eigen positie eventueel spelen, waar die niet hard door de mand valt, zoals op de back. Hoef je die Gustafson ook niet te halen. Achahbar dan in de spits, dan kom je al een heel eind he.
Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegdquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kom op zeg, de spelers die jij noemt zijn net zo goed middelmaat. Daar wordt de selectie echt niet beter van.
Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, Bijker en Van Anholt.
Veel beter is er niet met onze mogelijkheden, met deze aankopen kan je nog een team zetten dat lekker combinatievoetbal kan spelen, word je zeker geen kampioen mee, maar is al een grote stap vooruit tov FC Renpaard wat we nu hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd.
Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie
Bart van Hintum, Aaron Meijers >> Lucas Bijkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.
Van Anholt is gewoon een prima speler, geen superster, maar valt nooit door de mand. Defensieve degelijkheid biedt hij en voetballend ook gewoon aardig. Tevens multi-inzetbaar. Bijker is ook gewoon degelijk, geen zwakke schakel, iets wat nee lom compleet wel is. Die is de grote oorzaak dat Kongolo door zo'n vormdip gaat. Verder is het ook een maatje beter dan fucking Mitchell Dijks die eerst blijkbaar had moeten komen.
Ga je er gewoon op vooruit hoor, kan ook nooit duur zijn, tevens nog jonge spelers, dus kunnen nog stappen zetten ipv al die uitgerangeerde vedettes. In de Eredivisie zie ik weinig beters, en blijkbaar gaat ons scoutingsapparaat niet buiten de landsgrenzen,, dus denk niet dat jullie met betere realistische opties kunnen komen.
Bijker koos ik ook maar met gebrek aan beter natuurlijk, liefste zie ik gewoon Woudenberg, lijkt me logisch. Van Anholt vind ik echt wel meevallen hoor, doet me altijd een beetej denken aan Janmaat toen hij bij Heerenveen zat, kan echt wel een stapje hogerop en is 2 stappen vooruit tov een middenvelder die Bange Fred volledig onterecht moest omtrainen naar de back.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bart van Hintum, Aaron Meijers >> Lucas Bijker
Maar ook eerstgenoemden gaan Feyenoord echt niet verder helpen. Het zijn gewoon lachwekkende opties die je aandraagt. Bijker en Van Anholt zijn zoveel bezig met hun onemanshow dat ze vergeten mee te verdedigen of in het belang van hun team spelen. Niet gek dat ze enorm veel kaarten op hun conto hebben.
Echt, waarom doe ik dit.
Dat is mn punt dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijker.
Hahaha.
Nouja als linksback is ie beter dan Nelom maar da's niet lastig
Linksbacks zijn al jaren een schrijnend probleem in NL ja, Willems is lichtjaren vooruit op de rest en nog altijd matig, dat Ajax Dijks terughaalt van Willem II die een jaar daarvoor volledig was afgeschreven zegt ook genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is mn punt dus.Vrijwel niks in dit land op de linkback is de moeite waard, daarom vraag ik of iemand een alternatief weet, maar dat is dus het probleem. Overigens niks mis mee, wij worden niet full time betaald om deze spelers te zoeken voor een club. Bij Feyenoord zijn dit meerdere personen en die kunnen niet met een alternatief komen en dat vind ik een zeer kwalijke zaak.
Ayoub is te verdedigend ingesteld, daarvoor hebben we El Ahmadi al.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Ayoub is echt geen middelmaat he, typisch zo'n jongen die een stap hogerop kan. Ideale 6 in een systeem met de punt naar achteren, technisch sterk, draait goed weg, maakt de goede keuzes, wil soms nog iets teveel dribbelen, maar dat gaat er wel uit. Verder ook creativiteit en een goede steekbal. Niks mis mee.
Van Anholt is gewoon een prima speler, geen superster, maar valt nooit door de mand. Defensieve degelijkheid biedt hij en voetballend ook gewoon aardig. Tevens multi-inzetbaar. Bijker is ook gewoon degelijk, geen zwakke schakel, iets wat nee lom compleet wel is. Die is de grote oorzaak dat Kongolo door zo'n vormdip gaat. Verder is het ook een maatje beter dan fucking Mitchell Dijks die eerst blijkbaar had moeten komen.
Ga je er gewoon op vooruit hoor, kan ook nooit duur zijn, tevens nog jonge spelers, dus kunnen nog stappen zetten ipv al die uitgerangeerde vedettes. In de Eredivisie zie ik weinig beters, en blijkbaar gaat ons scoutingsapparaat niet buiten de landsgrenzen,, dus denk niet dat jullie met betere realistische opties kunnen komen.
Maar Vejinovic is meer van de kools uit vrije trappen en penalties.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ayoub is te verdedigend ingesteld, daarvoor hebben we El Ahmadi al.
Ons probleem ligt veel meer bij het maken van kools (vorig seizoen al) dus een middenvelder die een kool kan maken is meer dan welkom. Vejinovic prima keuze dus.
Klopt. Maar zolang je met de punt naar achter blijft spelen maakt dat allemaal geen kut uit. Hopelijk is/was dat een trolactie van Gioquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Vejinovic is meer van de kools uit vrije trappen en penalties.
Maar Vejinovic is in ieder geval aardig aanvallend ingesteld, heeft een goede steekpass in huis en heeft ook behoorlijk wat onderscheppingen op z'n naam schijnbaar.
We zoeken een vervanger voor Clasie he, vind Ayoub op veel punten dezelfde speler, al denk ik dat hij zelfs meer een drive naar voren heeft en ook meer de creativiteit heeft om voorin beslissend te kunnen zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ayoub is te verdedigend ingesteld, daarvoor hebben we El Ahmadi al.
Ons probleem ligt veel meer bij het maken van kools (vorig seizoen al) dus een middenvelder die een kool kan maken is meer dan welkom. Vejinovic prima keuze dus.
Nou, hij speelt al de gehele voorbereiding zo, dus dat vrees ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt. Maar zolang je met de punt naar achter blijft spelen maakt dat allemaal geen kut uit. Hopelijk is/was dat een trolactie van Gio
Nou dat kun je betwijfelen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We zoeken een vervanger voor Clasie he, vind Ayoub op veel punten dezelfde speler, al denk ik dat hij zelfs meer een drive naar voren heeft en ook meer de creativiteit heeft om voorin beslissend te kunnen zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..][quote]Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich is het sowieso vreemd dat als je als nieuwe trainer voor een groep komt te staan dat je niet met iedereen uit de selectie een 1op1 hebt.
Gewoon even vragen wat denk je zelf te bereiken, wat denk ik dat je dit jaar moet gaan bieden, hoe wil ik dat je je taken zou moeten invullen etc. Lijkt me iets wat elke trainer, assistent geweest of niet, gewoon zou moeten doen. Je wilt toch jouw visie over brengen?
En in zo een gesprek zou je dan aan Boetius dus ook kunnen zeggen wat je van hem vindt en verlangt. Of dat je zegt dat hij voorlopig mag gaan banken...
Volledig eens met de eerste reactie van Tomatenboer. Ik neem aan dat Gio meerdere 1-op-1 gesprekken met de spelers heeft. Dat wil zeggen op een regelmatige basis met alle spelers. Tevens zal een Bas van Noortwijk en weet ik veel wie nog meer periodieke gesprekken hebben.quote:Wellicht ja, wellicht niet. Want we kennen de context niet. Als hij daarvoor al een verbeterde contractverlenging aangeboden heeft gekregen waarop hij al dan niet zou ingaan (áls hé, hypothetisch dus ) en Boetiüs is daar al niet meer op ingegaan, dan kan ik me voorstellen dat Gio geen gesprek meer met hem aangaat, terwijl Boetiüs misschien met de gedachte rondliep om na een eventueel gesprek met Gio alsnog terug te komen op het contractvoorstel.
Maar we weten het simpelweg niet.
Op zich is het sowieso vreemd dat als je als nieuwe trainer voor een groep komt te staan dat je niet met iedereen uit de selectie een 1op1 hebt.
Gewoon even vragen wat denk je zelf te bereiken, wat denk ik dat je dit jaar moet gaan bieden, hoe wil ik dat je je taken zou moeten invullen etc. Lijkt me iets wat elke trainer, assistent geweest of niet, gewoon zou moeten doen. Je wilt toch jouw visie over brengen?
En in zo een gesprek zou je dan aan Boetius dus ook kunnen zeggen wat je van hem vindt en verlangt. Of dat je zegt dat hij voorlopig mag gaan banken...
Wat raar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer, FR12 meldt dat Joey Sleegers op zoek mag naar een club die hem wil huren.
Had hem graag bij Feyenoord af en toe zijn minuten zien meepakken.
Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer, FR12 meldt dat Joey Sleegers op zoek mag naar een club die hem wil huren.
Had hem graag bij Feyenoord af en toe zijn minuten zien meepakken.
Was Rutten maar gebleven he.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt.
Rutten heeft deze zooi veroorzaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Rutten maar gebleven he.
en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rutten heeft deze zooi veroorzaakt.Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spitsquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
quote:
Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee, dit is dan ook weer niet het alternatief waar ik op zou hopen. En dan druk ik me nogal licht uit eerlijk gezegd .
Eigenlijk oneens met alles, ook een prestatie
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:25 schreef K.offie het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk ook oneens met alles BEHALVE zijn laatste zin: Achahbar in de spits
bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Rutten heeft deze zooi veroorzaakt.Maar wordt gewoon rustig doorgevoerd. Kan ook niet geloven dat Van Geel dit zelf allemaal bedenkt, zal wel het bestuur of die enge VVF zijn.
Bij Twente ook verre van, heeft die zelfs het fundament neergelegd voor het succes. Maar hier leek hij wel compleet onder de druk te bezwijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bij psv heeft ie er lang niet zo'n puinhoop van gemaakt
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en Van Bronckhorst zelf hé. Die zal toch wel zo z'n visie hebben over wie hij wel of niet wil gebruiken.
Zo ga ik ervan uit dat het Gio's idee is om Vilhena linksback te zetten bijvoorbeeld.
Nee Vilhena speelde linksback.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En waarom dan niet Van Der Heijden en/of Kongolo op LB testen, of is dat ook gebeurd tegen Olympiakos, ik heb t niet gezien
Volledig mee eens, en al zou ik een alternatief weten, zou ik die noemen. Maar ik vind dat jouw alternatieven, zoals Ayoub niet beter dan Vejinovic. Ook vind ik de huidige selectie geen middelmaat, want deze is (een fractie) beter dan vorig jaar, en het is schandalig dat we vorig jaar geen derde zijn gewordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen zegt dat ze het oneens zijn, maar daar heeft niemand iets aan zonder dat je een alternatief noemt.
Dat is dus het grote probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Eens! en vooral erg jammerquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Ergens kan ik wel begrijpen dat men Sleegers wil verhuren. Alleen de spoeling op links wordt wel erg dun zo..
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Daar lijkt het wel op. Anders heb je alleen Gutstavson en half bakken oplossingen als Bilal, Achabar en Kazim. Al denk ik dat men Bilal nog best als serieuze optie voor linkerkant ziet, zodat Kuyt op zn 'vertrouwde' rechterkant kan gaan spelen..quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ervan overtuigd dat de transfer van Elia / Assaidi / Labyad wel gaat lukken.
Assaidi zou ik ook een goede optie vinden hoor. Ik hoop alleen niet dat het Labyad wordt, maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...
Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die laatste 2 namen word ik erg verdrietig...
Elia is ook een gok, maar in de eredivisie zou hij toch z'n oude vorm terug moeten kunnen vinden. Is Ola John geen optie?
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust isquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Damn de Boet weg, rare zet van Feyenoord..
Waarom??
Basel is zeker een leuk team om in te spelen, doen het ook goed in de CL..quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Beter dan dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt. En ik geef Boeitius groot gelijk, Basel is een erg stabiele en gevestigde club terwijl het bij Feyenoord elk jaar weer onrust is
Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begrijp echt niks van elke beslissing die deze zomer gemaakt wordt.
Waarschijnlijk verwachten ze veel van Kuyt, en Kazim heeft er vorig seizoen toch ook 12 ingelegd in 26 wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef eight het volgende:
[..]
Nou ja, an sich zijn de aankopen die gedaan zijn niet zo slecht. Ik tel sowieso 2 goede aankopen en vd heijden is gewoon ook een goede zet. Geen idee wat ik van die Zweed moet denken. Maar het is gewoon te weinig.
Hoe kun je nu een seizoen beginnen zonder spits:? Sinds wanneer is scorend vermogen van ondergeschikt belang? Je wint alleen wedstrijden als je scoort dus ik krijg op dit gebied absoluut geen hoogte van van Geel. Hij is een jaar lang ooggetuige geweest van een aaneenschakeling van gemiste kansen. Wat moet er nu nog meer gebeuren om hem ervan te overtuigen dat een spits absolute noodzaak is?
Oh tuurlijk, was even in de war met Aissatiquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Assaidi deed het beter in Engeland dan Elia.
AZ heeft een betere vleugelspits en spits dan wij voor minder dan wij voor bilal alleen betaald hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |