Ja, dat was echt geweldig. Jammer genoeg kwamen we slecht uit de winterstop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:36 schreef Typisch het volgende:
Het frappante is wel dat we vorig jaar een periode hadden waarin we het beste voetbal speelde in jaren, voor die uitwedstrijd tegen PSV was het een tijdje echt heel goed.
Toen stonden we ook al een straatlengte achter maar was het in ieder geval nog leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:46 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat was echt geweldig. Jammer genoeg kwamen we slecht uit de winterstop.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
rot toch op man
[ afbeelding ]
Hopelijk faalt hij keihard daar.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
rot toch op man
[ afbeelding ]
Hopelijk faalt hij keihard daar.
Ik vraag me af waarom die uitdaging ontbrak? Wat dacht je als uitdaging om vol te gaan om het grootste talent van de eredivisie te worden bijvoorbeeld? De uitdaging om het ongelijk van een trainer te bewijzen?quote:''Het echte gevoel en de uitdaging ontbraken op een gegeven moment. Je moet je als een echte meerwaarde voelen voor de ploeg.''
Hij moet alleen niet zeuren over een gebrek aan vertrouwen. Dit seizoen moet namelijk nog goed en wel beginnen, hij heeft een verbeterd contractvoorstel gekregen en vorig seizoen heeft hij gewoon erg vaak gespeeld ondanks zijn schrijnende gebrek aan vorm.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Logischr stap van hem hoor, als er geen vertrouwen in hem is.
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Logischr stap van hem hoor, als er geen vertrouwen in hem is.
Snap ik niet.quote:Ook een gesprek met de nieuwe hoofdtrainer van Bronckhorst kwam er uiteindelijk niet van. Boëtius: 'De voorbereiding is altijd moeilijk en het is altijd druk, dus uiteindelijk zijn we niet meer tot een gesprek gekomen. Of dat nog uitgemaakt had weet ik niet, maar het is er niet meer van gekomen.'
Ik ben het vooral met H.FR eens. Ik kan het goed begrijpen, als je geen vertrouwen voelt wil je op een gegeven moment weg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Fred heeft hem tot in den treuren kansen gegeven, elke keer verkutte hij dat vertrouwen weer middels een wanprestatie.
Slotsom van JP zelf was ook dat hij een waardeloos seizoen gedraaid had........ niet om dan maar bij te tekenen en een topseizoen te draaien maar niet bij te tekenen en dan maar elders je geluk te beproeven.
Vind het maar van bar weinig respect getuigen naar de achterban en zogenaamd "jouw" cluppie.
Snap ik ook totaal niet en ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Gio/ technische staf/ van Geel zien het niet meer in JP zitten..quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Dit vind ik heel erg apart:
[..]
Snap ik niet.
Maar waar bleek dat dan uit? De club is voor zover wij weten toch altijd zorgvuldig met hem omgegaan, ook toen hij geen knikker raakte stond hij in de basis. Kreeg zelfs een nieuw contract aangeboden.... Dat zal bij Basel en haar ambities (CL) echt niet perse het geval zijn....quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:36 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik ben het vooral met H.FR eens. Ik kan het goed begrijpen, als je geen vertrouwen voelt wil je op een gegeven moment weg.
Het zou mij niks verbazen als hij zich ook het lot van zijn vriend Vilhena aantrekt en dat dat mede zijn mening bepaald. En ongetwijfeld gaat hij een stuk meer verdienen dan het verbeterde contract voorstel van Feyenoord
Nope, en ik krijg het gevoel dat dat al voor start van dit seizoen besloten was. Voor de vorm er nog een contract aanbiedingetje tegen aan gegooid.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef K.offie het volgende:
[..]
Snap ik ook totaal niet en ik kan eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Gio/ technische staf/ van Geel zien het niet meer in JP zitten..
De club gaat nooit zorgvuldig met jeugd om, op Clasie (en in mindere mate tot nu toe) van Beek na. Ook met de Vrij en Indi waren er constant contract bespreking perikelen en moesten in die WK zomer wel verkocht worden want nog maar 1 jaar contract.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar waar bleek dat dan uit? De club is voor zover wij weten toch altijd zorgvuldig met hem omgegaan, ook toen hij geen knikker raakte stond hij in de basis. Kreeg zelfs een nieuw contract aangeboden.... Dat zal bij Basel en haar ambities (CL) echt niet perse het geval zijn....
Ligt toch niet aan de club maar aan het feit dat die spelers zelf op een gegeven moment niet meer wilden bijtekenen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De club gaat nooit zorgvuldig met jeugd om, op Clasie (en in mindere mate tot nu toe) van Beek na. Ook met de Vrij en Indi waren er constant contract bespreking perikelen en moesten in die WK zomer wel verkocht worden want nog maar 1 jaar contract.
Er is geloof ik, wederom op Clasie na, geen 1 speler uit de jeugd vertrokken met bijvoorbeeld nog 3 jaar contract (bij wijze van).
Lijkt mij ook. Desondanks blijf ik 2M wel erg weinig vinden, ook al had hij slechts een eenjarig contract.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope, en ik krijg het gevoel dat dat al voor start van dit seizoen besloten was. Voor de vorm er nog een contract aanbiedingetje tegen aan gegooid.
Als hij er niets van bakt wel ja inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:55 schreef Henrys het volgende:
Gio gaat straks zijn hele reputatie naar de kloten helpen, hij had dit gewoon niet moeten doen
wat wil je anders, 2 miljoen is de hoofdprijs voor een speler met nog een 1-jarig contract met rotte knieën dat ook nog eens nauwelijks iets heeft gepresteerd behalve wat mooie momentenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:53 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Desondanks blijf ik 2M wel erg weinig vinden, ook al had hij slechts een eenjarig contract.
Waarom verkopen ze hem zo vroeg al voor zo'n laag bedrag?
Dat klopt en heeft er ook mee te maken. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat niet bij alle spelers op gaat op Clasie na. Vind dat percentage gewoon schrikbarend hoog. Ook hoor je natuurlijk her en der dat bijv. een Castaignos destijds (even los van 't feit of ie het gered had hier) gewoon een goed sportief plaatje geschetst wou hebben. Dus geen euro's, gewoon een goed plan. Wat hij dus bij Inter wel kreeg en nu JP bij Basel wel kreeg. JP kiest duidelijk niet voor 't geld, dan had ie wel naar Engeland verkast. Ik weet zeker dat als je wel dat plaatje had kunnen schetsen wat Basel heeft gedaan, je er uit had kunnen komen. Maar goed, dat is achteraf lullen en ik blijf het doodzonde vinden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan de club maar aan het feit dat die spelers zelf op een gegeven moment niet meer wilden bijtekenen.
Wat ook logisch is als je A nooit eens iets wint en B al 135 wedstrijden in het eerste achter de kiezen hebt zoals een De Vrij.
Ben allang blij dat de namen die je noemt (voor Feyenoord-begrippen) tenminste een behoorlijke transfersom hebben opgeleverd.
Perspectief bij een Feyenoord (zelden Europees, geen kampioenschappen) is nu eenmaal karig.
Was ook maar puur hypothetisch natuurlijk. Maar jij krijgt die indruk ook? Dat het voor het seizoen al begonnen was al besloten was; JP en Vilhena moeten weg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geloof niet zo dat ze een contract voor de vorm aanbieden eerlijk gezegd. Dan zal het eerder andersom gegaan zijn. Een contractvoorstel waar Boetiüs over wilde nadenken en er daarna niet meer op is teruggekomen en Gio ook geen gesprek meer is aangegaan aangezien Boetiüs schijnbaar geen belangstelling had voor contractverlenging.
Al is dat natuurlijk speculatie, maar dat zijn alle aannames wat dit betreft, maar het lijkt me wel veel waarschijnlijker dan het aanbieden van een contract voor de vorm.
Wil je een speler echt 4 of 5 aan je binden dan kost het natuurlijk ook veel meer. Voor een lichte opwaardering gaat een speler echt niet zo lang tekenen. Daar was het geld ook niet voor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is geloof ik, wederom op Clasie na, geen 1 speler uit de jeugd vertrokken met bijvoorbeeld nog 3 jaar contract (bij wijze van).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |