Naar Berlijn geweest, 2 tokko's bezocht, niet geneukt.quote:
Nee. Houterige mannen moeten stoer staan en niet bewegen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
aahhh Dima, stapje links stapje rechts, dat pakt mij altijd.
Ik ga die erin houden, wanneer weer samen met crew stapje links stapje rechts maar dan in Duitsland?.
Je hebt gelijk, zal even voorstellen aan Dima om samen stoer te staan en niet te bewegen in een club in Duitsland!.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Houterige mannen moeten stoer staan en niet bewegen.
Zie hem al gaan hoor: "Hey wacht, doe even hakken uit, okay.. 1.78, jij krijgt official rating van 7.5/10, woodplowthoughsodon'tworrybbywantuggsnipad?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hoezo was je al die mensen aan het opmeten?
Precies, achter de tent word je een vent!quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Misschien moet ik je eens meenemen de wildernis in, daar word je een echte vent niet in de club.
Dima is niet eens zo lelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:43 schreef DiceMan het volgende:
Als je lelijk bent heb je niets te zoeken in clubs
Drm heb ik ook fok account
dima is gespierde boiquote:
soms heb je een extra romantische zetje nodigquote:
Lol.. "niet eens zo lelijk"quote:
en dit inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
ja ik snap dat toch ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
Dima moet eens snappen dat een onzekere man geen kutje gaat fixen.
Hij is al 5 jaar bezig met stap 1quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lol.. "niet eens zo lelijk"
Dus wel een beetje lelijk?...
Dima ziet er gewoon goed uit, no bullshit en niet om hem goed te laten voelen.
Dima moet gewoon werken aan zijn social skills en over drempels leren stappen dan gaat het balletje vanzelf rollen.. maar ja de eerste stap is altijd het moeilijkst.
okee groetjesquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
vind zelf ook vermoeiend geworden nu
wees niet zo pssyquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
daarom ook niet meer bezig houden ermee nu
Ga iets doen dat niet met vrouwen te maken heeft, en stop je pik achterna te lopen. Zodra je een passie hebt, dan komen de vrouwen vanzelf. Maar een man moet dromen hebben, en als je dromen een oppervlakkige inhoud hebben zoals het neuken van chicks. Dan geef je ook af dat je een loser bent. Slangen laten weten dat ze giftig zijn met felle kleuren, losers laten zien dat ze losers zijn door nerveus te worden en te zweten, dit omdat iedere vrouw voor hun als een bom is die ze moeten ontmantelen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
nee man, niet stoppen nuquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
Dit ook, ik heb dit gedaan en eigenlijk geen spijt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.
Dit is zonde van je leven man.
kijk ik was vannacht gewoon heen gegaan om gewoon te chillen echt waar, niet voor chicks, weet ik veel dat zulke chicks toenadering zouden zoekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom overanalyseer je? Als neuken zo een big deal is git Amsterdama betaal 50 eur en doe het.
Dit is zonde van je leven man.
Ah dus je weet wel waar de enter toets zit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik snap dat toch ook
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij is al 5 jaar bezig met stap 1
Als ze toenadering zoeken ga mee met het spelletje. Drink een baco and go with the flow.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijk ik was vannacht gewoon heen gegaan om gewoon te chillen echt waar, niet voor chicks, weet ik veel dat zulke chicks toenadering zouden zoeken
Negeer als die semi stoere gasten hier die net zelf ontmaagd zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee als ik beetje mn best had gedaan had ik wel ontgroend kunnen worden door die 9/10 wss
Maak er een spelletje van man.. waarom heb je het dan niet geprobeerd?.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee als ik beetje mn best had gedaan had ik wel ontgroend kunnen worden door die 9/10 wss
is haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Dima doe next time een baco. Raak je chiller van.
Je stampt wel op de gevoelens van deze onzeker boiiii...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Helsinki het volgende:
Wat denk jij? Dat ik zin heb om boek te lezen vriend?
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Naar de club gaan niet dan?Daar lopen de chicks echt niet in burka.
Ja ik zeg ook niet dat hij haram moet plegenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk ook. Zoenen ook. Naar vrouwen kijken ook. Stappen ook.
Dus?
Welllll tbh: heb ooit chicks met hoofddoeken gezien. Toen d8 ik wtf. Nu denk ik: gewaagd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Naar de club gaan niet dan?Daar lopen de chicks echt niet in burka.
neequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Maar dat is hij er wel....quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.
Maar je kan naar de club met de intentie om te chillen hoeft niet persee voor vrouwen te zijn
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welllll tbh: heb ooit chicks met hoofddoeken gezien. Toen d8 ik wtf. Nu denk ik: gewaagd.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dat is hij er wel....
[..]
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alcohol drinkt heb je intentie om haram te plegen.
Maar je kan naar de club met de intentie om te chillen hoeft niet persee voor vrouwen te zijn
omdat zij allemaal zo high energy zijn en ik low energy, die heetste chicks gingen helemaal los en ik stond daar maar een beetjequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef JamesBontkraag het volgende:
Klinkt alsof je bang bent voor intimiteit, die ontstaat vanuit jouw onzekerheid. Waarom zo onzeker?
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
zelfs met xtc of ghb ben ik precies zoals in de op
Ik kan stappen maar drink zelf niet. Cola will do.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dat is hij er wel....
[..]
Hmm tja, ik vind het gek mensen naar de club... Ik bedoel haram of niet, wie gaat naar de club met de intentie om enkel spa rood soldaat te maken?
ik oordeel nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.
Eer je naar een ander wijst kun je eens naar jezelf kijken ipv als een standaard zeikmoslim iesh haram te roepen.
Juist niet, als hij homo was, kon hij chicks benaderen zonder problemen, en zat hij nu al te dansen in het ondergoed van Stimorol-quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat TS homo is.
Dude.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.
Cola, is een grote suikerbom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan stappen maar drink zelf niet. Cola will do.
wat zit er in een baco dan? Vorige keer had ie drugs en nog steeds in hoekjequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
En ik zeg dat disco doen dat ook is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik oordeel niet
ik zeg alleen dat het haram is
dan mag je uberhaupt niet eens buiten lopen op een strand of gewoon in het centrum of overal als het warm weer is. In nederland lopen ze bij 15 graden al meteen half naaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Je bevinden op een plek waar alco wordt geschonken met schaarsgeklede vrouwen is haram, te meer omdat er muziek is waar ze lekker nasty op dansen.
Eer je naar een ander wijst kun je eens naar jezelf kijken ipv als een standaard zeikmoslim iesh haram te roepen.
tegenwoordig is alles haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik zeg dat disco doen dat ook is.
Het naakt strand in Zandvoort, daar lopen ze naakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dan mag je uberhaupt niet eens buiten lopen op een strand of gewoon in het centrum of overal als het warm weer is. In nederland lopen ze bij 15 graden al meteen half naakt
Idd. Dus blijf maar fokken en appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dan mag je uberhaupt niet eens buiten lopen op een strand of gewoon in het centrum of overal als het warm weer is. In nederland lopen ze bij 15 graden al meteen half naakt
kanker is haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En krijg je overal kanker van.
ik fokk niet hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Idd. Dus blijf maar fokken en appels met peren vergelijken.
niet koosjerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die Haram is, maar hij heeft veel op zijn kerfstok.
dima broerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
geen haram/niet haram discussie graag
Fuck man dat is je hele probleem, spreek eens man.... Ruggengraat man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
na afloop met mn neefje gepraat toch
wat ik zo grappig vond was toen ie zei dat die 9/10 hem graag wilde, hoe ze met hem danste enzo, steeds met dr kont enzo
maar hij is er niet van bewust dat ik hem juist in die positie heb gebrachtze kwam eerst voor mij dansen en ik was te pussy en had hem in die positie gemanoeuvreerd
daarna kwam ze ook weer steeds voor mij
had het hem verder niet verteld
Waarom niet, wat ging er door je hoofd dat er voor zorgde dat je stopte?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef krioro het volgende:
Heb geprobeerd alles te lezen maar ergens in het midden kon ik het niet meer aan.
Dude ze wilde gewoon dick. Jij gaf niet dus probeerde ze je neef.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
wat ik zo grappig vond was toen ie zei dat die 9/10 hem graag wilde, hoe ze met hem danste enzo, steeds met dr kont enzo
maar hij is er niet van bewust dat ik hem juist in die positie heb gebrachtze kwam eerst voor mij dansen en ik was te pussy en had hem in die positie gemanoeuvreerd
plot twist, ze wilde eigenlijk die neger die de hele tijd achter jou stond maar jij stond in de weg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Of ze wilde gewoon dansen? Als een chick vraagt om te dansen wil ze dansen, dat ze pik wil, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude ze wilde gewoon dick. Jij gaf niet dus probeerde ze je neef.
Met je vage kut assumptions. Stop er eens mee
Sinds wanneer fok je weer bbyquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
wowow doe rustikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
plot twist, ze wilde eigenlijk die neger die de hele tijd achter jou stond maar jij stond in de weg.
anders was ze wel daar gebleven en kwam ze niet weer naar mij toequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
plot twist, ze wilde eigenlijk die neger die de hele tijd achter jou stond maar jij stond in de weg.
Het boeide me niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom niet, wat ging er door je hoofd dat er voor zorgde dat je stopte?
Iedere chick wil dickquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Of ze wilde gewoon dansen? Als een chick vraagt om te dansen wil ze dansen, dat ze pik wil, dat maak jij ervan.
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
seg wollahquote:
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Snap bij jou niet waarom je niet op zoek gaat op een manier dat beter bij jouw persoonlijkheid past. Je bent introvert, en gaat dan naar clubjes dit dat, om vervolgens voor de tigste keer geen initiatief te nemen om *iets* met/bij een damesmeisje te doen zodat je zelfvertrouwen weer beschadigd raakt.
Echt, the fuck. En, wil jij echt zo'n meisje? Ik zie dat niet echt passen bij jou, maar goed. Als het je puur om je maagdelijkheid gaat ben je goed bezig. Of zo. Mja.
Ik fok alleen in dimatopics, jij?quote:
ik vooral in de scquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik fok alleen in dimatopics, jij?
Gast.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom hij kan beter vrijwilligerswerk doen bij een dierenhulp centrum daar zie ik hele lieve dames vaak. Of beter zet de maagdelijkheid uit je hoofd, ga gewoon doen wat je altijd doet en dan vind je wel iemand. Maar dan moet je wel het lef hebben.
maar ik geloof je welquote:
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
Dat werkt niet met deze boi, dan heeft hij teveel ogen in zijn rug.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast.
Gewoon terrasje pakken bij Escape cafe.
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Haram is macht. Daarom verbieden veel mensen dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Weet je wat ik me vaak afvraag, internet was er nog niet toen haram regeltjes etc werden verzonnen. Maar wat als het internet haram is, ik bedoel echt veel positieve invloed heeft het internet niet...
Is tinder niks voor jou? Ongelofelijk makkelijke manier om date te scorenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Niets zo fijn als een goede relatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zou uithouden in een relatie, te vermoeiend allemaal.
ik wil gewoon een keertje een meisje pullen en dan kan ik weer verder met mn leven ofzo, hoop ik
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je kan internet voor goede dingen gebruiken en slechte dingen
Zoals ik al zei. Het heeft met intentie te maken. Als jij een glas water drinkt en de intentie hebt / doet alsof het een glas alcohol is. Is dat even haram als dat je echt alcohol drinkt
Racistische leugens, TR gemacht.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jij
ey bro geef tips welke dance moves werken bij de chimi'squote:Op zondag 2 augustus 2015 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Lol.. "niet eens zo lelijk"
Dus wel een beetje lelijk?...
Dima ziet er gewoon goed uit, no bullshit en niet om hem goed te laten voelen.
Dima moet gewoon werken aan zijn social skills en over drempels leren stappen dan gaat het balletje vanzelf rollen.. maar ja de eerste stap is altijd het moeilijkst.
waarom manquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als jij niet de intentie had om hem te doden , maar het was een ongeluk dan ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus als ik een zwaardvechter ben, en iemand dood zonder intentie maar puur omdat mijn arm bewoog ben ik vergeven?
Gras is groener aan de overkant man. Eerlijk is eerlijk als je een meisje pulled wat veranderd er behalve de wetenschap dat je een meisje hebt gepulled?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij niet de intentie had om hem te doden , maar het was een ongeluk dan ja.
maar ik weet dat niet zo 1 2 3 precies. Dat beslist Allah natuurlijk
Maar het moet niet van ik beweeg mijn arm oeps hij is dood.
Ahahhahahahajajjajjjquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Crip het volgende:
Heb je niet je spieren laten zien
[ afbeelding ]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologiequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.
hahahah dat is waar, maar sommige zijn wel bereid het te proevenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet alle vrouwen vallen op chocoladesnoepjes zoals jij
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologie
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt knap van hem dat hij geen IS-strijder is idd, hij heeft zich echt onttrokken van die gestoorde fascistische ideologie
dat ik dan ervaar dat het allemaal niet zoveel voorsteltquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gras is groener aan de overkant man. Eerlijk is eerlijk als je een meisje pulled wat veranderd er behalve de wetenschap dat je een meisje hebt gepulled?
is wel respectabel toch dat iemand op een normale manier met zijn religie omgaatquote:
Je verwacht echt dat een meisje haar benen spreidt voor je, je pik vastpakt en het in haar kutje stopt, of wat?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die sporen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahahah dat is waar, maar sommige zijn wel bereid het te proeven
Oh het is de man die 24/7 FOK!tquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wauw wat een respons argo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh het is de man die 24/7 FOK!t
Ja moet je eens voorstellen dat hij alles volgt. Was je nu al onthoofd omdat je hem aansprak man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, dat klinkt niet als mijn religie, maar goed ik heb er wel respect voor dat je het geloof zo kan volgen en gematigd. Dat is wel erg netjes. Respect man.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Crip het volgende:
Heb je niet je spieren laten zien
[ afbeelding ]
Voor mij werkt het altijd als ik ga hakken (serieus).quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
ey bro geef tips welke dance moves werken bij de chimi's
Maar het stelt ook helemaal niks voor man, kijk eens om je heen hoeveel stelletjes en mensen met kinderen er rond lopen, die hebben allemaal gepulled die mannen. Het is hetzelfde als een rijbewijs, een 45 kilometer wagentje is echt maar weg gelegd voor 1% of zo van de samenleving.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat ik dan ervaar dat het allemaal niet zoveel voorstelt
ja vaak slaan mensen er door of geloven niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel respectabel toch dat iemand op een normale manier met zijn religie omgaat
zie je niet vaak
Ik ben sterk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet je eens voorstellen dat hij alles volgt. Was je nu al onthoofd omdat je hem aansprak man.
Nee ik vond het enkel een beetje ironisch dat jij zegt dat ik niet goed snik bent. Terwijl jij 24/7 op FOK! zit. Meer niet man, meer niet.quote:
Vriendin is ook haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja vaak slaan mensen er door of geloven niet.
ik ben ook niet echt perfecte moslim ofzo , maar ik probeer mij beetje aan de regels te houden. Gaat de afgelopen tijd steeds beter. Heb ook een rebelse periode gehad
niet als je serieus bent en wacht tot huwelijkquote:
Waar zeg ik dat? Heb je weer last van waanbeelden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nee ik vond het enkel een beetje ironisch dat jij zegt dat ik niet goed snik bent. Terwijl jij 24/7 op FOK! zit. Meer niet man, meer niet.
bikini zelf is niet haram. als je hem draagt en te veel showt wel haramquote:
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat ziequote:
Zoenen is haram.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
niet als je serieus bent en wacht tot huwelijk
Idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff die Midden-Oosten look met zwart haar en zwarte baard wat ik tegenwoordig op straat zieDayumnnnnn
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan nietquote:
Ik heb mijn eigen hapje al. Thanks tho.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Niks mis met chocola, wil je een hapje?, voor jou is het gratis...
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Heb je weer last van waanbeelden?
Lul het maar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
Jawel hoor als ik 30 km gewandeld heb, dan ben ik best moe en denk ik vaak, was ik maar Crip, die is vast een stuk lichter.quote:
ik lul niks goed. Het is gewoon zoquote:
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
als het niet lijd tot sexuele handelingen of gedachtes dan niet
uhahahuahauaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Echt hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
hwhahahahaahahahahahahahahahahah. oke ik ga zoenen met iemands dick.
is voor mij niet sexual ;s
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
dick is geen zoenen yawquote:
eerlijk waar heb je dt vandaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
uhahahuahaua_!
zoenen is lip bij lip op zijn dick is geen zoenen meer
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc. Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen terwijl je dagen lang op FOK! zit, je post historie heb ik geen interesse in. Ik weet wat ik weet, en als ik fout zit dan het zij zo. We kunnen hierover doorgaan tot ik een ons weeg maar ik laat het hierbij en ga eigenlijk niet meer persoonlijk op je reageren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je wederom niet met argumenten komt. Even mijn pohi checken en je ziet dat die "waarheid" van je ook weer compleet uit de lucht gegrepen is.
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valtquote:
Zal ik de tent opzetten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Krijg spontaan slaap van dit gejank.
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is toch vanzelf spreken dat als je iemand zijn dick kust dat dan niet meer onder zoenen valt
Klopt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Je hebt vaker wel te kennen gegeven dat ik niet zou sporen, waanbeelden heb etc.
Nope.quote:Verder heb je wel vaker de schijn hoog gehouden dat je wel uitging en chicks kon regelen
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haramquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
de grote vraag is waar jij vandaan haalt dt zoenen niet haram is als het niet sexual is hhh
i can't evenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Wel apart dat mensen in die tijd al aan kussen deden. Dat er toen al plek was voor romantiek in een tijd waar je een zwaard in je rug had als je niet even uitkeek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld je vriend'/vriendin ziet en je geeft haar een kus op haar mond omdat je haar hebt gemist. Dat is niet haram
Ja ik snap het.quote:
Hey cripje.quote:
quote:
Ambi kan niet voor mij spreken hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dt hij wel beetje in to me was. ;c
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhhquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Seks is ook niet haram. Het word aangemoedigd zelfs om seks met je vrouw te hebben. Alleen het mag niet buiten huwelijk. Dan is het haram.
Het is laat , laat mequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
De vergelijkingen die jij geeft zijn echt hilarisch weet je dat. hhhhhhh
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ik had een vraag aan jou.
Ben jij een kontman of een borstenman?
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ga voor het geheelplaatje, hoezo?
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Jammer dat je weinig te kiezen hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vroeg het me af, ik zit zwaar te twijfelen welke ik mooier vind... Als ik moest kiezen.
Hmm daar zit wat in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk, een chick kan zulke mooie tieten hebben, maar als er een kippenkontje aan zit, meh.
en vice versa
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast je bent de grootste auti hier. Ben blij als het een gat heeft.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepostquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie allemaal, maar jullie weten eigenlijk niks van mij.
En alles wat jij post is de waarheid?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je allemaal over jezelf hebt gepost
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
quote:
Oh, krijgen we deze vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En alles wat jij post is de waarheid?
Nee die was toch al matig dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
waar gaat dit nu eigenlijk over.. want het gaat volgens mij niet meer om Dima zn story...
Dat is gewoon deadprez die zijn eigen onzekerheid op mij projecteert. Dat hij niet liegen kan, wil niet zeggen dat andere dat niet kunnen. Maar goed fijne dag allemaal, jullie gaan vast door tot een uur of 3, ik moet morgen vroeg op.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, krijgen we deze vraag.
Zie het plaatje dat Deadprez poste.
Succes met de plantsoendienst.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is gewoon deadprez die zijn eigen onzekerheid op mij projecteert. Dat hij niet liegen kan, wil niet zeggen dat andere dat niet kunnen. Maar goed fijne dag allemaal, jullie gaan vast door tot een uur of 3, ik moet morgen vroeg op.
De groeten.
''Laat ik maar doen alsof ik een leven heb en iets beters te doen heb, haha ik ben echt de man, ha ha, ha- haquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is gewoon deadprez die zijn eigen onzekerheid op mij projecteert. Dat hij niet liegen kan, wil niet zeggen dat andere dat niet kunnen. Maar goed fijne dag allemaal, jullie gaan vast door tot een uur of 3, ik moet morgen vroeg op.
De groeten.
Ik las net dat niet alles wat je poste waar was, dus ik ga er dan maar vanuit dat dit een smoes is om aan de schande te ontkomen. Laf wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De groeten.
Idd jammer dit, maak een eigen topic aan over dat moslimgezeik. Dit gaat over dimma strugglesquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
waar gaat dit nu eigenlijk over.. want het gaat volgens mij niet meer om Dima zn story...
Helemaal fantastisch knul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man, maar ik ben daar allang mee gestopt.
Maar als jij overal vanuit gaat, zijn dat enkel je eigen aannames.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik las net dat niet alles wat je poste waar was, dus ik ga er dan maar vanuit dat dit een smoes is om aan de schande te ontkomen. Laf wel.
wow diep manquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar als jij overal vanuit gaat, zijn dat enkel je eigen aannames.
Niet gelezen, maar ik dacht dat jij naar bed ging?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar als jij overal vanuit gaat, zijn dat enkel je eigen aannames.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd jammer dit, maak een eigen topic aan over dat moslimgezeik. Dit gaat over dimma struggles
Wat valt er erger te maken, 4 musketiers die op krukken leunen strijden tegen mij. Hoe ik het ook wend of keer, zelfs als ik de waarheid in mijn handen heb zouden jullie nog in mijn gezicht spugen. Jullie zijn conformisten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Crip het volgende:
Spongebob, ga gewoon voordat je het erger maakt voor jezelf.
Jawel ik ga ook zo naar bed maar dat duurt tijd, eerder ik uit mijn stoel kom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar ik dacht dat jij naar bed ging?
kut je bent me voorquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:51 schreef deadprez het volgende:
is ook lastig om jezelf met al dat gewicht eruit te slepen
Weet je niet ik kan ook blokjes hebben en het lichaam van een bergklimmer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan nog zo'n vetpens?
Man, man, man wat een treurnis...
Nee, want dan had je onderhand wel zelfstandig uit je stoel kunnen komen, dikzak.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet je niet ik kan ook blokjes hebben en het lichaam van een bergklimmer.
GC / Gebouwen met veel trappen waar je gewoon mag komen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet je niet ik kan ook blokjes hebben en het lichaam van een bergklimmer.
Misschien ben ik wel heel ver met trainen en moet ik nog de finishing touch. Je spieren in de benen werken anders op vlak land dan op land dat stijl is, deze spieren moet ik nog trainen. Maar op de klimmuur doe ik het erg goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / Gebouwen met veel trappen waar je gewoon mag komen.
blijkbaar niet hè
Wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
De 9/10 komt precies voor mij dansen met haar rug naar mij toe, voor haar danste weer die 7,5 – 8/10.
Ze kwam, steeds dichterbij, en ik deed steeds stapje achteruit.
Het smoesje is goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ver met trainen en moet ik nog de finishing touch. Je spieren in de benen werken anders op vlak land dan op land dat stijl is, deze spieren moet ik nog trainen. Maar op de klimmuur doe ik het erg goed.
quote:
Laat mij hier buiten aub.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Alsof je met een klein kind praat. Deadprez, ik weet niet wat ik je moet zeggen maar om eerlijk te zijn. Je kan beter naar de tovenaar van Oz, misschien kun je daar je hart weer vinden. En dan neem je Guus maar mee, die kan volwassenheid gebruiken.
gap ga slapenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Alsof je met een klein kind praat. Deadprez, ik weet niet wat ik je moet zeggen maar om eerlijk te zijn. Je kan beter naar de tovenaar van Oz, misschien kun je daar je hart weer vinden. En dan neem je Guus maar mee, die kan volwassenheid gebruiken.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel ver met trainen en moet ik nog de finishing touch. Je spieren in de benen werken anders op vlak land dan op land dat stijl is, deze spieren moet ik nog trainen. Maar op de klimmuur doe ik het erg goed.
Insgelijks.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Alsof je met een klein kind praat.
testquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:31 schreef [test[/url] het volgende:
1 van die 2 iig, begin nu zelf te twijfelen
hou je bek ga lekker een steen pluggenquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
flikker op uit deze topic als je off topic gaat doen aap
stop jij maar plug in je bureautje zodat je kan schroeven gekquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek ga lekker een steen pluggen
onder de gordel dezequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:39 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
stop jij maar plug in je bureautje zodat je kan schroeven gek
gooi is film met je hakkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Voor mij werkt het altijd als ik ga hakken (serieus).
Verder een beetje bouncen en dan kijken chimi's vaak al naar me en zo.. echt dansen kan ik niet
wil wel salsa leren dansen en bachata uffffff dan zou ik mad poon slayen.
Ja man haha, hardstyle/core liefhebber hiero.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:18 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
gooi is film met je hakken
Je bedoelt de hardcore manier?
Wat een transformatie hé! In een paar maanden tijd van een 120 kilo wegende croissant-vretende bankhanger naar een gespierde atleet met knowhow.quote:
Moest lachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
10/10 voor de moeite die je in je OP gestoken hebt.
Herkenbaar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
kutwijven ook altijd die zo half voor je gaan staan dansen maar voor de rest niks doen
als je pik wil kun je het gewoon vragen hoor
ja is goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:36 schreef tetouaribo het volgende:
Kom binnenkort een x naar Nijmegen dan gaan we wat leuks doen.
Ja best wel. dat ze zo hinderlijk voor je komen dansen in de hoop pik te krijgen en ze je maar blijven volgen. Rete-irritant.quote:
overratedquote:
prima vermaken kan er ook, maar de mythische status die sommigen eraan hangen is zwaar overtrokken imho.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben verder nooit uit geweest in Berlijn, geen vergelijkingsmateriaal. Prima vermaakt daar.
Klopt, maar Berlijn is wel een leuke stad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die uitgaan in een bepaalde stad hypen
True. Vond ik van Trouw ook. Mensen moeten gewoon genieten in plaats van dingen ophemelen en er een status aan hangen. Zo bijzonder was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
prima vermaken kan er ook, maar de mythische status die sommigen eraan hangen is zwaar overtrokken imho.
Deze man weetquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Die chick danste steeds verder naar achter en jij ging ook steeds achteruit. Als je gewoon op dezelfde plek was blijven staan, was ze vanzelf met haar kont tegen je pik aangedanst, makkelijker krijg je het niet. Had je toch een beter gevoel aan de avond over gehouden
samenvatting:quote:
naar wat voor tenten gaan jullie ook echtquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
kutwijven ook altijd die zo half voor je gaan staan dansen
geef hem dan een oortje en fluister hem tekst in volgende keerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat zit er in een baco dan? Vorige keer had ie drugs en nog steeds in hoekje
Inderdaad, en Trouw probeerde wel heel erg op de panoramabar te lijken uiteindelijk vond ik, ook overdreven met dat fotoboek etc. en die weekenders vond ik ook niet echt succesvol (ondanks dat ze zelf doen alsof het wel zo is), in Nederlandse steden is geen ruimte (en voldoende leuk publiek) voor een club die van vrijdag 00:00 tot maandag 12:00 open is. Naast berghain/pannebar genoeg andere leuke clubs in Berlijn (incl open airs): Sisyphos, Chalet, Salon zur wilden renate, Golden gate, Else, Ipse, Club der Visionaere, Kater holzig was heel chill, is nu gesloten en kater blau geworden (ben ik nog niet geweest).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
True. Vond ik van Trouw ook. Mensen moeten gewoon genieten in plaats van dingen ophemelen en er een status aan hangen. Zo bijzonder was het nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
samenvatting:
meerdere keren kwamen meisjes bij zijn neef en hem dansen in de club. Ze werden geschuurd door deze meiden maar ze durfden geen stappen te ondernemen. Andere mannen die met die meiden wilden dansen werden steeds afgepoeierd door de meiden. Het is hem weer niet gelukt een meisje te versieren. Meiden in Duitsland zijn liever ,
neequote:meiden in NL zijn kut.
o okeej, maar verder niet dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
nee
in utrecht zijn ze ook wel![]()
en nijmegen ook
Is een vakantie in China niets voor je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
nee
in utrecht zijn ze ook wel![]()
en nijmegen ook
nee teveel beton daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een vakantie in China niets voor je?
Goh, ik zie het al voor me… Mensen die naar een technotent gaan om chicks te scoren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:44 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Inderdaad, en Trouw probeerde wel heel erg op de panoramabar te lijken uiteindelijk vond ik, ook overdreven met dat fotoboek etc. en die weekenders vond ik ook niet echt succesvol (ondanks dat ze zelf doen alsof het wel zo is), in Nederlandse steden is geen ruimte (en voldoende leuk publiek) voor een club die van vrijdag 00:00 tot maandag 12:00 open is. Naast berghain/pannebar genoeg andere leuke clubs in Berlijn (incl open airs): Sisyphos, Chalet, Salon zur wilden renate, Golden gate, Else, Ipse, Club der Visionaere, Kater holzig was heel chill, is nu gesloten en kater blau geworden (ben ik nog niet geweest).
Maar dat huilen over 'wel of geen chic scoren' is toch echt voor 25-minners die niet in deze clubs thuishoren.
Thailand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een vakantie in China niets voor je?
Is het heus?!quote:
ze willen hem nu ook wel blijkt uit t verhaal, alleen durft dima er niets mee te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is het heus?!![]()
Wel balen Dima, maar zo gaan die dingen. Gewoon wachten tot die chicks 35 worden, dan willen ze allemaal kinderen van je.
Als je niet durft, wil je ook niet. Gewoon lekker single blijven, Dima!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze willen hem nu ook wel blijkt uit t verhaal, alleen durft dima er niets mee te doen.
Scoren op technofeesten is zo simpel..allen tongen is nog wel eens lastig met zo'n droge pepsmoel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goh, ik zie het al voor me… Mensen die naar een technotent gaan om chicks te scoren.
Succes. Als je überhaupt al iets kunt zien. Een gedeelte dat mooi en hip staat te zijn in groepjes en zich ondertussen afvraagt wat ze er eigenlijk doen want wat een harde muziek en het andere gedeelte dat twintig liter zweet staat te verliezen en echt niet is gekomen om te praten met je. Praten leidt af… Gaweg. Dans. Maarikvindjewelliefhoor. Doei.
True. Hossel(de) chicks bij de vleet op techno, maar achteraf vind ik ze dan niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Scoren op technofeesten is zo simpel..allen tongen is nog wel eens lastig met zo'n droge pepsmoel.
Warschaustrassequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet ballin' gaan doen op de Kurfürstendamm wanneer je in Berlijn bent
Kurfürstendamm
Hackescher Markt
Alexanderplatz
Berlijn![]()
oranienburgerstrasse ofzo zijn lekkere hoertjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor plekken?
Ik ga sowieso weer Berlijn summer 2016.
Het feit dat je de bovenstaande basale (toeristische) plekken niet kent zegt al genoeg dat jouw "city trip" niets meer bestond dan uitslapen en in discotheken cola'tjes drinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor plekken?
Ik ga sowieso weer Berlijn summer 2016.
Hahaha nee man. Ben in het parlement gebouw geweest, tv toren, equivalente van pc hoofdstraat alles. 'S nachts met neefje stiekem naar buiten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat je de bovenstaande basale (toeristische) plekken niet kent zegt al genoeg dat jouw "city trip" niets meer bestond dan uitslapen en in discotheken cola'tjes drinken.
Kon je net zo goed in jouw zolderkamer blijven fokken met jouw pakken ijsthee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |