Mag je daar gewoon rondlopen zonder dat je er iets te zoeken hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Katinkat het volgende:
Gewoon een flatgebouw met veel verdiepingen, lijkt me niet zo moeilijk.
Nee. Dus als je betrapt wordt kun je het direct combineren met een hardloopoefening.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mag je daar gewoon rondlopen zonder dat je er iets te zoeken hebt?
Sittard.quote:
Daar was ik dus al bang voor. Verdomme dit is shit, ik moet wel kunnen trainen. En iedere dag naar de Ardennen rijden is duur, dan toch maar een fitness met een trap loper... Fuck.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:57 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Nee. Dus als je betrapt wordt kun je het direct combineren met een hardloopoefening.
Helaas, ik zal wel eens zoeken creatief... Ik ben heel zwaar aan het nadenken maar ik kan niks bedenken, godverdomme was er maar iets.... Dit platte kut land is gewoon onmogelijk als je wil trainen voor de Alpen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dan heb je niks aan mijn tip over Utrecht.
Tja, andere sport zoeken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Helaas, ik zal wel eens zoeken creatief... Ik ben heel zwaar aan het nadenken maar ik kan niks bedenken, godverdomme was er maar iets.... Dit platte kut land is gewoon onmogelijk als je wil trainen voor de Alpen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Helaas, ik zal wel eens zoeken creatief... Ik ben heel zwaar aan het nadenken maar ik kan niks bedenken, godverdomme was er maar iets.... Dit platte kut land is gewoon onmogelijk als je wil trainen voor de Alpen.
quote:
Dit is de eerste keer dat ik echt iets heb waar ik van hou, ik wil dit niet laten gaan... Ik ga wel naar de fitness morgen met mijn rugzak op een loopband, ik ga wel blikken krijgen, maar fuck dat.... Godver dit zuigt ballen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tja, andere sport zoeken?Of verhuizen naar de bergen.
Is der niks in Geleen kerel? Ik heb geen zin steeds naar Landgraaf te moeten.quote:
Ja maar een roltrap dan ga ik uiteraard de hele roltrap ophouden dat wordt hem ook niet. Ik ga wel iets zoeken ergens maar weet momenteel totaal niet wat of hoe... Verdomme dit zuigt ballen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:10 schreef hmmmz het volgende:
Roltrap? Of een traploop apparaat in de sportschool. Openbare universiteitsgebouwen. Kerktorens.
Geen slecht idee, dat kan wel op zich.quote:
Geen idee ik geloof dat je er niet mag komen als je er niets te zoeken hebt, maar goed er zijn al wat goeie tips dus ik kan wel kijken wat ik ga doen. Ik wil gewoon goed getraind zijn zodat ik naar de Ardennen kan en daarna de Alpen ik wil godver een berg beklimmen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Scuidward het volgende:
Waarom zou je niet in een flat mogen komen ... ? Vroeger had ik zelfs een flat op mijn ronde met brievenbussen op elke verdieping. Als je zonder dat je een deur tegenkomt waar je niet in kan bij een trap kan komen zou ik er lekker op en af gaan. Bewoners pakken toch wel de lift.
Briefje op je rugzak hangen: "ik train voor *naam berg*"quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik echt iets heb waar ik van hou, ik wil dit niet laten gaan... Ik ga wel naar de fitness morgen met mijn rugzak op een loopband, ik ga wel blikken krijgen, maar fuck dat.... Godver dit zuigt ballen.
[..]
Is der niks in Geleen kerel? Ik heb geen zin steeds naar Landgraaf te moeten.
WHAHAHAUUUWquote:
Mont Buet, ik moet daar staan, ik moet daar heen....quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Briefje op je rugzak hangen: "ik train voor *naam berg*"
neem een roltrap waar weinig gebruik van word gemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja maar een roltrap dan ga ik uiteraard de hele roltrap ophouden dat wordt hem ook niet. Ik ga wel iets zoeken ergens maar weet momenteel totaal niet wat of hoe... Verdomme dit zuigt ballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |