nee teveel beton daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een vakantie in China niets voor je?
Goh, ik zie het al voor me… Mensen die naar een technotent gaan om chicks te scoren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:44 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Inderdaad, en Trouw probeerde wel heel erg op de panoramabar te lijken uiteindelijk vond ik, ook overdreven met dat fotoboek etc. en die weekenders vond ik ook niet echt succesvol (ondanks dat ze zelf doen alsof het wel zo is), in Nederlandse steden is geen ruimte (en voldoende leuk publiek) voor een club die van vrijdag 00:00 tot maandag 12:00 open is. Naast berghain/pannebar genoeg andere leuke clubs in Berlijn (incl open airs): Sisyphos, Chalet, Salon zur wilden renate, Golden gate, Else, Ipse, Club der Visionaere, Kater holzig was heel chill, is nu gesloten en kater blau geworden (ben ik nog niet geweest).
Maar dat huilen over 'wel of geen chic scoren' is toch echt voor 25-minners die niet in deze clubs thuishoren.
Thailand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een vakantie in China niets voor je?
Is het heus?!quote:
ze willen hem nu ook wel blijkt uit t verhaal, alleen durft dima er niets mee te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is het heus?!![]()
Wel balen Dima, maar zo gaan die dingen. Gewoon wachten tot die chicks 35 worden, dan willen ze allemaal kinderen van je.
Als je niet durft, wil je ook niet. Gewoon lekker single blijven, Dima!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze willen hem nu ook wel blijkt uit t verhaal, alleen durft dima er niets mee te doen.
Scoren op technofeesten is zo simpel..allen tongen is nog wel eens lastig met zo'n droge pepsmoel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goh, ik zie het al voor me… Mensen die naar een technotent gaan om chicks te scoren.
Succes. Als je überhaupt al iets kunt zien. Een gedeelte dat mooi en hip staat te zijn in groepjes en zich ondertussen afvraagt wat ze er eigenlijk doen want wat een harde muziek en het andere gedeelte dat twintig liter zweet staat te verliezen en echt niet is gekomen om te praten met je. Praten leidt af… Gaweg. Dans. Maarikvindjewelliefhoor. Doei.
True. Hossel(de) chicks bij de vleet op techno, maar achteraf vind ik ze dan niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Scoren op technofeesten is zo simpel..allen tongen is nog wel eens lastig met zo'n droge pepsmoel.
Warschaustrassequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet ballin' gaan doen op de Kurfürstendamm wanneer je in Berlijn bent
Kurfürstendamm
Hackescher Markt
Alexanderplatz
Berlijn![]()
oranienburgerstrasse ofzo zijn lekkere hoertjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor plekken?
Ik ga sowieso weer Berlijn summer 2016.
Het feit dat je de bovenstaande basale (toeristische) plekken niet kent zegt al genoeg dat jouw "city trip" niets meer bestond dan uitslapen en in discotheken cola'tjes drinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor plekken?
Ik ga sowieso weer Berlijn summer 2016.
Hahaha nee man. Ben in het parlement gebouw geweest, tv toren, equivalente van pc hoofdstraat alles. 'S nachts met neefje stiekem naar buiten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat je de bovenstaande basale (toeristische) plekken niet kent zegt al genoeg dat jouw "city trip" niets meer bestond dan uitslapen en in discotheken cola'tjes drinken.
Kon je net zo goed in jouw zolderkamer blijven fokken met jouw pakken ijsthee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |