Ik zeg ook denk.. ik weet het niet. Maar als ik soms hoor hoe lang je moet wachten in de grotere steden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Beetje pro actief denken.
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet hoe ik moet veter strikken
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun jij de groentetuin en dieren beheren en daar geld mee verdienen.
Misschien is het slimmer om een fruittuin aan te leggen, met de hoeveelheden die jij eet :$
Ja, 10 jaar dacht ik? Maar hierzo is het maar halfjaar tot 2, dus in worst case scenario kan ik hier nog wel een krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende: MAAR denk dat je in Groningen wel langer wacht dan een half jaar tot twee jaar.
Mijn broertje had in rotterdam binnen een maand met actief zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg ook denk.. ik weet het niet. Maar als ik soms hoor hoe lang je moet wachten in de grotere steden.
Daarom veel zitten en niets doen. :$ gaan ze ook niet los.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.
[..]
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$
Nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje had in rotterdam binnen een maand met actief zoeken
Ik draag de laatste tijd niet zo vaak schoenen, want ik ga niet echt naar buiten. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom veel zitten en niets doen. :$ gaan ze ook niet los.
Blakende carriere in het verschiet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wil DotA streamer worden
Of Hearthstone.
Slippers.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag de laatste tijd niet zo vaak schoenen, want ik ga niet echt naar buiten. :$
Ben best goed al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blakende carriere in het verschiet.
Geen vooruitzicht hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wil DotA streamer worden
Of Hearthstone.
Wat ga jij doen danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vooruitzicht hebben
Met autisten moeten omgaan
Nee dat is niks
Parasitteren op de geneeskundestudie van mij verloofdequote:
Klinkt wel relaxt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Parasitteren op de geneeskundestudie van mij verloofde
Vanaf maandag. Wel kijken heh.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begin een youtubekanaal, ik zou kijken.
Niets doen is saaiquote:
Tuurlijk, als jij linkje stuurt toch. Ik kijk ook naar Enzo Knol, dan kan ik ook wel naar jou kijken.quote:
Doe dat maar, dan kan ik lekker chillenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.
[..]
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$
Welke studie ga je volgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets doen is saai
Daarom half september een studie voor de werkloosheid beginnen
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vooruitzicht hebben
Met autisten moeten omgaan
Nee dat is niks
Theologie en cultuurwetenschappen zou beste vertaling in nederlands zijnquote:
Weinig. Zeker omdat het hypes voor een paar jaar zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.
Eerste view is al binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij linkje stuurt toch. Ik kijk ook naar Enzo Knol, dan kan ik ook wel naar jou kijken.
Ik wil ook streamer zijn maar ik ben niet goed of interessant.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.
Mijn persoonlijkheid is geen hype.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig. Zeker omdat het hypes voor een paar jaar zijn.
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat maar, dan kan ik lekker chillen
Kan altijd nog webcamseksen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wil ook streamer zijn maar ik ben niet goed of interessant.
Succes vast. Hoop dat je het leuk gaat vinden!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Theologie en cultuurwetenschappen zou beste vertaling in nederlands zijn
Doe maar DotA.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste view is al binnen.DotA of Hearthstone?
picsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel goed in met dat goddelijke lijf van me.
En mijn zoon dan? :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.
Samen soort van Achievement Hunter kanaal opzetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste view is al binnen.DotA of Hearthstone?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.
Heb je nog Smullerburgers gegeten dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel goed in met dat goddelijke lijf van me.
Kijk ik niet :$ weet niet wat een Gavin is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen soort van Achievement Hunter kanaal opzetten.
Ik ben wel de Gavin aangezien ik crappy gamer ben
[..]
Tuurlijk.
Ik zal haar alles leren over pomologie.
Ik had net een boterham met pindakaas gegeten dus neem het me niet kwalijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er een beetje vanaf gestapt man. ze doen er te weinig saus op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je nog Smullerburgers gegeten dan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kijk ik niet :$ weet niet wat een Gavin is.
Bogie kan wel chaperonnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze 18 is mogen ze elkaar wel ontmoeten, onder begeleiding van chaperon.
Dan weet je het antwoord al heh. Weet niet of je nog camsekser kan worden zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben er een beetje vanaf gestapt man. ze doen er te weinig saus op.
die leeft dan niet meerquote:
jij hebt toch met appel?quote:
Zit nu telefoon, kijk later wel een keer. Wanneer spreken we af voor een opnamesessie?quote:
Met dit soort uitspraken jij ook niet meer.quote:
Rijke tatta'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Facebook nametest zegt dat ik samen met Fera Dubai ga bezoeken.
stik in je burgerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken jij ook niet meer.
Ja ik weet ook niet wie dat moet gaan sponsoren, maar Mark Zuckerberg denkt dat het haalbaar isquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik had net een boterham met pindakaas gegeten dus neem het me niet kwalijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De overheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wie dat moet gaan sponsoren, maar Mark Zuckerberg denkt dat het haalbaar is
hihaho boodschappen doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in speculaasjes en een kopje kaneelthee.
Helaas heb ik geen van beiden.
Die testen zijn zoooo leuk hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Facebook nametest zegt dat ik samen met Fera Dubai ga bezoeken.
Moet je een keertje bij mijn zusje op de thee komen, die drinkt niets anders dan kaneelthee uit zo'n dure winkel en bakt zelf speculaasjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in speculaasjes en een kopje kaneelthee.
Helaas heb ik geen van beiden.
Zeg er wat van tegen hem en post het niet op een internet forum dan Hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
Zit echt een onrustige jongen hier, echt zo'n macho, ook op de bus te wachten. En hij doet vet raar, zit ie tegen een paal te schoppen of op een bordje te tikken. Of mijn zijn pasje of sleutels te spelen die bij laat vallen. Ga gewoon zitten of stil staan irritante blaag.
Zit hij aan de drugs?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
Zit echt een onrustige jongen hier, echt zo'n macho, ook op de bus te wachten. En hij doet vet raar, zit ie tegen een paal te schoppen of op een bordje te tikken. Of mijn zijn pasje of sleutels te spelen die bij laat vallen. Ga gewoon zitten of stil staan irritante blaag.
ja alsof ik dat ga zeggen Peterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg er wat van tegen hem en post het niet op een internet forum dan Hans
hij heeft muziek inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een leuk gesprek beginnen dan zodat hij afleiding heeft.
Ze woont een beetje ver om kopje thee te komen drinkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je een keertje bij mijn zusje op de thee komen, die drinkt niets anders dan kaneelthee uit zo'n dure winkel en bakt zelf speculaasjes.
Dat is waar. Moet binnenkort nog een keertje langs in Groningen, zo ver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze woont een beetje ver om kopje thee te komen drinken
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Dat Hans is ongeveer even grappig als hont/kad.
steek hem neerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
hij is opgehaald door zijn vaderquote:
hij was 17 ofzoquote:
nee joh.quote:
ouder dan 21quote:
jammer voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van jongere jongens dan?
nee, zo kinderachtigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van jongere jongens dan?
Ja poeh jeetje. Baal ik even dat sof niet op jongere jongens valt.quote:
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.quote:
Haha, dat laatste heb ik echt nog nooit gezien of meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.
Sommige mensen van 35 zijn nog steeds kinderachtig en 16 jarigen dan die heel volwassen zijn.
ik vind het ook gewoon leuker als de man ouder is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.
Sommige mensen van 35 zijn nog steeds kinderachtig en 16 jarigen dan die heel volwassen zijn.
Ligt aan je omgeving dan gewoon. Stel je moet dan gewoon al jaren voor je zieke moeder zorgen en veel dingen in huis doen enzo. Dan ben je toch wat serieuzer en volwassener dan 16 jarigen die zich klem zuipen en lang leve de lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat laatste heb ik echt nog nooit gezien of meegemaakt.
als je ongesteld wordt voor de eerste keer ben je een vrouwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zo goed op welke leeftijd iemand een man wordt.
Weet ook niet zo goed of ik al vrouw ben.
hoezo een beetje?quote:
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ongesteld wordt voor de eerste keer ben je een vrouw
Denk dat er ook wel jongere jongens zijn (18 ofzo) waar jij op zou kunnen vallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook gewoon leuker als de man ouder is.
wattesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.
Wel de beste die er isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.
Alle drie?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mijn bier in 1 middag opgedronken
Als ik een misdrijf pleeg staat er op Teletekst: "De 21-jarige man..."quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zo goed op welke leeftijd iemand een man wordt.
Weet ook niet zo goed of ik al vrouw ben.
ja wel op kunnen vallen, maar wil gewoon iemand die ouder is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel jongere jongens zijn (18 ofzo) waar jij op zou kunnen vallen.
Verder zou ik het niet erg vinden als een meid iets ouder dan mij is. Gaat om de persoon
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een misdrijf pleeg staat er op Teletekst: "De 21-jarige man..."
Ik vind dit best gek danIk ben namelijk gewoon nog een jongen
Als je daar dan verliefd op word zou je er toch geen relatie mee weigeren? Gaat erom of het klikt en er chemie is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel op kunnen vallen, maar wil gewoon iemand die ouder is.
wanneer samen dranken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mijn bier in 1 middag opgedronken
Ik noem mezelf pas een man als ik baardgroei krijg lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$
Misschien over een jaar of anderhalf dat ik me echt vrouw durf te noemen.
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar dan verliefd op word zou je er toch geen relatie mee weigeren? Gaat erom of het klikt en er chemie is.
Als je begint uit te dijenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$
Misschien over een jaar of anderhalf dat ik me echt vrouw durf te noemen.
Spoedig :$quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.
2 jaar valt wel mee. Als jij 25 bent en hij 23 dan, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.
ik denk het ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
We wonen al een jaar in hetzelfde huis dus ik denk dat ze me wel ziet zitten.
ja, het kan. Anderen mogen het ook best van me doen, maakt me allemaal niks uit. Maar ik wil het liever niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 jaar valt wel mee. Als jij 25 bent en hij 23 dan, kan makkelijk.
Mijn oma was ook drie jaar ouder dan mijn opa
Hmm okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, het kan. Anderen mogen het ook best van me doen, maakt me allemaal niks uit. Maar ik wil het liever niet.
herinner mij de laatste keer niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, daar moet ik bij zijn, jij die gaat drinken.
moet je voorstellen dat zij al volwassener zijn dan 16-jarige jongensquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik 16 jarige meisjes ofzo al echt bloedirritant vind.
Zou daar nooit een relatie mee kunnen krijgen.
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat zij al volwassener zijn dan 16-jarige jongens
Spoedigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je begint uit te dijen
[..]
Spoedig :$
So rudequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik 16 jarige meisjes ofzo al echt bloedirritant vind.
Zou daar nooit een relatie mee kunnen krijgen.
Zeg vanaf nu 'weldra'.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spoedig
Zeg ik ook altijd. Maar dan zegt Fera dat ik gewoon 'snel' moet zeggen net als de rest van de bevolking.
vandaar dat je nu met die oude lul samen bent :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te saai en ouwelijk geworden om nog op jonger te kunnen vallen. :$
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vandaar dat je nu met die oude lul samen bent :$
ben jij 16?quote:
Hatertjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vandaar dat je nu met die oude lul samen bent :$
oh dacht ouderquote:
Enkel liefde voor jou. En diepe respect.quote:
Maar jij bent heel volwassen voor je leeftijd toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Fera is anderhalf jaar ouder dan ik ben.
Soms.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent heel volwassen voor je leeftijd toch?
Dat is niet zo moeilijk, de 40-jarige kerels gedragen zich hier ook als 14-jarigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kom op FOK! wel ouder over denk ik ja
Ik vind het om te kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Toen ik haar voor het eerst sprak dacht ze wel dat ik halverwege 30 was.
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, de 40-jarige kerels gedragen zich hier ook als 14-jarigen.
Viel dat uiteindelijk even tegen.quote:
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen die meisjes wel van wakker liggen ja.
Dit als persoonlijke aanval beschouwen is wel typisch voor 16-jarigen. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.
Ik kan ook wel op een andere manier ervoor zorgen dat je wakker ligtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.
Even Wingding DM'enquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gewoon dickpick naar eentje sturen. Werkte voor heppie en mij ook.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit als persoonlijke aanval beschouwen is wel typisch voor 16-jarigen. :$
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het om te kotsenZullen we voor jou ook maar een fokker regelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom bespaar je jezelf niet de moeite, ga gewoon met die jongen op een leuke date.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even een topic erover starten: Wie is JR's nieuwe GF ?
Jerry zoekt ook nog iemand. Ik zie een match made in heaven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we voor jou ook maar een fokker regelen ?
True, vind het wel leuk om te luisteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die jongen heeft wel passie voor FOK!
Wil je erover praten? :$quote:
Ama en hij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jerry zoekt ook nog iemand. Ik zie een match made in heaven.
Niet m'n type.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom bespaar je jezelf niet de moeite, ga gewoon met die jongen op een leuke date.
Sla haar terug met je vleeslul :$quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:48 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #184 Dol Fijn.
quote:
Had al even reclame voor je gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:48 schreef Fylax het volgende:
Luisteren jullie ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #184 Dol Fijn.
Moedersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ma zegt Gucci Banana, ik zeg het is Bruno Banani, zegt ze daarna Dolce & Banana, ik zeg dat het Dolce & Gabbana is.
Mams...
Het gaat niet alleen maar over uiterlijk. Jouw woede-uitbarstingen bijvoorbeeld, daar ben ik niet geduldig genoeg voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij valt op lelijke saaie jongens dus
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar over uiterlijk. Jouw woede-uitbarstingen bijvoorbeeld, daar ben ik niet geduldig genoeg voor.
sorry, te straight to the pointquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik snap het wel hoor.
Ik zou met mezelf ook geen relatie kunnen hebben
Waarom daar sorry voor zeggen? Al valt het op zich wel mee hoe vaak ik boos ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
sorry, te straight to the point
Haha, ik heb al medelijden met mijn toekomstige
Ken je toevallig zo'n type?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor jr moeten we gewoon zo'n hot afca chickie fixen
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rustig hier vanavond.
Iedereen heeft een leven.
Vannacht is het vast wel weer drukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rustig hier vanavond.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
House moet je luisteren, niet kijken.
Ik zit gewoon lekker te masturberenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rustig hier vanavond.
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker te masturberen
Ach ik moet toch nog mijn serie afkijken. Laatste nachten afgeleid door GRTDquote:
Hmm ik vind House een beetje saai denk ik. Omdat er elke aflevering hetzelfde concept wordt gebruikt is het wel voorspelbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]! Dat doe ik ook, maar naar house kijken is leuker.
Op mijn paints zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker te masturberen
Ik wist niet dat Shere Khan een spin-off film hadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat maar, my name is khan is vanavond pas om 23:00 op tv tot 2:00. Ik blijf nog wel eem wakker
Ik moest googlen wie Shere Khan was.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Shere Khan een spin-off film had
Ik heb altijd aandacht nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatsites kwam ik eigenlijk alleen maar toen ik 18 was en aandacht nodig had.
Ik ging voor het laatst erop toen ik 16 was, altijd met vriendinnen. Was wel grappigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatsites kwam ik eigenlijk alleen maar toen ik 18 was en aandacht nodig had.
Er was ook een Nederlandse versie van dat, hoe heette die ookalweer?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:17 schreef Kauai het volgende:
Ik zat altijd op omegle, maar dan alleen de chat. Al die pedos
Vertel, Opço.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik van alles geflikt op mn 16e, man man man.
Geeen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er was ook een Nederlandse versie van dat, hoe heette die ookalweer?
Gelukkig belt mijn pa me ook bijna iedere dag uit eenzaamheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is een zware taak voor mij alleen hoor.
Ik heb vandaag mijn pa maar weer eens gebeld uit eenzaamheid. Ik tel altijd drie dagen af zodat ik niet te needy lijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig belt mijn pa me ook bijna iedere dag uit eenzaamheid.
Teveel drank en beetje laat gegeten. Verder prima. En met jou?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haaa stalker! nee hoor grapje
. Hoe gaat het!
Hebben we te maken met een dronken buurpoesie hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Teveel drank en beetje laat gegeten. Verder prima. En met jou?
Ik denk dat ze in bepaalde Afrikaanse stammen ook niet hun avond doorbrengen met Netflix hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben volgens mij enige op wereld dat nog nooit iets via netflix heeft gekeken.
* Opsonisatie is onderweg naar Afrikaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in bepaalde Afrikaanse stammen ook niet hun avond doorbrengen met Netflix hoor.
Ik kijk nu ncisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik my name is khan of NCIS kijken
hehe jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik ook, wil weten wie op hem schoot en wie die kerel heeft vermoord
Ik heb al bijna 2 jaar een Netflix aboquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar niet meer onder een steen leven en netflixen
Ik gebruik het account van een vriendin, is best handigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar niet meer onder een steen leven en netflixen
ik hoorde pas een jaar geleden over netflix toen ik een meme zagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 jaar een Netflix abo
Geef mij maar tvquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik gebruik het account van een vriendin, is best handig
Op de TV kijken en dan slaat hij op waar je was zodat je ergens anders verder kan kijken etc
het is nu reclamequote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
ik wil een cornetto halen, maar bank ligt te lekkah.
ijs gepakt, gekletst met vriendin die iets bij me vergeten was en op tijd weer binnen. Reclame was net afgelopenquote:
jij hebt hier wel verstand van, weet jij waar ik een leuk zwarte bodycon jurkje kan vinden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen de hele dag (althans zolang ik het vol hou) op mijn nieuwe hakken lopenMet nieuwe jurkje erbij aan
Ik heb hier eigenlijk best weinig verstand vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij hebt hier wel verstand van, weet jij waar ik een leuk zwarte bodycon jurkje kan vinden?
leuk jurkje, maar die mesh en kortheid is me een beetje téquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk best weinig verstand van![]()
Als ik het lichaam had zou ik deze allang hebben gekocht: *klik*. Maar goed moet je smaak zijn. The Sting heeft ook leuke kleding, weet niet of die winkel in de buurt zit?
Je zal daar eens moeten kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
leuk jurkje, maar die mesh en kortheid is me een beetje téSting is er wel volgens mij in Groningen
Lekker afhankelijk zijn van wat er uitgezonden word, en wat je niet kan pauzeren. En dan ook nog telkens reclame tussendoor.quote:
ah oke, zal het eens checken, ben niet vaak bij sting tbjquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zal daar eens moeten kijkenLaatst heen geweest en vond het er wel leuk. Heb toen een zwart-wit gestreepte lange rok gekocht
Ga er zeker dit jaar weer een keer heen voor nieuwe kleding.
omdat ik van moeilijke dingen houd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk zijn van wat er uitgezonden word, en wat je niet kan pauzeren. En dan ook nog telkens reclame tussendoor.
Waarom TV
En dan niet met mij willen daten tssquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omdat ik van moeilijke dingen houd.
wat heb je bestelt? Ik zie mooie beha's, aangezien die van mij allen momenteel hebben besloten om dood te gaan terwijl ze niet eens zo oud zijn pffquote:
Gewoon overhemden toch, en broeken die lekker zitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleren nodig
Geef eens tips
Pantalon zit lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon overhemden toch, en broeken die lekker zitten.
Sale items:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb je bestelt? Ik zie mooie beha's, aangezien die van mij allen momenteel hebben besloten om dood te gaan terwijl ze niet eens zo oud zijn pff
in broek, da's sexyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet nooit hoe mijn overhemden te dragen trouwens
In mijn broek of gewoon hangend
dat boeit me niet en doe ik gewoon hahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Mag je als vrouw blouses bij je broek in stoppen eigenlijk, of kan dat echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |