Ik denk dat ze in bepaalde Afrikaanse stammen ook niet hun avond doorbrengen met Netflix hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben volgens mij enige op wereld dat nog nooit iets via netflix heeft gekeken.
* Opsonisatie is onderweg naar Afrikaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in bepaalde Afrikaanse stammen ook niet hun avond doorbrengen met Netflix hoor.
Ik kijk nu ncisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik my name is khan of NCIS kijken
hehe jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik ook, wil weten wie op hem schoot en wie die kerel heeft vermoord
Ik heb al bijna 2 jaar een Netflix aboquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar niet meer onder een steen leven en netflixen
Ik gebruik het account van een vriendin, is best handigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar niet meer onder een steen leven en netflixen
ik hoorde pas een jaar geleden over netflix toen ik een meme zagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 jaar een Netflix abo
Geef mij maar tvquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik gebruik het account van een vriendin, is best handig
Op de TV kijken en dan slaat hij op waar je was zodat je ergens anders verder kan kijken etc
het is nu reclamequote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
ik wil een cornetto halen, maar bank ligt te lekkah.
ijs gepakt, gekletst met vriendin die iets bij me vergeten was en op tijd weer binnen. Reclame was net afgelopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |