Ik heb altijd aandacht nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatsites kwam ik eigenlijk alleen maar toen ik 18 was en aandacht nodig had.
Ik ging voor het laatst erop toen ik 16 was, altijd met vriendinnen. Was wel grappigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatsites kwam ik eigenlijk alleen maar toen ik 18 was en aandacht nodig had.
Er was ook een Nederlandse versie van dat, hoe heette die ookalweer?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:17 schreef Kauai het volgende:
Ik zat altijd op omegle, maar dan alleen de chat. Al die pedos
Vertel, Opço.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik van alles geflikt op mn 16e, man man man.
Geeen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er was ook een Nederlandse versie van dat, hoe heette die ookalweer?
Gelukkig belt mijn pa me ook bijna iedere dag uit eenzaamheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is een zware taak voor mij alleen hoor.
Ik heb vandaag mijn pa maar weer eens gebeld uit eenzaamheid. Ik tel altijd drie dagen af zodat ik niet te needy lijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig belt mijn pa me ook bijna iedere dag uit eenzaamheid.
Teveel drank en beetje laat gegeten. Verder prima. En met jou?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haaa stalker! nee hoor grapje
. Hoe gaat het!
Hebben we te maken met een dronken buurpoesie hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Teveel drank en beetje laat gegeten. Verder prima. En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |