Ligt aan je omgeving dan gewoon. Stel je moet dan gewoon al jaren voor je zieke moeder zorgen en veel dingen in huis doen enzo. Dan ben je toch wat serieuzer en volwassener dan 16 jarigen die zich klem zuipen en lang leve de lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat laatste heb ik echt nog nooit gezien of meegemaakt.
als je ongesteld wordt voor de eerste keer ben je een vrouwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zo goed op welke leeftijd iemand een man wordt.
Weet ook niet zo goed of ik al vrouw ben.
hoezo een beetje?quote:
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ongesteld wordt voor de eerste keer ben je een vrouw
Denk dat er ook wel jongere jongens zijn (18 ofzo) waar jij op zou kunnen vallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook gewoon leuker als de man ouder is.
wattesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.
Wel de beste die er isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die vroeg-Abrahamistische classificatiemethoden.
Alle drie?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mijn bier in 1 middag opgedronken
Als ik een misdrijf pleeg staat er op Teletekst: "De 21-jarige man..."quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet zo goed op welke leeftijd iemand een man wordt.
Weet ook niet zo goed of ik al vrouw ben.
ja wel op kunnen vallen, maar wil gewoon iemand die ouder is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel jongere jongens zijn (18 ofzo) waar jij op zou kunnen vallen.
Verder zou ik het niet erg vinden als een meid iets ouder dan mij is. Gaat om de persoon
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een misdrijf pleeg staat er op Teletekst: "De 21-jarige man..."
Ik vind dit best gek danIk ben namelijk gewoon nog een jongen
Als je daar dan verliefd op word zou je er toch geen relatie mee weigeren? Gaat erom of het klikt en er chemie is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel op kunnen vallen, maar wil gewoon iemand die ouder is.
wanneer samen dranken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mijn bier in 1 middag opgedronken
Ik noem mezelf pas een man als ik baardgroei krijg lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$
Misschien over een jaar of anderhalf dat ik me echt vrouw durf te noemen.
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar dan verliefd op word zou je er toch geen relatie mee weigeren? Gaat erom of het klikt en er chemie is.
Als je begint uit te dijenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje op het randje nu. :$
Misschien over een jaar of anderhalf dat ik me echt vrouw durf te noemen.
Spoedig :$quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.
2 jaar valt wel mee. Als jij 25 bent en hij 23 dan, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar voorkeur is dan ouder dan ik. En als ik zou weten dat hij twee jaar jonger is dan is het toch een beetje een afknapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |