hij heeft muziek inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een leuk gesprek beginnen dan zodat hij afleiding heeft.
Ze woont een beetje ver om kopje thee te komen drinkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je een keertje bij mijn zusje op de thee komen, die drinkt niets anders dan kaneelthee uit zo'n dure winkel en bakt zelf speculaasjes.
Dat is waar. Moet binnenkort nog een keertje langs in Groningen, zo ver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze woont een beetje ver om kopje thee te komen drinken
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Dat Hans is ongeveer even grappig als hont/kad.
steek hem neerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
Zit echt een onrustige jongen hier, echt zo'n macho, ook op de bus te wachten. En hij doet vet raar, zit ie tegen een paal te schoppen of op een bordje te tikken. Of mijn zijn pasje of sleutels te spelen die bij laat vallen. Ga gewoon zitten of stil staan irritante blaag.
hij is opgehaald door zijn vaderquote:
hij was 17 ofzoquote:
nee joh.quote:
ouder dan 21quote:
jammer voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van jongere jongens dan?
nee, zo kinderachtigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van jongere jongens dan?
Ja poeh jeetje. Baal ik even dat sof niet op jongere jongens valt.quote:
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.quote:
Haha, dat laatste heb ik echt nog nooit gezien of meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.
Sommige mensen van 35 zijn nog steeds kinderachtig en 16 jarigen dan die heel volwassen zijn.
ik vind het ook gewoon leuker als de man ouder is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat niet perse aan leeftijd te koppelen is maar aan het gedrag van iemand.
Sommige mensen van 35 zijn nog steeds kinderachtig en 16 jarigen dan die heel volwassen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |