Dan weet je het antwoord al heh. Weet niet of je nog camsekser kan worden zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben er een beetje vanaf gestapt man. ze doen er te weinig saus op.
die leeft dan niet meerquote:
jij hebt toch met appel?quote:
Zit nu telefoon, kijk later wel een keer. Wanneer spreken we af voor een opnamesessie?quote:
Met dit soort uitspraken jij ook niet meer.quote:
Rijke tatta'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Facebook nametest zegt dat ik samen met Fera Dubai ga bezoeken.
stik in je burgerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken jij ook niet meer.
Ja ik weet ook niet wie dat moet gaan sponsoren, maar Mark Zuckerberg denkt dat het haalbaar isquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik had net een boterham met pindakaas gegeten dus neem het me niet kwalijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De overheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wie dat moet gaan sponsoren, maar Mark Zuckerberg denkt dat het haalbaar is
hihaho boodschappen doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in speculaasjes en een kopje kaneelthee.
Helaas heb ik geen van beiden.
Die testen zijn zoooo leuk hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Facebook nametest zegt dat ik samen met Fera Dubai ga bezoeken.
Moet je een keertje bij mijn zusje op de thee komen, die drinkt niets anders dan kaneelthee uit zo'n dure winkel en bakt zelf speculaasjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in speculaasjes en een kopje kaneelthee.
Helaas heb ik geen van beiden.
Zeg er wat van tegen hem en post het niet op een internet forum dan Hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
Zit echt een onrustige jongen hier, echt zo'n macho, ook op de bus te wachten. En hij doet vet raar, zit ie tegen een paal te schoppen of op een bordje te tikken. Of mijn zijn pasje of sleutels te spelen die bij laat vallen. Ga gewoon zitten of stil staan irritante blaag.
Zit hij aan de drugs?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef supersof het volgende:
Zit echt een onrustige jongen hier, echt zo'n macho, ook op de bus te wachten. En hij doet vet raar, zit ie tegen een paal te schoppen of op een bordje te tikken. Of mijn zijn pasje of sleutels te spelen die bij laat vallen. Ga gewoon zitten of stil staan irritante blaag.
ja alsof ik dat ga zeggen Peterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg er wat van tegen hem en post het niet op een internet forum dan Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |