Niets doen is saaiquote:
Tuurlijk, als jij linkje stuurt toch. Ik kijk ook naar Enzo Knol, dan kan ik ook wel naar jou kijken.quote:
Doe dat maar, dan kan ik lekker chillenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.
[..]
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$
Welke studie ga je volgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets doen is saai
Daarom half september een studie voor de werkloosheid beginnen
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vooruitzicht hebben
Met autisten moeten omgaan
Nee dat is niks
Theologie en cultuurwetenschappen zou beste vertaling in nederlands zijnquote:
Weinig. Zeker omdat het hypes voor een paar jaar zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.
Eerste view is al binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij linkje stuurt toch. Ik kijk ook naar Enzo Knol, dan kan ik ook wel naar jou kijken.
Ik wil ook streamer zijn maar ik ben niet goed of interessant.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dikke bucks verdienen. Beetje leuke persoonlijkheid hebben (heb ik) en je verdient 100.000 per jaar.
Mijn persoonlijkheid is geen hype.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig. Zeker omdat het hypes voor een paar jaar zijn.
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat maar, dan kan ik lekker chillen
Kan altijd nog webcamseksen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wil ook streamer zijn maar ik ben niet goed of interessant.
Succes vast. Hoop dat je het leuk gaat vinden!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Theologie en cultuurwetenschappen zou beste vertaling in nederlands zijn
Doe maar DotA.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste view is al binnen.DotA of Hearthstone?
picsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel goed in met dat goddelijke lijf van me.
En mijn zoon dan? :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.
Samen soort van Achievement Hunter kanaal opzetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste view is al binnen.DotA of Hearthstone?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En onze dochter homeschoolen zodat ze niet in aanraking komt met puberjongens toch.
Heb je nog Smullerburgers gegeten dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel goed in met dat goddelijke lijf van me.
Kijk ik niet :$ weet niet wat een Gavin is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen soort van Achievement Hunter kanaal opzetten.
Ik ben wel de Gavin aangezien ik crappy gamer ben
[..]
Tuurlijk.
Ik zal haar alles leren over pomologie.
Ik had net een boterham met pindakaas gegeten dus neem het me niet kwalijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er een beetje vanaf gestapt man. ze doen er te weinig saus op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je nog Smullerburgers gegeten dan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kijk ik niet :$ weet niet wat een Gavin is.
Bogie kan wel chaperonnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze 18 is mogen ze elkaar wel ontmoeten, onder begeleiding van chaperon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |