Ik zeg ook denk.. ik weet het niet. Maar als ik soms hoor hoe lang je moet wachten in de grotere steden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Beetje pro actief denken.
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet hoe ik moet veter strikken
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun jij de groentetuin en dieren beheren en daar geld mee verdienen.
Misschien is het slimmer om een fruittuin aan te leggen, met de hoeveelheden die jij eet :$
Ja, 10 jaar dacht ik? Maar hierzo is het maar halfjaar tot 2, dus in worst case scenario kan ik hier nog wel een krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende: MAAR denk dat je in Groningen wel langer wacht dan een half jaar tot twee jaar.
Mijn broertje had in rotterdam binnen een maand met actief zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg ook denk.. ik weet het niet. Maar als ik soms hoor hoe lang je moet wachten in de grotere steden.
Daarom veel zitten en niets doen. :$ gaan ze ook niet los.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne gaan ook altijd binnen een kwartier weer los.
[..]
Misschien word ik wel carrierevrouw. :$
Nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje had in rotterdam binnen een maand met actief zoeken
Ik draag de laatste tijd niet zo vaak schoenen, want ik ga niet echt naar buiten. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom veel zitten en niets doen. :$ gaan ze ook niet los.
Blakende carriere in het verschiet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wil DotA streamer worden
Of Hearthstone.
Slippers.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag de laatste tijd niet zo vaak schoenen, want ik ga niet echt naar buiten. :$
Ben best goed al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blakende carriere in het verschiet.
Geen vooruitzicht hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik wil DotA streamer worden
Of Hearthstone.
Wat ga jij doen danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vooruitzicht hebben
Met autisten moeten omgaan
Nee dat is niks
Parasitteren op de geneeskundestudie van mij verloofdequote:
Klinkt wel relaxt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Parasitteren op de geneeskundestudie van mij verloofde
Vanaf maandag. Wel kijken heh.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begin een youtubekanaal, ik zou kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |