Mijn broertje is al lang ingeschreven voor rotterdam en die is toch een pak jonger en gaat nu pas studerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet dat mijn broer nog steeds thuis woont hè
En mijn zus heeft gewoon een vriend aan de haak geslagen waar ze bij kon wonen
Zijn ze vergeten denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit dat ouders hun kinderen zo onwetend houden over hoe praktische zaken in de wereld werken, is toch normaal dat ze dat soort dingen uitleggen als je een puber bent zodat je besef krijgt van wat dingen kosten en hoe je krijgt waar je recht op hebt. :$
Ik kom wel bij je parasiteren dan, mijn bruidsschat is een pianoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
Een neef van me heeft 700 euro borg overgemaakt na 1 keer kijken. Geen contract, geen sleutel, niksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit dat ouders hun kinderen zo onwetend houden over hoe praktische zaken in de wereld werken, is toch normaal dat ze dat soort dingen uitleggen als je een puber bent zodat je besef krijgt van wat dingen kosten en hoe je krijgt waar je recht op hebt. :$
Hoe gaat het biggetje heten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
Wat is er mis met dat soort mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een neef van me heeft 700 euro borg overgemaakt na 1 keer kijken. Geen contract, geen sleutel, niks
Politieagenten_!
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je parasiteren dan, mijn bruidsschat is een piano
Als ik werk kan vinden daar, prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je hierzo zijn haha, wij hebben achtertuin, voortuin en zijtuin.
Heb het idee dat mijn familie denkt dat ik niet op mezelf kan wonenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje is al lang ingeschreven voor rotterdam en die is toch een pak jonger en gaat nu pas studeren
Oh hij zal die je met liefde geven. Misschien krijg je ook wel een eend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.
Dat hebben mijn ouders echt wel uitgelegd hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat soort mensen.__
Weet ik nog niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe gaat het biggetje heten?
Inb4 heppie
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zondequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij die hier in Emmen is het zo dat je je inschrijft via de website, je huizen uitzoekt en je daar opties voor neemt (ik kan voor 10 huizen een optie nemen) en dat je dan afwacht wanneer je aan de buurt bent. Ik moet ieder jaar mijn lidmaatschap verlengen. Hier kost optie nemen 2,50 per huis.
Je inschrijven voor huisjes enz kost niet veel geld, het kan wel uit om het gewoon te doen voor het geval dat. Je bent niks verplicht hé als je een huisje toch niet wilt wanneer er één vrij is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zonde
Is het zo duur dat het zonde is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zonde
Dan kun jij de groentetuin en dieren beheren en daar geld mee verdienen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh hij zal die je met liefde geven. Misschien krijg je ook wel een eend.
Euhh..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.
[..]
Als ik werk kan vinden daar, prima.
Weet nog steeds niet hoe ik moet veter strikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Big Erik.quote:
Tuurlijk niet. Beetje pro actief denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende:
MAAR denk dat je in Groningen wel langer wacht dan een half jaar tot twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |