Waarom?quote:
VA is een leuke jongenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen
En anale seks dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Dat vraag ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Af en toe er lafjes overheen toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat voor d`r over hebben af en toe
Ik weet niet eens meer hoe het moet joh, don`t ask mequote:
Ook geen voorstander van.quote:
Nee oké ik zou niet meteen wegrennen. Maar als een chick dat zou vragen zou ik het wel weigeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet
Waarom zou je meteen weggaan als iemand je iets voorstelt wat je niet ziet zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging naar de trekpleister en kwam terug met heel veel blikjes pepsi max.PepsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.
Oh.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme wat een tokkies in de jumbo. "IK BEN DERDE EH VIERDE IN DE RIJ IK WIL MIJN GRATIS PRODUCTENNNNN EN WEL NUHUUU" zei de vrouw met kort pittig kapsel
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent hier aan het posten tussen allemaal mensen die nooit seks hebben he.
Ja dat merk ik ja, hoe oud ben je, hoeveel kids heb je en hoeveel heb je bezwangerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorry
Ik drink sowieso geen cola, maar als ik het ooit eens drink dan wel Coca Cola.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind pepsi max 10x lekkerder dan coca cola light.
Ask Loka, ik durf niets meer te zeggen hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ja, hoe oud ben je, hoeveel kids heb je en hoeveel heb je bezwangerd?
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ask Loka, ik durf niets meer te zeggen hier
Dronk eerst wel altijd Coca Cola maar sinds 2 jaar ben ik overgestapt op Pepsiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen cola, maar als ik het ooit eens drink dan wel Coca Cola.
Alle andere Cola merken zijn gewoon vies
Vroeger had ik cola verslaving maar daarna gewoon ermee gestopt. Nu drink ik misschien twee glaasjes cola per jaar, of baco misschien. Dat is wel chill.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dronk eerst wel altijd Coca Cola maar sinds 2 jaar ben ik overgestapt op Pepsi
Niets mis met oudere mannen, maar hij valt toch ruimschoots boven mijn grens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?
Haha nee hoor, ik zou niet durven maar ik heb nog nooit iemand zwanger gemaakt, kan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?
maar je gaat toch nog met hem chillen>quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef supersof het volgende:
In de ochtend mis ik mijn ex maar in de middag dan kan ik gewoon normaal denken en weet ik wel beter. zo raar
Ach soooquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
UitS heeft een knipje en twee echtscheidingen gehad
jaaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar je gaat toch nog met hem chillen>
Wat zeg je dat toch weer lieflijk plastisch en des Loka'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
UitS heeft een knipje en twee echtscheidingen gehad
Als hij van gedachte verandert heel misschien. Maar denk het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar als jullie elkaar nog missen enzo kunnen jullie dan niet bij elkaar blijven?
Dacht dat jij het had uitgemaakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Als hij van gedachte verandert heel misschien. Maar denk het niet.
Nee, hij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat jij het had uitgemaakt?
Prachtige uitlegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer lieflijk plastisch en des Loka's
Op de bankquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Als jij een tas zou zijn, waar zou jij je dan bevinden?
#taskwijt #ikzaghemgisternog
Komen toch nooit buitenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
Best veel vrouwen die geen make-up gebruiken op FOK! lijkt het.
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
En de middenweg dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.
Ja, wat vind je dan van mascara en dun lijntje eyeliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.
Ik hou wel van liner en mascaraquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
Af en toe een beetje make up geen moeite mee.quote:
Inderdaad, gewoon als de gelegenheid ernaar is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Af en toe een beetje make up geen moeite mee.
Op feestjes/verjaardagen of bij uitgaan ofzo.
Mannen (of ik dan) Ben ook vooral bang voor het bekende monster in je bed de volgende ochtend probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Kauai het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen of helemaal niks opdoen of meteen alles.
Mannen denken ook vaak dat vrouwen niks op hebben, maar ondertussen hebben die vrouwen wel make-up op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Kauai het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen of helemaal niks opdoen of meteen alles.
Bij heel veel vrouwen zien je het nauwelijks als ze make-up op hebben hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk altijd hoe meer make up hoe meer bitchy en onzeker de vrouw is.
Is mijn ervaring met van die make up doos types.
Hoeveel heb je er eigenlijk in totaal, exen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me zag eruit alsof ze 14 was zonder make up, echter zag je dan ook pas dat ze geen bloedmooi lieflijk engeltje is.
Exje klinkt ook alsof ze 14 was.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me zag eruit alsof ze 14 was zonder make up, echter zag je dan ook pas dat ze geen bloedmooi lieflijk engeltje is.
Drie serieuze, valt mee toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eigenlijk in totaal, exen?
Genoeg vrouwen die elke dag weinig makeup dragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mannen (of ik dan) Ben ook vooral bang voor het bekende monster in je bed de volgende ochtend probleem.
bestuursrecht beste rechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:54 schreef supersof het volgende:
Eerste studieboek voor volgend jaar is binnen, bestuursrecht, mehhhhh
Tweedehands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog 4 studieboeken kopen voor volgend jaar, echt een rib uit je lijf kosten die dingen.
90 euro per stuk ofzo.
Wow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog 4 studieboeken kopen voor volgend jaar, echt een rib uit je lijf kosten die dingen.
90 euro per stuk ofzo.
lijkt me saaiquote:
Wauw, dat is wel kut.. en bijzonderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn te obscuur, een paar staan niet eens op bol.com.
Ik nog 7 gvdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
90 euro per stuk ofzo.
Awwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zetten ze die verdomme cornetto's zo hoog, ik kwam er niet bij dus heb maar aardbeienijs gehaald
Je kunt toch op dat randje klimmenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zetten ze die verdomme cornetto's zo hoog, ik kwam er niet bij dus heb maar aardbeienijs gehaald
Anders gooien kinderen dat allemaal in de karquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte nietquote:
gewoon iemand om hulp vragen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Vraag dan aan iemand die langer is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte niet
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag dan aan iemand die langer is.
Voelde me wel sneu toen ik bij jou thuis het afdruiprek niet kon pakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook smurfje maar kan overal nét bij
Die mensen die daar werken moeten gewoon de klant helpen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Hoelang ben je dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook smurfje maar kan overal nét bij
Dat was wel zieligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelde me wel sneu toen ik bij jou thuis het afdruiprek niet kon pakken.
175.quote:
Ja, aapje doen in de supermarktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga altijd op het randje staan in de koelingen en vriezers in de supermarkt.
Ohja, in de normale rekken kun je dan nog wel producten naar voren halen van onderen.. maar er zijn maar weinig mensen die bij de achterste bovenste rij kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte niet
Nee man, jezus man als iemand het al te veel werk vind om iets te pakken voor iemand dan is diegene echt een idioot.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Wowowow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen die daar werken moeten gewoon de klant helpen toch
En daarnaast kan je als meisje wel wat andere dingen doen om iemand te overtuigen.
Mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowow.
Ja klopt, maar die werkers van hier zijn altijd humeurig. Een meisje achter me in kassa had geen plankje gelegd tussen haar en mijn boodschappen. Mevrouw ging dat dus scannen maar ik zei dat dat niet van mij was, ging ze dat meisje afsnauwen en het pakje weer op loopband smijten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je durft het gewoon nog niet te aanvaarden.
Ooh ik kom zelden dat soort lange mensen tegen. Meeste zijn wel van mijn lengte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pringlesquote:
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
ben jij ook al zo lang?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
Hmm, eens kijken wat die humeurige tutten van hier ervan zeggen. Ze doen het echt met tegenzin hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenHet was absoluut geen probleem hoor, denk dat niemand dat echt vindt
Omdat ik soms een idioot benquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?
Snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik onbekenden moet aanspreken wel ja
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.quote:
Dat is wel gek jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.
Mwah nee daar is 185 te klein voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah eerder gewoon een lange slungel
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel gek ja
Als ik hulp nodig van iemand vind ik het niet erg om een onbekende aan te spreken. Maar als er niks te praten is ga ik echt niet zomaar een praatje maken met iemand die ik niet ken. Waar moet je het dan in godsnaam over hebben
Valt wel mee hoor. Ken iemand die is 1.80 en ecto maar ziet er ook gewoon slungelachtig uitquote:
Waar begin je dan een gesprek mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel altijd gesprekken in de trein.
Oude mensen praten graag met mij over hoe het gaat met hun kleinkinderen of welk nieuws uit de krant ze recentelijk boos heeft gemaakt.
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar begin je dan een gesprek mee?
Werd wel eens aangesproken in de bus door iemand over dat ik Game of Thrones zat te lezen. Zat hij te zeggen van "Wat goed dat je een boek leest en niet op je telefoon kijkt" . Ik dacht meteen "Ik ben je hond niet, en ik wil lezen dus bek"
Zomaar complimentjes aan onbekenden geven kan ik echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meen, of iets op moment zelf, zoals dat wachten bij stoplicht altijd zoooo lang duurt (als we in bus zitten), maar vaak spreken mensen mij juist aan
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd praten oudere mensen over mijn krullen, als we naast elkaar in trein/bus zitten. Ik vind dat niet erg of zo maar als ze direct mijn haar vastpakken zonder ook maar een woord hebben uitgesproken en eraan trekken om te kijken of het gaat veren, vind ik een beetje eng
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Zou ik serieus paniekaanval krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Ik ga wel met jou meeten danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!haha
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Die was vast aan het hallucinerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een of andere oude junk naast me in de bus, hele monologen over dat hij van school gestuurd was omdat hij vrienden had die hasjiesj verkochten en dat tot op de bodem ging uitzoeken, en onderweg was om een chocoladebonbon te lanceren. Ook vertelde hij hoe hij heldhaftig een aanslag op de Paus voorkomen had in 1988 ofzo.
Maar je zou wel een vriendin willen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik serieus paniekaanval krijgen
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je zou wel een vriendin willen toch?
Aso-ci-aal toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die man van het stagebureau waar ik vorige week ging solliciteren zou maandag uitsluitsel geven of ik aangenomen ben. Nog niet gedaan en als we bellen en mails sturen reageert hij ook niet
A-SO-CIAAL
Xboxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Sinds mijn ex een Xbox one heeft is draadoos internet hier om te huilen.
Waarom ben je nog met je exquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Omdat we huisgenoten zijn? Ik heb net nog samen met hem patat/friet gegetenquote:
Flikker hem uit de router dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.quote:
Dat is gewoon heel irritant van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker hem uit de router dan.
Doe ik hier ook altijd als mijn huisgenoot zit te netflixen waardoor ik slecht internet heb.
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou dus echt niet met m'n ex kunnen blijven samenwonen. Sowieso elke dag ruzie.
Mooi dat ama en haar ex dat wel kunnen.
Mweh ik heb geen gevoelens meer voor hem dus dat maakt mij niet uit maar hij is zo imbeciel en kapotdroog. Ik kan dat niet aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuis
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel irritant van jou
Nee dat ga ik (of andere huisgenoten) niet doen. Heb het er even over gehad met een huisgenoot en die denkt dat de Xbox gewoon op de achtergrond nu van alles aan het downloaden is omdat hij dat ding net 3 dagen heeft. Zo kwam mijn huisgenoot er ook achter dat mijn ex een one had gekocht haha omdat hij ging kijken wie/wat op internet bezig was waardoor het zo traag was ineens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflixquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.
Goed punt idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflix
Heb er zeer weinig last van hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt, met zoveel mensen samenwonen
Vind je het ook wel eens frustrerend dat je met zoveel mensen rekening moet houden en zo afhankelijk van anderen bent, ook met zo'n xbox-struggle nu bijvoorbeeld? :$quote:
Is best duur hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je dan niet echt je eigen plekje zoeken Amarantha?
Gewoon een flatje ofzo
Ik ga straks voor 475 p/m wonen in een studio van 24m2.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe duur is een simpel flatje dan?
Dat valt wel mee toch ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga straks voor 475 p/m wonen in een studio van 24m2.
Maar dat is wel Utrecht dan.
Ik hoef met niet zoveel dingen rekening te houden hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het ook wel eens frustrerend dat je met zoveel mensen rekening moet houden en zo afhankelijk van anderen bent, ook met zo'n xbox-struggle nu bijvoorbeeld? :$
Ik weet niet hoor, dat is bijna 500 euro voor iets waar je niet eens fatsoenlijk kunt zitten omdat er alleen maar een bed in past naast je keuken.quote:
Wil ik wel, planning is zomer 2016. Ik weet dat die datum iedere keer opschuift maar dit keer is het wel een stuk realistischer. Ik had/heb nog dingen die ik af moet betalen, ben ik bijna mee klaar dus dan kan ik gaan sparen voor meubels, vloer etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan je dan niet echt je eigen plekje zoeken Amarantha?
Gewoon een flatje ofzo
Hier in Emmen niet. Heb je voor 450 ongeveer een ruime flat (2 of 3 slaapkamers) of een klein huisje.quote:
Ohja, daar is sociale huur nog redelijk toegankelijk zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Emmen niet. Heb je voor 450 ongeveer een ruime flat (2 of 3 slaapkamers) of een klein huisje.
Maar je hebt dan wel badkamer en keuken voor jezelf in elk gevalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat is bijna 500 euro voor iets waar je niet eens fatsoenlijk kunt zitten omdat er alleen maar een bed in past naast je keuken.
Eigen plekje is sowieso wel chiller. Je bent toch 25?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik wel, planning is zomer 2016. Ik weet dat die datum iedere keer opschuift maar dit keer is het wel een stuk realistischer. Ik had/heb nog dingen die ik af moet betalen, ben ik bijna mee klaar dus dan kan ik gaan sparen voor meubels, vloer etc.
Ik zit niet in de stad, gewoon randje Utrecht tegen de weilanden, niet eens supermarkt in de buurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel badkamer en keuken voor jezelf in elk geval
En in de stad zit je. En je kan toch wel meer kwijt dan alleen je bed
Ja ach voor dat geld kan je toch niet veel meer krijgen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit niet in de stad, gewoon randje Utrecht tegen de weilanden, niet eens supermarkt in de buurt.
Maar eigen badkamer en keuken is wel chill ja. En er kunnen ook nog kasten in voor mijn boekjes, maar dan is het wel gewoon vol hoor.
Lekker knus en gezellig toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit niet in de stad, gewoon randje Utrecht tegen de weilanden, niet eens supermarkt in de buurt.
Maar eigen badkamer en keuken is wel chill ja. En er kunnen ook nog kasten in voor mijn boekjes, maar dan is het wel gewoon vol hoor.
In sociale huur wel hoor, maar daar heb je 8 jaar wachttijd voor nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach voor dat geld kan je toch niet veel meer krijgen denk ik
Jup.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, daar is sociale huur nog redelijk toegankelijk zeker.
Ook niet op nationalistische socialisten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem nooit op socialisten.
Hoezo?
Ja hoor :$quote:
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook niet op nationalistische socialisten?
Oohja ik moet me ook nog ergens inschrijven danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In sociale huur wel hoor, maar daar heb je 8 jaar wachttijd voor nodig.
Welke omgeving wil je wonen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja ik moet me ook nog ergens inschrijven dan
Jammer dat het geld kost
Hier verschilt het van een half jaar tot 2 jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In sociale huur wel hoor, maar daar heb je 8 jaar wachttijd voor nodig.
Valt me tegen van je.quote:
Je merkt het verschil tussen 3 en 9 niet zo moet ik zeggen, heb in meerdere studentenhuizen gewoond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt met max 3 huisgenoten willen wonen, meer is me echt te veel
Het gezeik went welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt met max 3 huisgenoten willen wonen, meer is me echt te veel
Liever dood dan rood.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt me tegen van je.
Piraten partij dan maar?
Succes met tot je 35e bij je ouders wonen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam. Amstelveen ofzo vind ik ook wel goed denk ik.
10 euro, niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja ik moet me ook nog ergens inschrijven dan
Jammer dat het geld kost
Nederland voor het volk, door het volk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever dood dan rood.
Piratenpartij lijkt me tot nu toe de enige optie.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes met tot je 35e bij je ouders wonen.
Waarom heb je je niet gewoon op je 18e ingeschreven danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat wil ik echt niet
Weet niet waar anders te wonen verder
Nu niet neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
10 euro, niet meer
Tenzij je in een pauper buurt woont
Wist niet dat je je moest inschrijven om een huis te krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb je je niet gewoon op je 18e ingeschreven dan
Jammer dat het volk voor een veel te groot deel bestaat uit mongooltjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nederland voor het volk, door het volk.
Vorige keer op gestemd. Waarschijnlijk weer als ze weer meedoen.
Aha, ik was voor paar dagen bij een paar vrienden geweest, ene had 8 huisgenoten en andere maar eentje, ik vond die met 8 enormmm gezellig alleen te druk, die met een was wel fijn en meer closequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je merkt het verschil tussen 3 en 9 niet zo moet ik zeggen, heb in meerdere studentenhuizen gewoond.
Vind je? Ik kan daar zeer slecht tegenquote:
Kanonvoer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het volk voor een veel te groot deel bestaat uit mongooltjes.
Je krijgt geen dingen, je hebt recht op dingen. Je kan veel krijgen in dit land maar je moet het wel komen halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je je moest inschrijven om een huis te krijgen
Ik stem.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kanonvoer.Wij zijn de elite. Nova Germania zal een streng maar rechtvaardig land zijn.
Ja maar wist het echt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt geen dingen, je hebt recht op dingen. Je kan veel krijgen in dit land maar je moet het wel komen halen
Jup jup. Opties nemen enz.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom twijfelen, je hoeft toch nog geen contract te tekenen ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik twijfel of ik me moet inschrijven voor huis in Groningen
Watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er dus totaaaal geen verstand van, nooit onderzochtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom twijfelen, je hoeft toch nog geen contract te tekenen ofzo.
werken voor je ankygeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wist het echt niet.
Daarbij moet ik dan zeker in dit dorp inschrijven en daar wil ik echt niet blijven wonen
Je weet dat mijn broer nog steeds thuis woont hèquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat
Hoe dan. Je broer of zus niet verteld?
Dorpquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
Inso. Hoe kijkt het leven tegen je?quote:
Bij die hier in Emmen is het zo dat je je inschrijft via de website, je huizen uitzoekt en je daar opties voor neemt (ik kan voor 10 huizen een optie nemen) en dat je dan afwacht wanneer je aan de beurt bent. Ik moet ieder jaar mijn lidmaatschap verlengen. Hier kost optie nemen 2,50 per huis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb er dus totaaaal geen verstand van, nooit onderzocht
Dan moet je hierzo zijn haha, wij hebben achtertuin, voortuin en zijtuin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
Mijn broertje is al lang ingeschreven voor rotterdam en die is toch een pak jonger en gaat nu pas studerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet dat mijn broer nog steeds thuis woont hè
En mijn zus heeft gewoon een vriend aan de haak geslagen waar ze bij kon wonen
Zijn ze vergeten denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit dat ouders hun kinderen zo onwetend houden over hoe praktische zaken in de wereld werken, is toch normaal dat ze dat soort dingen uitleggen als je een puber bent zodat je besef krijgt van wat dingen kosten en hoe je krijgt waar je recht op hebt. :$
Ik kom wel bij je parasiteren dan, mijn bruidsschat is een pianoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een neef van me heeft 700 euro borg overgemaakt na 1 keer kijken. Geen contract, geen sleutel, niksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit dat ouders hun kinderen zo onwetend houden over hoe praktische zaken in de wereld werken, is toch normaal dat ze dat soort dingen uitleggen als je een puber bent zodat je besef krijgt van wat dingen kosten en hoe je krijgt waar je recht op hebt. :$
Hoe gaat het biggetje heten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er mis met dat soort mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een neef van me heeft 700 euro borg overgemaakt na 1 keer kijken. Geen contract, geen sleutel, niks
Politieagenten_!
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je parasiteren dan, mijn bruidsschat is een piano
Als ik werk kan vinden daar, prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je hierzo zijn haha, wij hebben achtertuin, voortuin en zijtuin.
Heb het idee dat mijn familie denkt dat ik niet op mezelf kan wonenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje is al lang ingeschreven voor rotterdam en die is toch een pak jonger en gaat nu pas studeren
Oh hij zal die je met liefde geven. Misschien krijg je ook wel een eend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.
Dat hebben mijn ouders echt wel uitgelegd hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat soort mensen.__
Weet ik nog niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe gaat het biggetje heten?
Inb4 heppie
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zondequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij die hier in Emmen is het zo dat je je inschrijft via de website, je huizen uitzoekt en je daar opties voor neemt (ik kan voor 10 huizen een optie nemen) en dat je dan afwacht wanneer je aan de buurt bent. Ik moet ieder jaar mijn lidmaatschap verlengen. Hier kost optie nemen 2,50 per huis.
Je inschrijven voor huisjes enz kost niet veel geld, het kan wel uit om het gewoon te doen voor het geval dat. Je bent niks verplicht hé als je een huisje toch niet wilt wanneer er één vrij is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zonde
Is het zo duur dat het zonde is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar weetje wat er ook is, hier waar ik nu woon wacht je maar halfjaar tot max 2 jaar op huis. Ik kan me wel inschrijven voor Groningen maar heel misschien ga ik verhuizen naar buitenland als werkgelegenheden daar beter zijn. Mijn neef deed namelijk zelfde opleiding als ik en heeft maar halfjaar in Groningen gewoond en woont nu in buitenland, vind dat een beetje zonde
Dan kun jij de groentetuin en dieren beheren en daar geld mee verdienen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh hij zal die je met liefde geven. Misschien krijg je ook wel een eend.
Euhh..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag je vader wel om een iets ruimere bruidsschat met konijnen en kippen.
[..]
Als ik werk kan vinden daar, prima.
Weet nog steeds niet hoe ik moet veter strikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Big Erik.quote:
Tuurlijk niet. Beetje pro actief denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende:
MAAR denk dat je in Groningen wel langer wacht dan een half jaar tot twee jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |