Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Zou ik serieus paniekaanval krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Ik ga wel met jou meeten danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!haha
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Die was vast aan het hallucinerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een of andere oude junk naast me in de bus, hele monologen over dat hij van school gestuurd was omdat hij vrienden had die hasjiesj verkochten en dat tot op de bodem ging uitzoeken, en onderweg was om een chocoladebonbon te lanceren. Ook vertelde hij hoe hij heldhaftig een aanslag op de Paus voorkomen had in 1988 ofzo.
Maar je zou wel een vriendin willen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik serieus paniekaanval krijgen
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je zou wel een vriendin willen toch?
Aso-ci-aal toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die man van het stagebureau waar ik vorige week ging solliciteren zou maandag uitsluitsel geven of ik aangenomen ben. Nog niet gedaan en als we bellen en mails sturen reageert hij ook niet
A-SO-CIAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |