Dat was wel zieligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelde me wel sneu toen ik bij jou thuis het afdruiprek niet kon pakken.
175.quote:
Ja, aapje doen in de supermarktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga altijd op het randje staan in de koelingen en vriezers in de supermarkt.
Ohja, in de normale rekken kun je dan nog wel producten naar voren halen van onderen.. maar er zijn maar weinig mensen die bij de achterste bovenste rij kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte niet
Nee man, jezus man als iemand het al te veel werk vind om iets te pakken voor iemand dan is diegene echt een idioot.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Wowowow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen die daar werken moeten gewoon de klant helpen toch
En daarnaast kan je als meisje wel wat andere dingen doen om iemand te overtuigen.
Mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowow.
Ja klopt, maar die werkers van hier zijn altijd humeurig. Een meisje achter me in kassa had geen plankje gelegd tussen haar en mijn boodschappen. Mevrouw ging dat dus scannen maar ik zei dat dat niet van mij was, ging ze dat meisje afsnauwen en het pakje weer op loopband smijten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je durft het gewoon nog niet te aanvaarden.
Ooh ik kom zelden dat soort lange mensen tegen. Meeste zijn wel van mijn lengte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pringlesquote:
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
ben jij ook al zo lang?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
Hmm, eens kijken wat die humeurige tutten van hier ervan zeggen. Ze doen het echt met tegenzin hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenHet was absoluut geen probleem hoor, denk dat niemand dat echt vindt
Omdat ik soms een idioot benquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?
Snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik onbekenden moet aanspreken wel ja
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.quote:
Dat is wel gek jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.
Mwah nee daar is 185 te klein voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah eerder gewoon een lange slungel
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel gek ja
Als ik hulp nodig van iemand vind ik het niet erg om een onbekende aan te spreken. Maar als er niks te praten is ga ik echt niet zomaar een praatje maken met iemand die ik niet ken. Waar moet je het dan in godsnaam over hebben
Valt wel mee hoor. Ken iemand die is 1.80 en ecto maar ziet er ook gewoon slungelachtig uitquote:
Waar begin je dan een gesprek mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel altijd gesprekken in de trein.
Oude mensen praten graag met mij over hoe het gaat met hun kleinkinderen of welk nieuws uit de krant ze recentelijk boos heeft gemaakt.
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar begin je dan een gesprek mee?
Werd wel eens aangesproken in de bus door iemand over dat ik Game of Thrones zat te lezen. Zat hij te zeggen van "Wat goed dat je een boek leest en niet op je telefoon kijkt" . Ik dacht meteen "Ik ben je hond niet, en ik wil lezen dus bek"
Zomaar complimentjes aan onbekenden geven kan ik echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meen, of iets op moment zelf, zoals dat wachten bij stoplicht altijd zoooo lang duurt (als we in bus zitten), maar vaak spreken mensen mij juist aan
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd praten oudere mensen over mijn krullen, als we naast elkaar in trein/bus zitten. Ik vind dat niet erg of zo maar als ze direct mijn haar vastpakken zonder ook maar een woord hebben uitgesproken en eraan trekken om te kijken of het gaat veren, vind ik een beetje eng
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen moeten sowieso niet aan me gaan zitten
Zou ik serieus paniekaanval krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Ik ga wel met jou meeten danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mededeling aan iedereen: tijdens een meet met JR, ga aan hem zitten !!haha
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks krijg je reverse kontbetastingen tijdens het uitgaan
Die was vast aan het hallucinerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst een of andere oude junk naast me in de bus, hele monologen over dat hij van school gestuurd was omdat hij vrienden had die hasjiesj verkochten en dat tot op de bodem ging uitzoeken, en onderweg was om een chocoladebonbon te lanceren. Ook vertelde hij hoe hij heldhaftig een aanslag op de Paus voorkomen had in 1988 ofzo.
Maar je zou wel een vriendin willen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik serieus paniekaanval krijgen
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je zou wel een vriendin willen toch?
Aso-ci-aal toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die man van het stagebureau waar ik vorige week ging solliciteren zou maandag uitsluitsel geven of ik aangenomen ben. Nog niet gedaan en als we bellen en mails sturen reageert hij ook niet
A-SO-CIAAL
Xboxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Sinds mijn ex een Xbox one heeft is draadoos internet hier om te huilen.
Waarom ben je nog met je exquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Omdat we huisgenoten zijn? Ik heb net nog samen met hem patat/friet gegetenquote:
Flikker hem uit de router dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.quote:
Dat is gewoon heel irritant van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker hem uit de router dan.
Doe ik hier ook altijd als mijn huisgenoot zit te netflixen waardoor ik slecht internet heb.
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou dus echt niet met m'n ex kunnen blijven samenwonen. Sowieso elke dag ruzie.
Mooi dat ama en haar ex dat wel kunnen.
Mweh ik heb geen gevoelens meer voor hem dus dat maakt mij niet uit maar hij is zo imbeciel en kapotdroog. Ik kan dat niet aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuis
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel irritant van jou
Nee dat ga ik (of andere huisgenoten) niet doen. Heb het er even over gehad met een huisgenoot en die denkt dat de Xbox gewoon op de achtergrond nu van alles aan het downloaden is omdat hij dat ding net 3 dagen heeft. Zo kwam mijn huisgenoot er ook achter dat mijn ex een one had gekocht haha omdat hij ging kijken wie/wat op internet bezig was waardoor het zo traag was ineens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflixquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.
Goed punt idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |