Tweedehands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog 4 studieboeken kopen voor volgend jaar, echt een rib uit je lijf kosten die dingen.
90 euro per stuk ofzo.
Wow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog 4 studieboeken kopen voor volgend jaar, echt een rib uit je lijf kosten die dingen.
90 euro per stuk ofzo.
lijkt me saaiquote:
Wauw, dat is wel kut.. en bijzonderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn te obscuur, een paar staan niet eens op bol.com.
Ik nog 7 gvdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
90 euro per stuk ofzo.
Awwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zetten ze die verdomme cornetto's zo hoog, ik kwam er niet bij dus heb maar aardbeienijs gehaald
Je kunt toch op dat randje klimmenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zetten ze die verdomme cornetto's zo hoog, ik kwam er niet bij dus heb maar aardbeienijs gehaald
Anders gooien kinderen dat allemaal in de karquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte nietquote:
gewoon iemand om hulp vragen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Vraag dan aan iemand die langer is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte niet
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag dan aan iemand die langer is.
Voelde me wel sneu toen ik bij jou thuis het afdruiprek niet kon pakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook smurfje maar kan overal nét bij
Die mensen die daar werken moeten gewoon de klant helpen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Hoelang ben je dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ook smurfje maar kan overal nét bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |