Komen toch nooit buitenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
Best veel vrouwen die geen make-up gebruiken op FOK! lijkt het.
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
En de middenweg dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.
Ja, wat vind je dan van mascara en dun lijntje eyeliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi toch natuurlijke schoonheid is altijd mooier dan die wandelende make up dozen.
Ik hou wel van liner en mascaraquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
Af en toe een beetje make up geen moeite mee.quote:
Inderdaad, gewoon als de gelegenheid ernaar is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Af en toe een beetje make up geen moeite mee.
Op feestjes/verjaardagen of bij uitgaan ofzo.
Mannen (of ik dan) Ben ook vooral bang voor het bekende monster in je bed de volgende ochtend probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Kauai het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen of helemaal niks opdoen of meteen alles.
Mannen denken ook vaak dat vrouwen niks op hebben, maar ondertussen hebben die vrouwen wel make-up op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef Kauai het volgende:
Mannen denken altijd dat vrouwen of helemaal niks opdoen of meteen alles.
Bij heel veel vrouwen zien je het nauwelijks als ze make-up op hebben hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk altijd hoe meer make up hoe meer bitchy en onzeker de vrouw is.
Is mijn ervaring met van die make up doos types.
Hoeveel heb je er eigenlijk in totaal, exen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me zag eruit alsof ze 14 was zonder make up, echter zag je dan ook pas dat ze geen bloedmooi lieflijk engeltje is.
Exje klinkt ook alsof ze 14 was.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me zag eruit alsof ze 14 was zonder make up, echter zag je dan ook pas dat ze geen bloedmooi lieflijk engeltje is.
Drie serieuze, valt mee toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eigenlijk in totaal, exen?
Genoeg vrouwen die elke dag weinig makeup dragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mannen (of ik dan) Ben ook vooral bang voor het bekende monster in je bed de volgende ochtend probleem.
bestuursrecht beste rechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:54 schreef supersof het volgende:
Eerste studieboek voor volgend jaar is binnen, bestuursrecht, mehhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |