Xboxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Sinds mijn ex een Xbox one heeft is draadoos internet hier om te huilen.
Waarom ben je nog met je exquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Omdat we huisgenoten zijn? Ik heb net nog samen met hem patat/friet gegetenquote:
Flikker hem uit de router dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.quote:
Dat is gewoon heel irritant van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker hem uit de router dan.
Doe ik hier ook altijd als mijn huisgenoot zit te netflixen waardoor ik slecht internet heb.
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou dus echt niet met m'n ex kunnen blijven samenwonen. Sowieso elke dag ruzie.
Mooi dat ama en haar ex dat wel kunnen.
Mweh ik heb geen gevoelens meer voor hem dus dat maakt mij niet uit maar hij is zo imbeciel en kapotdroog. Ik kan dat niet aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet. Stel ze komt met een nieuwe jongen thuis
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel irritant van jou
Nee dat ga ik (of andere huisgenoten) niet doen. Heb het er even over gehad met een huisgenoot en die denkt dat de Xbox gewoon op de achtergrond nu van alles aan het downloaden is omdat hij dat ding net 3 dagen heeft. Zo kwam mijn huisgenoot er ook achter dat mijn ex een one had gekocht haha omdat hij ging kijken wie/wat op internet bezig was waardoor het zo traag was ineens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet maar als een van de apparaten al het Wifi opslurpt sta je gewoon in je recht dat ding eruit te pleuren toch.
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflixquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik betaal hem huur inclusief internet. Dan wil ik ook dat het goed is.
Goed punt idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij ook huur met internet betaald dan wil hij ook gewoon kunnen genieten van Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |