Dat was wel zieligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelde me wel sneu toen ik bij jou thuis het afdruiprek niet kon pakken.
175.quote:
Ja, aapje doen in de supermarktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga altijd op het randje staan in de koelingen en vriezers in de supermarkt.
Ohja, in de normale rekken kun je dan nog wel producten naar voren halen van onderen.. maar er zijn maar weinig mensen die bij de achterste bovenste rij kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, maar op allerhoogste plank kom ik alleen als product helemaal voorin staat. Er waren nog 3 chocolade cornetto's helemaal achterin op allerhoogste plank dus dat lukte niet
Nee man, jezus man als iemand het al te veel werk vind om iets te pakken voor iemand dan is diegene echt een idioot.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Wowowow.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen die daar werken moeten gewoon de klant helpen toch
En daarnaast kan je als meisje wel wat andere dingen doen om iemand te overtuigen.
Mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowow.
Ja klopt, maar die werkers van hier zijn altijd humeurig. Een meisje achter me in kassa had geen plankje gelegd tussen haar en mijn boodschappen. Mevrouw ging dat dus scannen maar ik zei dat dat niet van mij was, ging ze dat meisje afsnauwen en het pakje weer op loopband smijten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je durft het gewoon nog niet te aanvaarden.
Ooh ik kom zelden dat soort lange mensen tegen. Meeste zijn wel van mijn lengte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pringlesquote:
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat niet enorm raar? Vind het een beetje awkward. Zovan, waarom pak je dan geen andere, wrom val je me lastig en zo
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de ah werkte werd dat me echt super vaak gevraagd. Ook omdat ik 1.93 ben denk ik
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vond je ervan, irritant of meer van "dit hoort bij m'n baantje"
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |