ben jij ook al zo lang?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg die vraag ook geregeld, vaak waren het lieve omaatjes
Hmm, eens kijken wat die humeurige tutten van hier ervan zeggen. Ze doen het echt met tegenzin hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is beter dan dat hersenloze vakkenvullenHet was absoluut geen probleem hoor, denk dat niemand dat echt vindt
Omdat ik soms een idioot benquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk wat anderen daarvan vinden dan?
Snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik onbekenden moet aanspreken wel ja
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.quote:
Dat is wel gek jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar het rare is, een praatje aangaan met onbekenden ben ik heel goed in. Ik word pas onzeker als ik moet vragen voor hulp.
Mwah nee daar is 185 te klein voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah eerder gewoon een lange slungel
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel gek ja
Als ik hulp nodig van iemand vind ik het niet erg om een onbekende aan te spreken. Maar als er niks te praten is ga ik echt niet zomaar een praatje maken met iemand die ik niet ken. Waar moet je het dan in godsnaam over hebben
Valt wel mee hoor. Ken iemand die is 1.80 en ecto maar ziet er ook gewoon slungelachtig uitquote:
Waar begin je dan een gesprek mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan zo over dingen hebben wat iemand anders blijkbaar aanspreekt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel altijd gesprekken in de trein.
Oude mensen praten graag met mij over hoe het gaat met hun kleinkinderen of welk nieuws uit de krant ze recentelijk boos heeft gemaakt.
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar begin je dan een gesprek mee?
Werd wel eens aangesproken in de bus door iemand over dat ik Game of Thrones zat te lezen. Zat hij te zeggen van "Wat goed dat je een boek leest en niet op je telefoon kijkt" . Ik dacht meteen "Ik ben je hond niet, en ik wil lezen dus bek"
Zomaar complimentjes aan onbekenden geven kan ik echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhmm, het is echt op moment zelf, dus soms met compliment wat ik meestal wel echt meen, of iets op moment zelf, zoals dat wachten bij stoplicht altijd zoooo lang duurt (als we in bus zitten), maar vaak spreken mensen mij juist aan
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd praten oudere mensen over mijn krullen, als we naast elkaar in trein/bus zitten. Ik vind dat niet erg of zo maar als ze direct mijn haar vastpakken zonder ook maar een woord hebben uitgesproken en eraan trekken om te kijken of het gaat veren, vind ik een beetje eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |