Aha, ik was voor paar dagen bij een paar vrienden geweest, ene had 8 huisgenoten en andere maar eentje, ik vond die met 8 enormmm gezellig alleen te druk, die met een was wel fijn en meer closequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je merkt het verschil tussen 3 en 9 niet zo moet ik zeggen, heb in meerdere studentenhuizen gewoond.
Vind je? Ik kan daar zeer slecht tegenquote:
Kanonvoer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het volk voor een veel te groot deel bestaat uit mongooltjes.
Je krijgt geen dingen, je hebt recht op dingen. Je kan veel krijgen in dit land maar je moet het wel komen halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je je moest inschrijven om een huis te krijgen
Ik stem.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kanonvoer.Wij zijn de elite. Nova Germania zal een streng maar rechtvaardig land zijn.
Ja maar wist het echt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt geen dingen, je hebt recht op dingen. Je kan veel krijgen in dit land maar je moet het wel komen halen
Jup jup. Opties nemen enz.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom twijfelen, je hoeft toch nog geen contract te tekenen ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik twijfel of ik me moet inschrijven voor huis in Groningen
Watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er dus totaaaal geen verstand van, nooit onderzochtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom twijfelen, je hoeft toch nog geen contract te tekenen ofzo.
werken voor je ankygeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wist het echt niet.
Daarbij moet ik dan zeker in dit dorp inschrijven en daar wil ik echt niet blijven wonen
Je weet dat mijn broer nog steeds thuis woont hèquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat
Hoe dan. Je broer of zus niet verteld?
Dorpquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
Inso. Hoe kijkt het leven tegen je?quote:
Bij die hier in Emmen is het zo dat je je inschrijft via de website, je huizen uitzoekt en je daar opties voor neemt (ik kan voor 10 huizen een optie nemen) en dat je dan afwacht wanneer je aan de beurt bent. Ik moet ieder jaar mijn lidmaatschap verlengen. Hier kost optie nemen 2,50 per huis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb er dus totaaaal geen verstand van, nooit onderzocht
Dan moet je hierzo zijn haha, wij hebben achtertuin, voortuin en zijtuin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil ruim huisje in een dorp. Met ruimte voor een mooie leeskamer met open haard, en ruimte voor een biggetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |