Waarom?quote:
VA is een leuke jongenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen
En anale seks dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Dat vraag ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Af en toe er lafjes overheen toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat voor d`r over hebben af en toe
Ik weet niet eens meer hoe het moet joh, don`t ask mequote:
Ook geen voorstander van.quote:
Nee oké ik zou niet meteen wegrennen. Maar als een chick dat zou vragen zou ik het wel weigeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet
Waarom zou je meteen weggaan als iemand je iets voorstelt wat je niet ziet zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging naar de trekpleister en kwam terug met heel veel blikjes pepsi max.PepsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.
Oh.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme wat een tokkies in de jumbo. "IK BEN DERDE EH VIERDE IN DE RIJ IK WIL MIJN GRATIS PRODUCTENNNNN EN WEL NUHUUU" zei de vrouw met kort pittig kapsel
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent hier aan het posten tussen allemaal mensen die nooit seks hebben he.
Ja dat merk ik ja, hoe oud ben je, hoeveel kids heb je en hoeveel heb je bezwangerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorry
Ik drink sowieso geen cola, maar als ik het ooit eens drink dan wel Coca Cola.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind pepsi max 10x lekkerder dan coca cola light.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |