Waarom?quote:
VA is een leuke jongenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen
En anale seks dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Dat vraag ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook voor geen goud doen
Af en toe er lafjes overheen toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat voor d`r over hebben af en toe
Ik weet niet eens meer hoe het moet joh, don`t ask mequote:
Ook geen voorstander van.quote:
Nee oké ik zou niet meteen wegrennen. Maar als een chick dat zou vragen zou ik het wel weigeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet
Waarom zou je meteen weggaan als iemand je iets voorstelt wat je niet ziet zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging naar de trekpleister en kwam terug met heel veel blikjes pepsi max.PepsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink het toch vaak en nu is het daar in de aanbieding haha.
Oh.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme wat een tokkies in de jumbo. "IK BEN DERDE EH VIERDE IN DE RIJ IK WIL MIJN GRATIS PRODUCTENNNNN EN WEL NUHUUU" zei de vrouw met kort pittig kapsel
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent hier aan het posten tussen allemaal mensen die nooit seks hebben he.
Ja dat merk ik ja, hoe oud ben je, hoeveel kids heb je en hoeveel heb je bezwangerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh, ik ben er weg van dan, sorry
Ik drink sowieso geen cola, maar als ik het ooit eens drink dan wel Coca Cola.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind pepsi max 10x lekkerder dan coca cola light.
Ask Loka, ik durf niets meer te zeggen hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ja, hoe oud ben je, hoeveel kids heb je en hoeveel heb je bezwangerd?
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ask Loka, ik durf niets meer te zeggen hier
Dronk eerst wel altijd Coca Cola maar sinds 2 jaar ben ik overgestapt op Pepsiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen cola, maar als ik het ooit eens drink dan wel Coca Cola.
Alle andere Cola merken zijn gewoon vies
Vroeger had ik cola verslaving maar daarna gewoon ermee gestopt. Nu drink ik misschien twee glaasjes cola per jaar, of baco misschien. Dat is wel chill.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dronk eerst wel altijd Coca Cola maar sinds 2 jaar ben ik overgestapt op Pepsi
Niets mis met oudere mannen, maar hij valt toch ruimschoots boven mijn grens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?
Haha nee hoor, ik zou niet durven maar ik heb nog nooit iemand zwanger gemaakt, kan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet loka weten hoeveel je zwanger hebt gemaakt, trio?
maar je gaat toch nog met hem chillen>quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef supersof het volgende:
In de ochtend mis ik mijn ex maar in de middag dan kan ik gewoon normaal denken en weet ik wel beter. zo raar
Ach soooquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
UitS heeft een knipje en twee echtscheidingen gehad
jaaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar je gaat toch nog met hem chillen>
Wat zeg je dat toch weer lieflijk plastisch en des Loka'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
UitS heeft een knipje en twee echtscheidingen gehad
Als hij van gedachte verandert heel misschien. Maar denk het niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar als jullie elkaar nog missen enzo kunnen jullie dan niet bij elkaar blijven?
Dacht dat jij het had uitgemaakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Als hij van gedachte verandert heel misschien. Maar denk het niet.
Nee, hij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat jij het had uitgemaakt?
Prachtige uitlegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch weer lieflijk plastisch en des Loka's
Op de bankquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Als jij een tas zou zijn, waar zou jij je dan bevinden?
#taskwijt #ikzaghemgisternog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |