jij hebt hier wel verstand van, weet jij waar ik een leuk zwarte bodycon jurkje kan vinden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen de hele dag (althans zolang ik het vol hou) op mijn nieuwe hakken lopenMet nieuwe jurkje erbij aan
Ik heb hier eigenlijk best weinig verstand vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij hebt hier wel verstand van, weet jij waar ik een leuk zwarte bodycon jurkje kan vinden?
leuk jurkje, maar die mesh en kortheid is me een beetje téquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk best weinig verstand van![]()
Als ik het lichaam had zou ik deze allang hebben gekocht: *klik*. Maar goed moet je smaak zijn. The Sting heeft ook leuke kleding, weet niet of die winkel in de buurt zit?
Je zal daar eens moeten kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
leuk jurkje, maar die mesh en kortheid is me een beetje téSting is er wel volgens mij in Groningen
Lekker afhankelijk zijn van wat er uitgezonden word, en wat je niet kan pauzeren. En dan ook nog telkens reclame tussendoor.quote:
ah oke, zal het eens checken, ben niet vaak bij sting tbjquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zal daar eens moeten kijkenLaatst heen geweest en vond het er wel leuk. Heb toen een zwart-wit gestreepte lange rok gekocht
Ga er zeker dit jaar weer een keer heen voor nieuwe kleding.
omdat ik van moeilijke dingen houd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker afhankelijk zijn van wat er uitgezonden word, en wat je niet kan pauzeren. En dan ook nog telkens reclame tussendoor.
Waarom TV
En dan niet met mij willen daten tssquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
omdat ik van moeilijke dingen houd.
wat heb je bestelt? Ik zie mooie beha's, aangezien die van mij allen momenteel hebben besloten om dood te gaan terwijl ze niet eens zo oud zijn pffquote:
Gewoon overhemden toch, en broeken die lekker zitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook nieuwe kleren nodig
Geef eens tips
Pantalon zit lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon overhemden toch, en broeken die lekker zitten.
Sale items:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat heb je bestelt? Ik zie mooie beha's, aangezien die van mij allen momenteel hebben besloten om dood te gaan terwijl ze niet eens zo oud zijn pff
in broek, da's sexyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet nooit hoe mijn overhemden te dragen trouwens
In mijn broek of gewoon hangend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |