Dat is niet zo moeilijk, de 40-jarige kerels gedragen zich hier ook als 14-jarigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kom op FOK! wel ouder over denk ik ja
Ik vind het om te kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Toen ik haar voor het eerst sprak dacht ze wel dat ik halverwege 30 was.
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, de 40-jarige kerels gedragen zich hier ook als 14-jarigen.
Viel dat uiteindelijk even tegen.quote:
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen die meisjes wel van wakker liggen ja.
Dit als persoonlijke aanval beschouwen is wel typisch voor 16-jarigen. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.
Ik kan ook wel op een andere manier ervoor zorgen dat je wakker ligtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik lig wakker nu ik weet hoe je over mij denkt.
Even Wingding DM'enquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gewoon dickpick naar eentje sturen. Werkte voor heppie en mij ook.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit als persoonlijke aanval beschouwen is wel typisch voor 16-jarigen. :$
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het om te kotsenZullen we voor jou ook maar een fokker regelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom bespaar je jezelf niet de moeite, ga gewoon met die jongen op een leuke date.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even een topic erover starten: Wie is JR's nieuwe GF ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |