SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
We know nothingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Dizer het volgende:
Verdorie wanneer weten we nou zeker of Snow weer meedoet ipv al die geruchten
Snow is dood, get over it.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Dizer het volgende:
hij zit nog steeds in belfast voor de productie. als het één scene was waar hij werd gecremeerd was ie allang weg daaro, tenzij hij flashbacks aan het filmen isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Dizer het volgende:
aldus de HBO propaganda machinequote:
Snow komt terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Snow komt terug.ook een aanname uiteraard, maar een aannemelijke aannameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Snow komt terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit nou voor drogredenering.
Dit, dus.
We zullen zien. Ik ben in iedergeval overtuigd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat is dit nou voor drogredenering.
Never!! Net als dat ik nog steeds niet over de dood van Lady Stark ben.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Never!! Net als dat ik nog steeds niet over de dood van Lady Stark ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat is dit nou voor drogredenering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Jivis het volgende:
[..]Lijkt me niet heel lastig voor de schrijver om dat om te buigen in een verhaallijn die actueel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef DutchSL het volgende:
Zo had je vroeger van die technonummers
James Brown Is Dead
James Brown Is Still Alive
Zoiets kunnen ze nu ook wel van Jon Snow maken
Begrijp me niet verkeerd ik denk dat het Jonmogelijk is dat Jon geen rol meer in het verhaal heeft om te spelen, maar ik denk ook dat het daarin niet per se heel veel uitmaakt of hij dood, levend of iets daar tussen in is. Hij genoeg heeft opgebouwd om een rol te blijven vervullen in de Wereld al is het maar door de ruimte die hij achterlaat..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klinkt toch best redelijk, anders krijg je van: "Weet je nog die Jon die dood ging? Je weet wel een van de populairste personages? Kom op je kent hem wel het personage uit wiens perspectief meer van het verhaal verteld is dan van welk ander personage ook behalve Tyrion? Degene waarvan de halve fanbase vermoedde dat hij "Ice" is als in "A Song of Ice and Fire" en of de Legendatische Azor Ahai gereïncarneerd. Dit waren zijn ouders."
Bronnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Zo zagen de acteurs uit Game of Thrones er jaren geleden uit: http://www.flabber.nl/art(...)en-geleden-uit-45288
Hodor blijft freaky
[ afbeelding ]
wtfquote:
Jonquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Re het volgende:
Gaat het bij de kijkers of Jon terugkomt of Kit?
Jon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Re het volgende:
Gaat het bij de kijkers of Jon terugkomt of Kit?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef schoolstudent het volgende:
Al Swearengen ian mcshane doet mee. Man man, zo ga ik wel uitkijken naar seizoen 6.
Ja, ofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Slayage het volgende:
ik gok dat hij papa tarly gaat spelen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jon.
Kit Harrington is nog korter dan Peter Dinklage. Ze moeten verdomme CG en cameratrucs gebruiken om hem op ooghoogte van zijn medespelers te krijgen. Bedenk je eens hoe veel budget er vrij komt als ze niet steeds een groot deel van het budget moeten besteden om hem te vergroten. Geen Kit betekent iedere aflevering draken en direwolves.
Waar heb ik naar gekekenquote:
ik ken hem als acteur geloof ik niet, maar qua uiterlijk is ie goed gecast als hij Randyll gaat spelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Slayage het volgende:
ik gok dat hij papa tarly gaat spelen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]Bedankt SlayageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
waarvoor?quote:
iddquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post toch altijd dat soort plaatjes
Ik vind dat soort plaatjes zelden grappig eigenlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
iddmaar deze zou ik niet posten 3 jaar oud ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort plaatjes zelden grappig eigenlijk
Enige overlevende. De andere twee (ik dacht dat het er twee waren) zijn in Balons rebellion gekilled en toen heeft Ned Theon meegebracht als hostage.quote:
why?quote:
Ja maar voor nageslacht zorgen wordt ingewikkeld.quote:
Dat zou een meesterzet geweest zijn ware het niet dat Aeron Greyjoy van de Iron Islands een kiesmonarchie gemaakt heeft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef ems. het volgende:
en toen heeft Ned Theon meegebracht als hostage.
Zo krijgt `we do not sow` een hele nieuwe betekenis.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar voor nageslacht zorgen wordt ingewikkeld.
Elective monarchy, inderdaad. Maar alsnog met een sterke nadruk op wie een claim bezit. Dat je z'n enige zoon meeneemt was wat dat betreft alsnog een deuk in de prestige van Balon, waar het in de eerste instantie om te doen was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zou een meesterzet geweest zijn ware het niet dat Aeron Greyjoy van de Iron Islands een kiesmonarchie gemaakt heeft.
Drie jaar geleden zat Drogon nog niet met Khaleesi in de bergen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
iddmaar deze zou ik niet posten 3 jaar oud ofzo
die eerste uiteraardquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Drie jaar geleden zat Drogon nog niet met Khaleesi in de bergen.
dead is dead is deadquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:52 schreef Dizer het volgende:
Waarom staat Jon Snow in de OP bij de doden... het is nog helemaal niet bevestigd!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
for the watch!quote:
dood is ie sowieso of ie terug komt is wat andersquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij is sowieso niet dood. Er zijn teveel losse eindjes.
What is dead may never die.quote:
Volgens mij had ik dit ook gequote mbt Jon :pquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:52 schreef Slayage het volgende:
What is dead may never die, but rises again, harder and stronger.
Dat is wel degelijk door de makers bevestigd. Al denk ik ook dan een valse spin is. Dat wil zeggen, Jon is echt dood (dat kunnen we toch wel zeggen van wat we gezien hebben) maar keert terug. Waarschijnlijk onder een andere naam. Op dat moment zetten we hem gewoon weer bij de levende in de OP.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:52 schreef Dizer het volgende:
Waarom staat Jon Snow in de OP bij de doden... het is nog helemaal niet bevestigd!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gebeurt in boek 5.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:10 schreef Slayage het volgende:
trouwens een groep crows wordt a murder genoemd. boek 4 heet a feast for crows. hij is gewoon vermoord![]()
boek 4 en 5 waren als 1 boek geplandquote:
Waarom heeft 'ie boek 5 dan niet A Dance with Crows genoemd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
boek 4 en 5 waren als 1 boek gepland
ik weet nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:04 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie boek 5 dan niet A Dance with Crows genoemd?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Niet bedroefd omdat je nu weer zo lang moet wachten?quote:
Het is weer een lange zit, maar ik vermaak me met andere series in de tussentijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bedroefd omdat je nu weer zo lang moet wachten?
Welke series kijk je zoal?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is weer een lange zit, maar ik vermaak me met andere series in de tussentijd
Vikings, The Walking Dead, Banshee, Continuum, Better Call Saul (BB ook alles van gezien) en nog een paar anderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke series kijk je zoal?
Ik ben Jon Snow.. I know nothingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:02 schreef Slayage het volgende:
http://graphics.wsj.com/game-of-thrones-management-quiz/
eigenlijk wel![]()
You are Jaime Lannister. You are arrogant and aloof, and you possess a cutting wit. While you prefer to focus on your own contributions rather than lead, you step up when the situation calls for it and have your own unique code of honor that sometimes deprives you of companywide respect and praise.
'Game of Thrones' Casts Max von Sydow as Three-Eyed Raven for Season 6
'Game Of Thrones' Season 6 Production Update: Full-sized Ship Reportedly Being Built On Set
de greyjoys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben Jon Snow.. I know nothingin het zakelijke leven is de beste optie om een bloedhond te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Kijk z'n ogen. ZO enorm bezeten door de God of light !!!!quote:
Hij heeft toch al kinderen verwekt bij zijn lekkere zus?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar voor nageslacht zorgen wordt ingewikkeld.
Wat een goede serie was dat. Jammer dat hij voortijdig gecanceld is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef schoolstudent het volgende:
Al Swearengen doet mee. Man man, zo ga ik wel uitkijken naar seizoen 6.
hij is wel aardig wat afgevallen volgens mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:56 schreef Slayage het volgende:
TT is aangepast
deze gast
[ afbeelding ]
Moet wat vaker achterom kijken als ik aan het pissen ben.quote:
You are Tywin Lannister. You are shrewd, strategic and forward thinking. Your employees fear your stern reviews, but they respect you and appreciate that your group often racks up the best results each quarter. Your fearsome style alienates some of the more creative, sensitive employees in the company.
Theon gaat het over? Die zus is niet lekker en nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft toch al kinderen verwekt bij zijn lekkere zus?
oke, ik dacht dat ze geneukt hadden en dat ze nu zwanger is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Theon gaat het over? Die zus is niet lekker en nee.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:58 schreef Young_David het volgende:
Om maar even in persepectief te plaatsen hoe snel een TV-serie gaat en hoe langzaam GRRM schrijft ...
Vandaag, 20 jaar geleden kwam Game of Thrones uit
Dit is inderdaad zo ongeveer 80% inaccuraat. De vergelijkingen zijn zeker aanwezig, maar deze zijn op de een of andere manier allemaal overdreven of simpelweg fout.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:21 schreef Pek het volgende:
Ik ga dit topic maar even uit myt slopen, wat een spetterpoep hier zeg![]()
![]()
twitter:WatchersOTWall twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 02:31:57David Bradley confirms Walder Frey will return to Game of Thrones - http://t.co/CP0bvfyHc8 #GameofThrones #season6 http://t.co/Bz2f5AlaHR reageer retweet
Damn, I never liked that Tarth-bitch anyway...quote:
Eindelijk wraak voor de red wedding?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:23 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WatchersOTWall twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 02:31:57David Bradley confirms Walder Frey will return to Game of Thrones - http://t.co/CP0bvfyHc8 #GameofThrones #season6 http://t.co/Bz2f5AlaHR reageer retweet
most likelyquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eindelijk wraak voor de red wedding?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:50 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd of we Edmure en Blackfish nog gaan zien.
-Rabia Al-Basri
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zal Walder Frey aan zijn eind komen?
Zich doodneuken waarschijnlijk
Vind die jongen totaal niet op een jonge Sean Bean lijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Slayage het volgende:
ned!
http://watchersonthewall.com/young-ned-cast-sources-report/
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Slayage het volgende:
ned!
http://watchersonthewall.com/young-ned-cast-sources-report/
Lijkt me niet dat ze daar een 13 jarige Ned voor regelen? Er is ook nog een verhaal van Petyr, Cat en die oudere broer van Ned. Die lijkt mij logischer eerlijk gezegd...quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?
Als Edmure en/of Blackfish nog in leven zijn kan ik me voorstellen dat zij een wat grotere rol krijgen wat dat betreft.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zich doodneuken waarschijnlijk
Nee idd, las daarna pas dat hij 13 wasquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar een 13 jarige Ned voor regelen? Er is ook nog een verhaal van Petyr, Cat en die oudere broer van Ned. Die lijkt mij logischer eerlijk gezegd...
Ja met ern 13jarige Ned Stark.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?
Dat issie al 2-3 weken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Typisch het volgende:
Nieuwe episode van A Game of Thrones van Telltale Games is uit.
Oh echt.quote:
Tijdens een wandeling word hij aangevallen door een groep wolven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je leest even 2 centimeter verder dan je neus lang isquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja met ern 13jarige Ned Stark.
Denk eens na.
Dat moet jij nodig zeggen na die opmerking.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of je leest even 2 centimeter verder dan je neus lang is![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:21 schreef Pek het volgende:
Ik ga dit topic maar even uit myt slopen, wat een spetterpoep hier zeg![]()
![]()
Een redelijk normale naam dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
wie noemt zijn kind nou theon?![]()
‘Game Of Thrones’ Baby Names Are Taking Over England
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Denk dat er eerder mee bedoeld wordt dat je je kind toch niet naar Theon wil vernoemen gezien zijn omstandigheden in de show.quote:
Een van de betere namen uit dat lijstje hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Daenarys best mooie naamquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:38 schreef Gezicht het volgende:
Arya, Tyrion, Bran en Brienne vind ik nog wel kunnen (in Engeland dan), maar als je je dochter Daenarys of Khaleesi noemt dan is je moeder idd wel van de trap geflikkerd toen ze van je zwanger was.
Je kind Khaleesi noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:59 schreef DustPuppy het volgende:
Daenarys is best mooi. Maar als je je kind Khaleesi noemt heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.
En hier is onze zoon genaamd: Warden of the North, roepnaam Ward!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Je kind Khaleesi noemenDat is een titel.
Zouden dat niet van die types van Gypsy wedding zijn? Tijgerlegging en gouden ketting met eigen naam om, opdat ze 'm niet vergeten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Zoals bekend heeft Martin veel invloeden uit de geschiedenis gebruikt. De Dothraki zijn een nomadisch strijders volk in de steppen van de Dotharki sea. Waarvan de ligging is in centraal Essos.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Onze hond heet Sansaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Haha nee, een zwart witte vrouwelijke bordercollie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hebben jullie een langharige rode hond?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:54 schreef McNulty het volgende:
Waarom was de originele Daario Naharis vervangen door Michiel Huisman? Wat was de reden daarvoor?
Bron: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Ed_Skreinquote:Neither Skrein nor HBO has revealed the reason he left Game of Thrones, but fans have speculated that it was because he has been cast as the lead role in a reboot of the Transporter action film franchise,[4] the filming of which would clash with Game of Thrones's rigorous shooting schedule.
Geloof niet dat die echt GOT volgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zouden dat niet van die types van Gypsy wedding zijn? Tijgerlegging en gouden ketting met eigen naam om, opdat ze 'm niet vergeten?
Nice.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:05 schreef Slayage het volgende:
star wars got crossovers
http://imgur.com/gallery/4e80j
Ontmoedig Slayage nou niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
Oh ja in de pauze staat dit topic altijd vol met schijtlollige filmpjes.
/onvolg
da is nicht moglichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Slayage op 01-09-2015 23:31:58 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:
Euron is gecast
Heeft de Greyjoy look dus ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Euron is gecast
Ik had hem slanker en donkerder verwacht, maar hij heeft wel iets wat aan Theon doet denken, dus 't zal wel goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam deze nog tegen op Tumblr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: de rest even in spoiler gezet, 't zijn er nogal veel
[ Bericht 25% gewijzigd door Gwywen op 02-09-2015 11:35:20 ]
Euron is gecast
Kasper Juul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm in the empire business"
Euron is gecast
Wel tof dat de Greyjoy-verhaallijn toch weer wordt opgepakt, het leek afgelopen seizoen een beetje alsof het geskipt werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
jammer dat Katrine Fønsmark al dood is in de seriequote:
Had jij dat ook? Ik had echt al... nieuwe favo character... 40 min later... døtquote:Op woensdag 2 september 2015 16:47 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
jammer dat Katrine Fønsmark al dood is in de serie
ja dat had ik ook vind haar een hele goede actrice dus had gehoopt op een wat grotere rol. (maar mischien komt ze nog wel terug als Wight)quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had jij dat ook? Ik had echt al... nieuwe favo character... 40 min later... døt.
Blijft gevaarlijk om favo characters te hebben bij GoT.
Met alle respect voor de actrice want die is inderdaad prima, maar favo characterquote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had jij dat ook? Ik had echt al... nieuwe favo character...
Als ze dan toch ergens in moeten snijden.. dan graag in de verhaallijn van de Sand Snakes..quote:Op woensdag 2 september 2015 15:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel tof dat de Greyjoy-verhaallijn toch weer wordt opgepakt, het leek afgelopen seizoen een beetje alsof het geskipt werd.
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:24 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik had hem slanker en donkerder verwacht, maar hij heeft wel iets wat aan Theon doet denken, dus 't zal wel goed komen.
Kwam deze nog tegen op Tumblr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Pijnlijk ongrappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: de rest even in spoiler gezet, 't zijn er nogal veel
BFF met GGMM
gvdquote:
hoe lang wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het eigenlijk nog nodig om zaken spoilers te plaatsen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef Slayage het volgende:
casting nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommigen vinden van welquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog nodig om zaken spoilers te plaatsen?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef Slayage het volgende:
casting nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Nee man die moet een beest van een vent zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:48 schreef H.FR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:48 schreef H.FR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:52 schreef lord_bono het volgende:
[..]Ahh, duidelijk. Maar er is ook nog overduidelijk unfinished businessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele post: https://www.reddit.com/r/(...)e_possibly_can_know/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef muzas het volgende:
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:
Ik hoop zo dat het boek er eerder is.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!
Het duurt nog veel te lang, nog 7/8 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
-Rabia Al-Basri
Jottem inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]Bij de toren van plezier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de locatie ook bevestigd dan?quote:
Nee maar ik wil gewoon dat het zo is, oke?!quote:Op donderdag 10 september 2015 08:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Is de locatie ook bevestigd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?“An interesting thing is a good thing.”
Als ze net zo goed acteren als die andere wordt het sowieso niksquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
The Battle of the Bastardsquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]die is aannemelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:Arya hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele post: https://www.reddit.com/r/(...)e_possibly_can_know/![]()
Oh.
* Joosie200 hoopt op deleted scènesquote:Op donderdag 10 september 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer jongens, Emilia zit niet op Tinder
quote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Dat zijn de ware liefhebbers vaak.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Liever een nieuw boek dan een nieuwe serie!
Meh, niet eens een plaatje van Petyr Baelish waar je het muntje in stoptquote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier mensen die de Game of Thrones mod spelen van Crusader Kings 2?
quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef underground1009 het volgende:
Met Ghost in de trein nu, Jon Snow alleen niet gespot
[ afbeelding ]
Beetje te makkelijk wel.quote:Op zondag 13 september 2015 21:19 schreef zarosje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind de Greyjoys wel erg lekker spelen (in clash of kings en feast for crows scenario's)
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljantquote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft een erg vette serie. Paar dagen geleden met seizoen 5 (een ietwat laat, ik weet het). Het enige waar ik me wel 'zorgen' over maak: proberen ze er niet te veel verhaallijnen in te duwen? Dat werkt misschien in de boeken maar voor een tv-serie lijkt het me wat minder geschikt. Bij seizoen 5 heb ik na 6 afleveringen ook het gevoel dat het allemaal niet echt opschiet, vooral omdat er té veel verhaallijnen zijn die voldoende diep uitgewerkt moeten worden.
Het lijkt me dat dat op den duur wel eens de houdbaarheid van de serie aan kan tasten. De die-hard fans zullen er wellicht van smullen maar de meer mainstream kijkers kan het wel eens te saai gaan worden en dan leert de geschiedenis dat het snel afgelopen kan zijn met een serie.
Daar had ik al wel op gerekendquote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljant
voor wat betreft je zorgen, de kijkcijfers liegen er niet om
Er komt ook nog een 8e seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de seriequote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.quote:Op maandag 14 september 2015 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de serie
tenzij grrm de makers het manuscript van winds of winter heeft laten lezen, dan kan ik er van uit gaan dat het wel goed omt
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te makenquote:Op maandag 14 september 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.
Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen.quote:Op maandag 14 september 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te maken
daarom houd ik me hart vastquote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen.zo slecht
twitter:VICE twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:30:11I tried to watch 40 hours of Game of Thrones in one sitting http://t.co/m6vrysV9J6 http://t.co/WlpSxV0tCE reageer retweet
ja sophie gaat nakendquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Denken jullie dat we in het volgende seizoen Maisie Williams of Sophie Turner naakt gaan zien?
quote:
Begin nog maar even bij de startquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Mwoaaah gertjuuuuhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
terug waar? ned en robert hadden zich deels afgezonderd van de grote groep meen ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Bronquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijn![]()
Koning en ned stark waren alleen klein stukje gaan rijden samen
''Wat meer opletten''quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
No Shit Sherlock.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
Nee niet Bronn, maar Sansaquote:
quote:
quote:
Stelletje zolderkamerrukkersquote:
Damnquote:Op donderdag 17 september 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zolderkamerrukkers
De bron is mijn duim
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:05 schreef Drankster het volgende:
[..]Je weet wat ze zeggen he: roestige daken, vochtige kelders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Yes, thanks! ben er van op de hoogtequote:Op donderdag 17 september 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.
quote:
Maisie op de Emmy Awardsquote:
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.quote:
Emilia > Sophie anytimequote:Op maandag 21 september 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.
Sophie > Maisie
Anytime
Wat een midgets allemaalquote:Op maandag 21 september 2015 09:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maisie op de Emmy Awards![]()
[ afbeelding ]
Nieuw record aantal Emmy's, a GoT killstreak![]()
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenenquote:Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Bizar dat juist het slechtste seizoen zo in de prijzen valt.
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.quote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenen
Echt. Alleen het eerste seizoen blijft voor mij het beste seizoen. Seizoen 2 vond ik het slechtst. Seizoen 3, 4 en 5 liggen wat mij betreft zeer dicht tegen elkaar aan, maar als ik echt zou moeten kiezen geloof ik serieus dat ik 5 dan nog wel het boeiendst vond. Alleen qua sterke dialogen/duo's vond ik seizoen 5 behoorlijk tegenvallen, maar voor de rest vond ik het gewoon tóch een heel goed (= mogelijk vooral een heel vermákelijk) seizoen.quote:Op maandag 21 september 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 september 2015 13:23 schreef ems. het volgende:
Ik vond het ook het minste seizoen mede door een paar, in mijn ogen, ondoordachte en erg gehaastte scenes. En de sandsnakes haalden het hele niveau nog eens flink omlaag.
Niet dat ik me niet vermaakt heb verder, maar ik verwacht een dalende lijn voor de komende seizoenen. 1 blijft duidelijk het best.
Ik zou seizoen 2 eigenlijk nog eens opnieuw moeten kijken voor een goed/eerlijk oordeel, maar in mijn herinnering was dat een saai/nietszeggend en ook erg "fragmentarisch" seizoen in vergelijking met de rest. Dat hele Blackwater gedoe boeide me ook niet echt.quote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
Breaking Bedquote:Op maandag 21 september 2015 13:39 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, zogaat het altijd. Breaking Bed kreeg ook veel te laat al zijn Emmy's.
Ja, ik vind dus dat seizoen 5 -naast ook minpunten/zwakke kanten- absoluut een paar van de meest sterke/indrukwekkende afleveringen heeft van alle seizoenen bij elkaar, dus ik snap die prijzen welquote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
quote:
Als hij dood gaat, stop ik echt met kijken.quote:Op maandag 21 september 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje bang van deze foto
[ afbeelding ]
De schrijvers namen nog weinig liberties en lieten zich meer lijden door het boek. De acteurs die de screentime waardig waren leefden toen nog allemaal. En GoT was nog niet zo'n succes, dus de commerciële invloeden bleven nog beperkt tot het minimum.quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond seizoen 1 ook het mooist, maar is dat niet ook omdat het het eerste seizoen is en alles nieuw is? Wat maakte seizoen 1 beter dan andere seizoenen?
Zou het niet ook komen doordat je er dan nog blanco in staat en in de loop van een seizoen al in je hoofd vooruit gaat lopen op seizoen 2, waardoor dingen die conflicteren met wat er in je hoofd had moeten gebeuren ervoor zorgen dat je het minder succesvol vind?quote:Op maandag 21 september 2015 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
De schrijvers namen nog weinig liberties en lieten zich meer lijden door het boek. De acteurs die de screentime waardig waren leefden toen nog allemaal. En GoT was nog niet zo'n succes, dus de commerciële invloeden bleven nog beperkt tot het minimum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |