Jonquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Re het volgende:
Gaat het bij de kijkers of Jon terugkomt of Kit?
Jon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Re het volgende:
Gaat het bij de kijkers of Jon terugkomt of Kit?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:13 schreef schoolstudent het volgende:
Al Swearengen ian mcshane doet mee. Man man, zo ga ik wel uitkijken naar seizoen 6.
Ja, ofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Slayage het volgende:
ik gok dat hij papa tarly gaat spelen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jon.
Kit Harrington is nog korter dan Peter Dinklage. Ze moeten verdomme CG en cameratrucs gebruiken om hem op ooghoogte van zijn medespelers te krijgen. Bedenk je eens hoe veel budget er vrij komt als ze niet steeds een groot deel van het budget moeten besteden om hem te vergroten. Geen Kit betekent iedere aflevering draken en direwolves.
Waar heb ik naar gekekenquote:
ik ken hem als acteur geloof ik niet, maar qua uiterlijk is ie goed gecast als hij Randyll gaat spelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:21 schreef Slayage het volgende:
ik gok dat hij papa tarly gaat spelen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]Bedankt SlayageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
waarvoor?quote:
iddquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post toch altijd dat soort plaatjes
Ik vind dat soort plaatjes zelden grappig eigenlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
iddmaar deze zou ik niet posten 3 jaar oud ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort plaatjes zelden grappig eigenlijk
Enige overlevende. De andere twee (ik dacht dat het er twee waren) zijn in Balons rebellion gekilled en toen heeft Ned Theon meegebracht als hostage.quote:
why?quote:
Ja maar voor nageslacht zorgen wordt ingewikkeld.quote:
Dat zou een meesterzet geweest zijn ware het niet dat Aeron Greyjoy van de Iron Islands een kiesmonarchie gemaakt heeft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef ems. het volgende:
en toen heeft Ned Theon meegebracht als hostage.
Zo krijgt `we do not sow` een hele nieuwe betekenis.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar voor nageslacht zorgen wordt ingewikkeld.
Elective monarchy, inderdaad. Maar alsnog met een sterke nadruk op wie een claim bezit. Dat je z'n enige zoon meeneemt was wat dat betreft alsnog een deuk in de prestige van Balon, waar het in de eerste instantie om te doen was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zou een meesterzet geweest zijn ware het niet dat Aeron Greyjoy van de Iron Islands een kiesmonarchie gemaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |