SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef muzas het volgende:
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:
Ik hoop zo dat het boek er eerder is.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!
Het duurt nog veel te lang, nog 7/8 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jottem inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]Bij de toren van plezier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de locatie ook bevestigd dan?quote:
Nee maar ik wil gewoon dat het zo is, oke?!quote:Op donderdag 10 september 2015 08:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Is de locatie ook bevestigd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?“An interesting thing is a good thing.”
Als ze net zo goed acteren als die andere wordt het sowieso niksquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
The Battle of the Bastardsquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]die is aannemelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:Arya hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele post: https://www.reddit.com/r/(...)e_possibly_can_know/![]()
Oh.
* Joosie200 hoopt op deleted scčnesquote:Op donderdag 10 september 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer jongens, Emilia zit niet op Tinder
quote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Dat zijn de ware liefhebbers vaak.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Liever een nieuw boek dan een nieuwe serie!
Meh, niet eens een plaatje van Petyr Baelish waar je het muntje in stoptquote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier mensen die de Game of Thrones mod spelen van Crusader Kings 2?
quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef underground1009 het volgende:
Met Ghost in de trein nu, Jon Snow alleen niet gespot
[ afbeelding ]
Beetje te makkelijk wel.quote:Op zondag 13 september 2015 21:19 schreef zarosje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind de Greyjoys wel erg lekker spelen (in clash of kings en feast for crows scenario's)
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljantquote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft een erg vette serie. Paar dagen geleden met seizoen 5 (een ietwat laat, ik weet het). Het enige waar ik me wel 'zorgen' over maak: proberen ze er niet te veel verhaallijnen in te duwen? Dat werkt misschien in de boeken maar voor een tv-serie lijkt het me wat minder geschikt. Bij seizoen 5 heb ik na 6 afleveringen ook het gevoel dat het allemaal niet echt opschiet, vooral omdat er té veel verhaallijnen zijn die voldoende diep uitgewerkt moeten worden.
Het lijkt me dat dat op den duur wel eens de houdbaarheid van de serie aan kan tasten. De die-hard fans zullen er wellicht van smullen maar de meer mainstream kijkers kan het wel eens te saai gaan worden en dan leert de geschiedenis dat het snel afgelopen kan zijn met een serie.
Daar had ik al wel op gerekendquote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljant
voor wat betreft je zorgen, de kijkcijfers liegen er niet om
Er komt ook nog een 8e seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de seriequote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.quote:Op maandag 14 september 2015 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de serie
tenzij grrm de makers het manuscript van winds of winter heeft laten lezen, dan kan ik er van uit gaan dat het wel goed omt
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te makenquote:Op maandag 14 september 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.
Al die scčnes die D&D zelf hadden verzonnen.quote:Op maandag 14 september 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te maken
daarom houd ik me hart vastquote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die scčnes die D&D zelf hadden verzonnen.zo slecht
twitter:VICE twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:30:11I tried to watch 40 hours of Game of Thrones in one sitting http://t.co/m6vrysV9J6 http://t.co/WlpSxV0tCE reageer retweet
ja sophie gaat nakendquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Denken jullie dat we in het volgende seizoen Maisie Williams of Sophie Turner naakt gaan zien?
quote:
Begin nog maar even bij de startquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Mwoaaah gertjuuuuhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
terug waar? ned en robert hadden zich deels afgezonderd van de grote groep meen ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Bronquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijn![]()
Koning en ned stark waren alleen klein stukje gaan rijden samen
''Wat meer opletten''quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
No Shit Sherlock.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
Nee niet Bronn, maar Sansaquote:
quote:
quote:
Stelletje zolderkamerrukkersquote:
Damnquote:Op donderdag 17 september 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zolderkamerrukkers
De bron is mijn duim
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:05 schreef Drankster het volgende:
[..]Je weet wat ze zeggen he: roestige daken, vochtige kelders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Yes, thanks! ben er van op de hoogtequote:Op donderdag 17 september 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.
quote:
Maisie op de Emmy Awardsquote:
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.quote:
Emilia > Sophie anytimequote:Op maandag 21 september 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.
Sophie > Maisie
Anytime
Wat een midgets allemaalquote:Op maandag 21 september 2015 09:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maisie op de Emmy Awards![]()
[ afbeelding ]
Nieuw record aantal Emmy's, a GoT killstreak![]()
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenenquote:Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Bizar dat juist het slechtste seizoen zo in de prijzen valt.
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.quote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenen
Echt. Alleen het eerste seizoen blijft voor mij het beste seizoen. Seizoen 2 vond ik het slechtst. Seizoen 3, 4 en 5 liggen wat mij betreft zeer dicht tegen elkaar aan, maar als ik echt zou moeten kiezen geloof ik serieus dat ik 5 dan nog wel het boeiendst vond. Alleen qua sterke dialogen/duo's vond ik seizoen 5 behoorlijk tegenvallen, maar voor de rest vond ik het gewoon tóch een heel goed (= mogelijk vooral een heel vermįkelijk) seizoen.quote:Op maandag 21 september 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 september 2015 13:23 schreef ems. het volgende:
Ik vond het ook het minste seizoen mede door een paar, in mijn ogen, ondoordachte en erg gehaastte scenes. En de sandsnakes haalden het hele niveau nog eens flink omlaag.
Niet dat ik me niet vermaakt heb verder, maar ik verwacht een dalende lijn voor de komende seizoenen. 1 blijft duidelijk het best.
Ik zou seizoen 2 eigenlijk nog eens opnieuw moeten kijken voor een goed/eerlijk oordeel, maar in mijn herinnering was dat een saai/nietszeggend en ook erg "fragmentarisch" seizoen in vergelijking met de rest. Dat hele Blackwater gedoe boeide me ook niet echt.quote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
Breaking Bedquote:Op maandag 21 september 2015 13:39 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, zogaat het altijd. Breaking Bed kreeg ook veel te laat al zijn Emmy's.
Ja, ik vind dus dat seizoen 5 -naast ook minpunten/zwakke kanten- absoluut een paar van de meest sterke/indrukwekkende afleveringen heeft van alle seizoenen bij elkaar, dus ik snap die prijzen welquote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
quote:
Als hij dood gaat, stop ik echt met kijken.quote:Op maandag 21 september 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje bang van deze foto
[ afbeelding ]
De schrijvers namen nog weinig liberties en lieten zich meer lijden door het boek. De acteurs die de screentime waardig waren leefden toen nog allemaal. En GoT was nog niet zo'n succes, dus de commerciėle invloeden bleven nog beperkt tot het minimum.quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond seizoen 1 ook het mooist, maar is dat niet ook omdat het het eerste seizoen is en alles nieuw is? Wat maakte seizoen 1 beter dan andere seizoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |