Mwoaaah gertjuuuuhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
terug waar? ned en robert hadden zich deels afgezonderd van de grote groep meen ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Bronquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijn![]()
Koning en ned stark waren alleen klein stukje gaan rijden samen
''Wat meer opletten''quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
No Shit Sherlock.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
Nee niet Bronn, maar Sansaquote:
quote:
quote:
Stelletje zolderkamerrukkersquote:
Damnquote:Op donderdag 17 september 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zolderkamerrukkers
De bron is mijn duim
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:05 schreef Drankster het volgende:
[..]Je weet wat ze zeggen he: roestige daken, vochtige kelders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Yes, thanks! ben er van op de hoogtequote:Op donderdag 17 september 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.
quote:
Maisie op de Emmy Awardsquote:
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.quote:
Emilia > Sophie anytimequote:Op maandag 21 september 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is t toch een lillik klein trolletje met een bol koppie.
Sophie > Maisie
Anytime
Wat een midgets allemaalquote:Op maandag 21 september 2015 09:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maisie op de Emmy Awards![]()
[ afbeelding ]
Nieuw record aantal Emmy's, a GoT killstreak![]()
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenenquote:Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Bizar dat juist het slechtste seizoen zo in de prijzen valt.
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.quote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen juist één van de beste seizoenen
Echt. Alleen het eerste seizoen blijft voor mij het beste seizoen. Seizoen 2 vond ik het slechtst. Seizoen 3, 4 en 5 liggen wat mij betreft zeer dicht tegen elkaar aan, maar als ik echt zou moeten kiezen geloof ik serieus dat ik 5 dan nog wel het boeiendst vond. Alleen qua sterke dialogen/duo's vond ik seizoen 5 behoorlijk tegenvallen, maar voor de rest vond ik het gewoon tóch een heel goed (= mogelijk vooral een heel vermįkelijk) seizoen.quote:Op maandag 21 september 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het met afstand de slechtste tot nu toe.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 21 september 2015 13:23 schreef ems. het volgende:
Ik vond het ook het minste seizoen mede door een paar, in mijn ogen, ondoordachte en erg gehaastte scenes. En de sandsnakes haalden het hele niveau nog eens flink omlaag.
Niet dat ik me niet vermaakt heb verder, maar ik verwacht een dalende lijn voor de komende seizoenen. 1 blijft duidelijk het best.
Ik zou seizoen 2 eigenlijk nog eens opnieuw moeten kijken voor een goed/eerlijk oordeel, maar in mijn herinnering was dat een saai/nietszeggend en ook erg "fragmentarisch" seizoen in vergelijking met de rest. Dat hele Blackwater gedoe boeide me ook niet echt.quote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
Breaking Bedquote:Op maandag 21 september 2015 13:39 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, zogaat het altijd. Breaking Bed kreeg ook veel te laat al zijn Emmy's.
Ja, ik vind dus dat seizoen 5 -naast ook minpunten/zwakke kanten- absoluut een paar van de meest sterke/indrukwekkende afleveringen heeft van alle seizoenen bij elkaar, dus ik snap die prijzen welquote:Op maandag 21 september 2015 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vermaakte me ook prima met seizoen 5. Paar hele sterke afleveringen. Vond denk ik seizoen 2 nog het minste, maar zelfs die vond ik goed, dus ja
quote:
Als hij dood gaat, stop ik echt met kijken.quote:Op maandag 21 september 2015 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje bang van deze foto
[ afbeelding ]
De schrijvers namen nog weinig liberties en lieten zich meer lijden door het boek. De acteurs die de screentime waardig waren leefden toen nog allemaal. En GoT was nog niet zo'n succes, dus de commerciėle invloeden bleven nog beperkt tot het minimum.quote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond seizoen 1 ook het mooist, maar is dat niet ook omdat het het eerste seizoen is en alles nieuw is? Wat maakte seizoen 1 beter dan andere seizoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |